Gå til innhold

Mann jeg fortalte om følelser svarte meg ikke men fortsetter høre av seg

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg og en mann har hatt en slags relasjon (its complicated) ff som ble til en slags vennskap. Vi hørtes hver dag i 6 måneder. Hver gang jeg snakket om følelser svarer han ikke helt på det, han svarer heller på noe helt annet. En dag fortalte jeg at jeg ønsket han bare kunne si at jeg betydde noe for han. Det svarte han ikke på. Da sluttet jeg å svare han. Jeg ghoastet han rett og slett. Dette var 3 måneder siden, nå prøver han ta litt kontakt på nytt. Jeg svarer bare helt kort, noen mann som kan fortelle meg på mannespråk hva det betyr? Må kanskje også nevne at jeg var i forhold da vi var FF 😳😳😳 men nå er det avsluttet, men det vet ikke han.

Anonymkode: 63aea...c68

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Han vil nok bare ligge

Anonymkode: c51ef...86f

• Liker 1
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Han vil ha et seksuelt forhold og håper at du nå har glemt hvorfor du sluttet å svare han sist.

Anonymkode: b43cd...230

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Det var han som avsluttet ff og gikk over på vennskap. Det var fordi jeg var i forhold. ts

AnonymBruker
Skrevet

Lett. Han synes det er turn-off at du er en utro kjerring🥰

Anonymkode: 46cfb...5ce

• Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Lett. Han synes det er turn-off at du er en utro kjerring🥰

Anonymkode: 46cfb...5ce

Ser den. Hadde syntes det samme sjøl.. men hvorfor tar han kontakt nå? Han ser veldig bra ut så hvorfor gå etter en drittkjerring som meg? ts

AnonymBruker
Skrevet

Altså.. forstår jeg det riktig at du var i et FF-forhold med denne mannen, og du utviklet følelser for han som han ikke møtte deg på? 
Og nå som du er i et forhold så har han igjen tatt kontakt ? 
Er det ikke bare å si fra at du er opptatt og ikke ønsker kontakt ?  
Dere var jo bare sexvenner og ingen forpliktelser for hverandre what so ever? 
Det er det et FF opplegg handler om 

Anonymkode: 7aea7...e2a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Altså.. forstår jeg det riktig at du var i et FF-forhold med denne mannen, og du utviklet følelser for han som han ikke møtte deg på? 
Og nå som du er i et forhold så har han igjen tatt kontakt ? 
Er det ikke bare å si fra at du er opptatt og ikke ønsker kontakt ?  
Dere var jo bare sexvenner og ingen forpliktelser for hverandre what so ever? 
Det er det et FF opplegg handler om 

Nei var i forhold, hadde han på siden

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Nei var i forhold, hadde han på siden

Men hvorfor klager du da når det er du som lager problemer for deg selv ? 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Men hvorfor klager du da når det er du som lager problemer for deg selv ? 

Jeg klager ikke, bare spør hvorfor han tar kontakt/ts

AnonymBruker
Skrevet

At han ikke responderer på dine meldinger om følelser, betyr nok som oftest at han ikke føler det samme. 

Han melder nå fordi han savner deg, men det trenger ikke stikke dypere enn vennskapet/sexen.

Anonymkode: 99eb5...12f

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (48 minutter siden):

Jeg klager ikke, bare spør hvorfor han tar kontakt/ts

Du er ikke ferdig med denne mannen.
Enkelt og greit. 
Hadde du vært lykkelig og glad der du er så hadde du ikke brukt en kalori på å tenke på han 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Du er ikke ferdig med denne mannen.
Enkelt og greit. 
Hadde du vært lykkelig og glad der du er så hadde du ikke brukt en kalori på å tenke på han 

Det er jeg enig i, men jeg klager ikke. Jeg følte meg veldig sårbar da jeg fortalte han om mine følelser. Og ble lei meg da han ikke svarte men bytte tema. Nå som jeg er singel ønsker jeg å gi han en sjanse men føler at jeg ikke våger gå inn i vennskap med han på nytt nå som han vet hva jeg føler men fortsatt ikke vært innom teamaet. Vil ikke enn gang fortelle at jeg er singel. Vet han satte pris på vennskapet, siden vi hørtes hver dag og han ikke har mange andre venner. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Det er jeg enig i, men jeg klager ikke. Jeg følte meg veldig sårbar da jeg fortalte han om mine følelser. Og ble lei meg da han ikke svarte men bytte tema. Nå som jeg er singel ønsker jeg å gi han en sjanse men føler at jeg ikke våger gå inn i vennskap med han på nytt nå som han vet hva jeg føler men fortsatt ikke vært innom teamaet. Vil ikke enn gang fortelle at jeg er singel. Vet han satte pris på vennskapet, siden vi hørtes hver dag og han ikke har mange andre venner. 

Han er ikke interessert i forhold. Det er alt du trenger å vite. 

Anonymkode: b43cd...230

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Kan det tenkes at fyren bare er ute etter en slags closure? Dere har hatt en tett relasjon over lang tid, og du bare slutter å svare?? 

Bruk heller ordene dine, og spør: "hva vil du?"

Anonymkode: ffa94...580

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Kan det tenkes at fyren bare er ute etter en slags closure? Dere har hatt en tett relasjon over lang tid, og du bare slutter å svare?? 

Bruk heller ordene dine, og spør: "hva vil du?"

Anonymkode: ffa94...580

Det siste jeg sa til han var jeg kunne bare ønsket du sa du brydde deg litt om meg. Etter jeg nettop forklart at jeg fått sterke følelser. Jeg føler egentlig det er jeg som trenger et closure. Men han virker som han vil det skal være som før. Men ja det var et godt råd, jeg skal spørre neste gang 🥰 TS

AnonymBruker
Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg og en mann har hatt en slags relasjon (its complicated) ff som ble til en slags vennskap. Vi hørtes hver dag i 6 måneder. Hver gang jeg snakket om følelser svarer han ikke helt på det, han svarer heller på noe helt annet. En dag fortalte jeg at jeg ønsket han bare kunne si at jeg betydde noe for han. Det svarte han ikke på. Da sluttet jeg å svare han. Jeg ghoastet han rett og slett. Dette var 3 måneder siden, nå prøver han ta litt kontakt på nytt. Jeg svarer bare helt kort, noen mann som kan fortelle meg på mannespråk hva det betyr? Må kanskje også nevne at jeg var i forhold da vi var FF 😳😳😳 men nå er det avsluttet, men det vet ikke han.

Hvis han aktivt unngår å svare på ditt initiativ om å snakke om følelser, spesielt hvis du har innrømt følelser for han, så betyr det at han definitivt kun vil ha deg som venninne/fuckbuddy. Ingen romantiske følelser hvertfall...

Anonymkode: f7874...610

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Gjør deg selv en stor tjeneste og legg han på is. 
Han vil bare bli hjertesorg og nattevåk 

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Gjør deg selv en stor tjeneste og legg han på is. 
Han vil bare bli hjertesorg og nattevåk 

Takk, det er det jeg prøver på. Det er jo han som kontakter meg nå. Jeg er nesten 30 så det føles litt umodent å blokkere han. Men mulig jeg må det

AnonymBruker
Skrevet

Takk, det er det jeg prøver på. Det er jo han som kontakter meg nå. Jeg er nesten 30 så det føles litt umodent å blokkere han. Men mulig jeg må det

Jeg har blokkert min ex pga jeg ikke orket å se han aktiv på Messenger. 
Dette for å få han fortere ut av systemet. 
Det er det eneste som hjelper 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...