Gå til innhold

Sex under mens perioden !

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Vi , det vil si min partner og jeg, vil gjerne ha litt meninger om sex mens kvinnen har mens.

F.eks Er mens turn off, jeg mener nei, men partner mener tja.

Om dette ikke er turnoff, finnes det noen med gode råd om hvordan ha et godt sexliv under denne perioden.

Hurtige svar motas med takk :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det kommer jo helt an på, da. Noen synes at blod er ekkelt og besvimer ved synet. Da blir det jo turnoff. Men andre synes det er helt fint å "kjøre brannbil". Det viktigste er å takle at det er blod, at det er klissete, og at det kan lukte litt annerledes enn til vanlig.

Noen synes det er fint å ha sex i dusjen disse dagene, så blir man lett kvitt blod og gris. Jeg liker ikke dusj-sex, så jeg og min kjære sørget for å ha masse papir med i sengen. Jeg blør ikke så mye, så det ble ikke så mye gris. Men det kan være greit å ha med et håndkle å ligge på i senga, og ha noe annet enn hvit laken de dagene.

Orgasmer er smertestillende, så dermed kan det være bra å ha sex under mensen. Men visstnok blør man også mer ved sex. Man må bare finne ut hvordan det er og hva man synes er ekkelt eller ikke ekkelt.

Catzy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har alltid sex i dusjen når jeg har mensen.. da blir det ikke så ekkelt..

Men eksen min, som jeg hadde vært sammen med i 3 år, vi la bare et håndkle under oss, og løp rett i dusjen etterpå. Hvis jeg blødde mye, syntes jeg det var ekkelt, med tanke på at han ble helt blodig da han trakk seg ut av meg. Det var turn-off..

Men smak og behag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri hatt sex under mensen men bomma en gang da jeg trodde jeg var ferdig, fy fasan så mye griseri det ble.

Nei, så desposdesperados er jeg ikke at jeg ikke kan kutte ut sex ei uke. Urgh :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har vanligvis ikke sex under mensen, men det hender jo at lysten tar overhånd :wink:

Som regel, ihvertfall hvis det er tidlig i perioden, gjør vi det i dusjen, men det har også hendt at vi har tatt den vanlige A¤-varianten; i senga

Selvsagt med et stort håndkle under oss, kondom og full fart inn i dusjen etterpå.

Blir som regel ikke så mye klin og søl, men så har jeg ikke særlig kraftige blødninger heller,da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bare husk å ta ut tampongen først! :hoho:

Så mye gris blir det da ikke? Går jo an å fjerne tampongen rett før han kommer inni, legge et håndkle under, og dusje/vaske seg rett etterpå, og så inn med ny tampong? Har aldri vært noe problem for oss heldigvis!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest pulverheksa

Når man har vært i lag så lenge som vi, 4 år.

Da spiller det (iallefall for oss) ingen rolle, mens eller ikke, er ingen hindring for sex.

Har også merket at mensen er kjappere unnagjort hvis jeg har en eller flere orgasmer i løpet av første to dager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zalomine

JEG liker det ikke. Hva han mener... helt ærlig, jeg trur ikke han vil, og uansett full respekt for at jeg ikke liker det.

For det første synes jeg kroppen min er litt ekkel disse dagene, lite turn-on i seg selv. Jeg har vondt, og følgelig lite lyst på sex (vet at det kan virke smertestillende, men når jeg ikke har lyst, så har jeg ikke lyst...)

Alle må gjøre som de vil, dusjen og håndklær er gode hjelpemidler. Hver for sin lyst. Vi lar det være. Det varer ikke så mange dagene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har ikke sex når jeg har mensen...jeg vil ikke.....syns det er "turn-off"....men vet at mannen ikke har noe imot d....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har aldri sex under mensen - selv ikke etter 6 år :hoho:

Jeg setter pris på "friuka" mi jeg og synes menssex er skikkelig turn off. Men heldigvis er det forskjellig hva vi liker der også.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Jeg har større lyst på sex når jeg har mens, men det har IKKE mannen min :cry: Han steiler ved tanken på å kjøre brannbil...

Jeg orker ikke å presse han så jeg tar meg heller en omgang med vibratoren min... :sjarmor:

F

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Mens eller ikke mens, det er ikke så nøye når kåtheta gnager i kroppen.

Hverken jeg eller kjæresten bryr oss om det er røde dager eller ikke.

Bort sett fra når man er uten for huset og dusjen, man er ikke like spontan di dagen.

Men vi har sex når vi er kåte, og det er nesten hverdag det.

Og handuk og dusj er et "must" di røde dagen.

:roll::roll::roll:

Mvh

Kåtingene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min personlige kommentar til dette er: Yuk! Men hver sin smak...

Har også merket at mensen er kjappere unnagjort hvis jeg har en eller flere orgasmer i løpet av første to dager

Godt mulig, for livmoren trekker seg jo sammen, og kan vel på den måtren være med å få fart i sakene. Har merket noe lignenede selv.. *Man har da dusjhodet* :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:o :o :o

Kan ikke tenke meg et tidspunkt hvor jeg har mindre lyst på sex enn under perioden!!!

De 4 dagene klarer vi oss fiiiint uten! Heldigvis.......

Mensen og sex.....æææsj!!!!!!

Men, i toleransens tegn må jeg jo si at det er jo fint om noen synes det er toppen, og..... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Vi har IKKE sex når jeg har mensen,nei den uka har jeg fri :D

Med en mann som vil ha sex hver kveld ser jeg heller frem til litt fri :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir også ekstra tent under mensen, men jeg har aldri fått meg selv til å ha sex under mensen likevel. Ushj nei :P Og dette skjedde heller ikke under mitt 4 år lange forhold ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...