Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei

Er det flere som har bestilt fra Futonota.no og ikke fått varene og heller ikke refundert pengene. Står kun avbrutt bestilling, bestilte en overmadrass til flere tusen kroner, har betalt.. 

Sendt de en mail, og kontaktet dem på Facebook siden nå i dag (Søndag). 

Er det noen som kan hjelpe meg med hvem jeg kontakter for å få pengene tilbake? Oppretter en sak eller hva man gjør? 

Jeg har aldri opplevd dette før så aner ikke hva jeg kan gjøre..

Anonymkode: 67017...9dc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvordan betalte du? Med kort? Da kan du få igjen pengene av banken hvis du klager. Det er sikrest å alltid betale med kredittkort på nettkjøp, men jeg har lest at også folk som har betalt med bankkortet har i noen tilfeller lykkes i å få tilbake pengene etter en klage til banken.

Banken forventer at du har prøvd å få nettbutikken i tale før du klager, men det har jo du, uten at det har nyttet.

På Trustpilot står det at virksomheten er permanent stengt. De har antageligvis gått konkurs, så da er ditt eneste håp å få igjen pengene hvis du betalte med kort. Betalte du via pengeoverføring (fra bankkonto) er pengene tapt når mottaker er konkurs, dessverre.

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
Million skrev (5 timer siden):

Hvordan betalte du? Med kort? Da kan du få igjen pengene av banken hvis du klager. Det er sikrest å alltid betale med kredittkort på nettkjøp, men jeg har lest at også folk som har betalt med bankkortet har i noen tilfeller lykkes i å få tilbake pengene etter en klage til banken.

Banken forventer at du har prøvd å få nettbutikken i tale før du klager, men det har jo du, uten at det har nyttet.

På Trustpilot står det at virksomheten er permanent stengt. De har antageligvis gått konkurs, så da er ditt eneste håp å få igjen pengene hvis du betalte med kort. Betalte du via pengeoverføring (fra bankkonto) er pengene tapt når mottaker er konkurs, dessverre.

Tusen takk for svar :)  Betalte med kort, da prøver jeg å kontakte banken.

Anonymkode: 67017...9dc

• 5 måneder senere...
Skrevet

orgnummer 896 224 182

Er konkursbegjært. Nettsiden var lenge nede, men er oppe igjen nå, synes det er veldig rart når det er under konkursbejæring. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...