AnonymBruker Skrevet 23. juli 2023 #1 Skrevet 23. juli 2023 Hei Jeg traff en venn på et lekeland her i byen vi bor for en uke siden. Vi skulle spise is samtidig, da kom det frem at kortet hans ble avvist og at han ikke finn logget seg inn i nettbanken. Jeg sa, det går fint, jeg kan betale. Det jeg ikke visste var at han heller ikke hadde betalt inngang, så endte opp med å legge ut rundt 600,- Regnet med å få vippset tilbake samme dag. Sendte melding tre dager etter og spurte om han hadde vippset pengene. Fikk til svar at nei, han hadde glemt. Nå har det gått over en uke, ikke hørt fra han. Hva gjør man? Glemmer hele greia? Har han større pengeproblemer han ikke forteller om? Syns dette er vanskelig. Skal prøve å unngå å låne penger til noen igjen. Har ikke kjempegod råd selv, men trodde jo han ville betale tilbake raskt. Anonymkode: a6735...daf
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2023 #3 Skrevet 23. juli 2023 Ville sendt vippskrav 600 er myebå glemme.. Er du sikker på han ikke la opp til å havne i kassekø med deg? Anonymkode: a79d5...37e
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2023 #4 Skrevet 23. juli 2023 De pengene er tapt. Nå har du lært at du ikke skal låne bort penger, eller legge ut for noen. Se på det som et kurs som kostet 600 kroner. Du betalte kursavgift og sitter igjen med kunnskap du ikke hadde før. Anonymkode: ef93f...8bd
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2023 #5 Skrevet 23. juli 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): De pengene er tapt. Nå har du lært at du ikke skal låne bort penger, eller legge ut for noen. Se på det som et kurs som kostet 600 kroner. Du betalte kursavgift og sitter igjen med kunnskap du ikke hadde før. Anonymkode: ef93f...8bd For noe tull. Anonymkode: 727f1...d0c
ruffen29 Skrevet 23. juli 2023 #6 Skrevet 23. juli 2023 Noen er rett og slett bare frekke. Han satser nok på at du med tiden skal gi opp å spør etter pengene. Slike folk gjør det gjerne med mange og slipper ofte nok unna med det til at de fortsetter. Dette er opportunister, ikke venner. En venn ville ikke lånt penger og ignorert deg etterpå. Det er mangel på respekt. Hadde sendt vippskrav, og hvis det ikke blir gjort opp så hadde det vennskapet vært over. Så kan du se på den positive siden at du ble kvitt en dårlig person for 600 kroner. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå