AnonymBruker Skrevet 23. juli 2023 #1 Skrevet 23. juli 2023 noen som har et tips til en fin perlemorskaktig neglelakk, gjerne med bilder. skal ikke brukes til noen spesiell anledning, kun for sommervær:) synes det er så vanskelig å si hvordan fargene ser ut når de er i flaskene, for de ser ofte veldig annerledes ut når de er kommet på neglene. Anonymkode: ea2aa...3a8
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2023 #2 Skrevet 24. juli 2023 Isadora sin Glace nr 614. Den er rosa perlemor, m bildet gir ikke rett inntrykk av den! (Lyko) Liker du den mer hvit er essie sin pure pearlfection nr 227 fin eller HM sin desember dawn (Lyko og HM) Anonymkode: 8b583...c51
Capazitet Skrevet 24. juli 2023 #3 Skrevet 24. juli 2023 W7 har ein fin og billeg perlemor i nyansen Polarbear. Den kostar rundt 35 kr på Normal. Eg syns den er fin : ) 1
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2023 #4 Skrevet 25. juli 2023 jeg fant en jeg endte med å kjøpe fra ebay, de andre jeg så på syntes jeg hadde for mye hvitt i seg- men isadora sin ser også ut til å kunne være en ok match morgan taylor sin can you see my aura ellers var dette så nært jeg kom med å blande en veldig transparent nude fra dior med en transparent shimmer fra barry m Anonymkode: ea2aa...3a8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå