Kate Upton Skrevet 9. august 2023 #21 Del Skrevet 9. august 2023 AC/DC - Highway to Hell Jethro Tull - Aqualung Pink Floyd - The Wall Black Sabbath - Sabbath Bloody Sabbath Men ikke på cd, på vinyl. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2023 #22 Del Skrevet 9. august 2023 Iron maiden best of the beast Alice in chain Dirt Metallica black album Architects All of our God's has abandoned us Anonymkode: 5a37d...680 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tycho Urke Skrevet 9. august 2023 #23 Del Skrevet 9. august 2023 Da hadde jeg tatt med meg fire CD er som forklarer hvordan man overlever på en øde øy, Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2023 #24 Del Skrevet 9. august 2023 Queen (må bli greatest hits så jeg får med alle hitsene) 30 seconds to mars (samme som Queen) Buddha Bar En cd full av episoder av Crime Junkie 😃 Anonymkode: 55502...385 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perelandra Skrevet 9. august 2023 #25 Del Skrevet 9. august 2023 Clannad - Magical Ring Rajaton - Maa Peter Gabriel - So Howard Shore - Filmmusikken fra Ringenes Herre-filmene, er usikker på hvilken jeg skal velge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sofie777 Skrevet 9. august 2023 #26 Del Skrevet 9. august 2023 Er det uendelig med batterier (og ladekabler osv.), hadde jeg heller tatt med mobilen med hele musikkbiblioteket. CD er gammel teknologi og CD-er kan bli ødelagte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Polyester Skrevet 9. august 2023 #27 Del Skrevet 9. august 2023 (endret) Å fytti helvete dette var VANSKELIG 😩. Har sitti og tenkt på dette i over en halvtime nå. Har ombestemt meg mange ganger og kommer på flere og flere topp album som jeg ville hatt med. Må bli dette: Air - 10 000 Hz Legend Cocteau Twins - Heaven or Las Vegas Boards of Canada - Geogaddi Death Cab for Cutie - Transantalticism Endret 10. august 2023 av Polyester Ombestemte meg for det siste albumet tre ganger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pia mater Skrevet 9. august 2023 #28 Del Skrevet 9. august 2023 Gojira - From mars to sirius Pink Floyd - The wall Linkin Park - Meteora ABBA - Thank you for the music Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pawn Hearts Skrevet 10. august 2023 #29 Del Skrevet 10. august 2023 20 hours ago, sofie777 said: Er det uendelig med batterier (og ladekabler osv.), hadde jeg heller tatt med mobilen med hele musikkbiblioteket. CD er gammel teknologi og CD-er kan bli ødelagte Dårlig med dekning på øya, ellers kunne du jo bare ringt eller sendt en mail og bedt noen hente deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sofie777 Skrevet 10. august 2023 #30 Del Skrevet 10. august 2023 Pawn Hearts skrev (8 minutter siden): Dårlig med dekning på øya, ellers kunne du jo bare ringt eller sendt en mail og bedt noen hente deg. Trenger ikke bruke mobilen til å ringe, kun til å høre på musikk og mine over 2000 podcast-episoder. Varer lenge det (Jada, jeg forstår at meningen var å høre hva folks favorittmusikk er, men jeg er litt "kontrary" av og til ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august 2023 #31 Del Skrevet 10. august 2023 sofie777 skrev (20 timer siden): Er det uendelig med batterier (og ladekabler osv.), hadde jeg heller tatt med mobilen med hele musikkbiblioteket. CD er gammel teknologi og CD-er kan bli ødelagte De holder likevel mye lengre enn en mobil😄 Anonymkode: 56f08...19d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august 2023 #32 Del Skrevet 10. august 2023 Matas skrev (På 23.7.2023 den 19.45): Pink Floyd - The Wall Linkin Park - One More Light Queen - mest sannsynligvis et med greatest hits for å få med flest mulig sanger😆 Til slutt hadde det nok blitt et samlealbum ala Absolute Music eller noe, for variasjon og nostalgiens skyld. Vi kunne reist sammen på den øde øya Anonymkode: 13483...4d1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august 2023 #33 Del Skrevet 10. august 2023 AnonymBruker skrev (På 23.7.2023 den 14.55): Tenker et par Absolute Music Cd’er. Og den samleplatene som de første Idol-delatkerne ga ut (med Kurt Nilsen og Tone Damli). Er de Cd’ene jeg har kjørt mest på. Anonymkode: 35d2e...aa7 Du går for å torturere deg selv, med andre ord? 🤭 Anonymkode: b697b...bbd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august 2023 #34 Del Skrevet 10. august 2023 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Du går for å torturere deg selv, med andre ord? 🤭 Anonymkode: b697b...bbd Linkin Park er også tortur. Dårligere metal - band skal man lete lenge etter. Anonymkode: 56f08...19d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Okapi Skrevet 10. august 2023 #35 Del Skrevet 10. august 2023 Alcest - Les Voyages de l'Âme Porcupine Tree - Deadwing Vangelis - Blade Runner Frames - In Via 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet 10. august 2023 #36 Del Skrevet 10. august 2023 AnonymBruker skrev (På 23.7.2023 den 14.51): 😄🎶 Anonymkode: bd1a9...9c8 Hvem hører på CD i 2023?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august 2023 #37 Del Skrevet 10. august 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Linkin Park er også tortur. Dårligere metal - band skal man lete lenge etter. Anonymkode: 56f08...19d Helt enig. Anonymkode: b697b...bbd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
visp Skrevet 10. august 2023 #38 Del Skrevet 10. august 2023 Tool, Fear Inoculum Porcupine Tree, In Absentia The Dillinger Escape Plan, Miss Machine System of a Down, samleboksen med alle fem (😀) 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august 2023 #39 Del Skrevet 10. august 2023 Abba Boney M Bee Gees live at Wembley Absolut Reggae Absolute Blues Anonymkode: 8f8ac...9b6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pawn Hearts Skrevet 13. august 2023 #40 Del Skrevet 13. august 2023 Genesis: The Lamb Lies Down on Broadway Manos Hadjidakis: O Megalos Erotikos Beethoven: Det er et helvet3e å velge her, for jeg vil alltid savne det jeg velger bort. Dessuten tenker jeg mer komposisjoner enn spesifikke innspillinger. Men uansett hvor høyt jeg setter orkestermusikken hans, er det særlig ett verk jeg ikke kan klare meg uten, og det er en strykekvartett: https://en.wikipedia.org/wiki/Grosse_Fuge Hvis jeg får jukse litt, ville jeg valgt en dobbel CD med Beethovens 7. symfoni på den ene og et knippe med sene strykekvartetter (inkludert Grosse Fuge, selvfølgelig) på den andre. (Her må jeg dele innlegget i to poster, for det er åpenbart ikke plass til det siste coveret.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå