Gå til innhold

Beskrivelse av orgasme

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det noen som klarer å beskrive en orgasme?

Prøver å forklare, både til venner, kjæreste og faktisk til meg selv. Jeg syns det er så vanskelig å beskrive en orgasme. Både hva som skjer og hvordan den føles.

Jeg er bifil og opplever det enda sterkere og vanskeligere å beskrive sammen med eget kjønn. 

Mann 28

Anonymkode: 5f71e...93b

Videoannonse
Annonse
Gjest Lykkedykker
Skrevet

Opphisselse som bygger seg opp, økende spenning i kroppen f.eks økende puls, pust osv, "point of no return" når en ikke klarer å stoppe en orgasme, utløsning(ihvertfall for menn), klimaks, og til slutt en tilfreds følelse.. 

Noe slikt kanskje? 

AnonymBruker
Skrevet
Lykkedykker skrev (1 time siden):

Opphisselse som bygger seg opp, økende spenning i kroppen f.eks økende puls, pust osv, "point of no return" når en ikke klarer å stoppe en orgasme, utløsning(ihvertfall for menn), klimaks, og til slutt en tilfreds følelse.. 

Noe slikt kanskje? 

Hei, skal prøve å beskrive.

Det er sånn ja som du skriver. Det bygger seg opp på en måte, økende spenning, det kiler på en intens i penis og i hele underlivet og innvendig ved analstimuli. Det blir mer og mer intenst med sitringer på en stigende bølge. Kroppen begynner å dirre på dette stadiet. Det er nå orgasmen fortsatt kan stanses og tease/ erte. Pusten blir mer og mer hikstende, med stønn og klynking. Rett før orgasmen starter, begynner en intens vedvarende følelse bre seg i hele kroppen, rykninger går over i at kroppen stivner og dirrer intenst. Svetten siler i det eksplosjonen kommer med voldsomme støtvise rykninger som kommer med intense bølger sånn ca hver sekund før de blir raskere og raskere og kan vare fra 1 - 2 minutter før den intense rykningen gradvis roer seg og de blir langer mellomrom mellom rykningene. Det går opptil 5 minutter før kroppen faller gradvis til ro.

Anonymkode: 5f71e...93b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...