Gå til innhold

Drikke nærmere 20 øl når man er i slutten av 30 årene

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kjenner  en mann som nærmer seg 40,  som gjerne drikker nærmere 20 øl når han går ut. Helsa hans kommer vel snart til å ryke? 

Anonymkode: 446e6...cfd

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Kjenner  en mann som nærmer seg 40,  som gjerne drikker nærmere 20 øl når han går ut. Helsa hans kommer vel snart til å ryke? 

Ikke hvis han går ut en gang i året. 

Anonymkode: 99c88...5cd

• Liker 7
Skrevet

Det spørs vel på hvor ofte det skjer

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Han får si farvel til leveren og de andre organene sine.

Anonymkode: 38d22...7a2

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Wow, for en toleranse, jeg hadde nok blitt pumpa om jeg hadde inntatt slike mengder... 

Det er nok ikke sunt, og han må vel bli alvorlig full? 

Anonymkode: 6000d...94b

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Som andre sier, det dreier seg vel om hyppigheten, men når man har en toleranse som er så høy, antar jeg det er litt for ofte. Hadde ikke greid å komme i nærheten en gang, om jeg hadde gått inn for det. 

• Liker 4
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvor ofte går han ut? Jeg er en dame som nærmer meg 50, og fester ikke så mye lenger. Når jeg først gjør det, gjøres det skikkelig da. Blir lenge på nach, for jeg vet det blir lenge til neste gang. 3-4 ganger i året. Kommer nok opp mot 20 øl. Er ikke bekymret for at helse skal ryke grunnet øl. 

Anonymkode: 6aff5...dbe

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
42 minutter siden, AnonymBruker said:

Det gjør helsa til alle, alkohol eller ei

Anonymkode: 8c7e3...0c2

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (41 minutter siden):

Wow, for en toleranse, jeg hadde nok blitt pumpa om jeg hadde inntatt slike mengder... 

Det er nok ikke sunt, og han må vel bli alvorlig full? 

Anonymkode: 6000d...94b

Ikke verre enn at han kan gå i ulrnt terreng, i skogen 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Ikke verre enn at han kan gå i ulrnt terreng, i skogen 

Ulent

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

De fleste slutter vel med det etter russetida, og da er det mest for å tøffe seg, så det høres ut som han kompisen din har et alkoholproblem.

• Liker 3
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
Grüner skrev (1 minutt siden):

De fleste slutter vel med det etter russetida, og da er det mest for å tøffe seg, så det høres ut som han kompisen din har et alkoholproblem.

Han er deprimert. Mistet et nært familiemedlem for noen år siden, og en annen nær slektning ar proggresiv sykdom. Som sagt, han står på beina etter inntaket.. Men er bekymra for ham

• Liker 1
  • Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet

Min mann har gjort det i 25 år. Han er sprek som bare det. Har går ut kun én gang i måneden da. Mer nå som det er sommer. Kan fint bøtte inn på en kasse pils og mengder med whiskey. 

Anonymkode: 44a72...bb8

• Hjerte 1
Skrevet

20 øl som i 20 halvlitere eller 20 flasker, og over hvor lang tid? Det er faktisk stor forskjell.

Jeg er mer en full nok etter 5 halvlitere om jeg drikker fra 20:00-01:00, hvordan jeg ville vørt etter 20 våger jeg ikke tenke på (for ikke å snakke om hvordan de neste dagene ville vært...) 

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Han er deprimert. Mistet et nært familiemedlem for noen år siden, og en annen nær slektning ar proggresiv sykdom. Som sagt, han står på beina etter inntaket.. Men er bekymra for ham

Det henger nok sammen. Alkohol er en kjent form for «selvmedisinering»: drikke for å komme bort fra hverdagen og dens problemer en stakket stund. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Det hørtes mye ut. Jeg drikker 9-10 øl på 3-4 timer og får sånn 2 i promille. Nå er jo han mann da, men uansett. Han må jo ha et alkoholproblem som tåler så mye. Jeg har selv et alkoholproblem og noen ganger når jeg kommer opp i 10 øl så får jeg black out. 13 øl og jeg besvimer. 

Så det er selvsagt ikke bra for mannens helse. 

• Liker 3
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Ulent

Ulendt.

Anonymkode: 99271...f5d

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ulendt.

Anonymkode: 99271...f5d

Takk! 😁

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Pissprat

Anonymkode: 44a72...bb8

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Noen få øl er godt det, 20 øl derimot da må ølet etter hvert tvinges ned. Å føle seg oppblåst med det ubehag det medfører, samt måtte oppsøke toalett i tide og utide, det er bare ukoselig.

Om målet er å bli mest mulig beruset så er det mer sivilisert å drikke noe annet og sterkere, så slipper man ubehaget det å drikke så mye øl medfører.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...