AnonymBruker Skrevet 23. juli 2023 #1 Skrevet 23. juli 2023 Gift i noen få år og ett lite barn sammen. Noe jeg har reagert på i lang tid (vet ikke når det startet…) er hvordan mannen min oppfører seg mot meg. Som et eksempel fra i morges. Jeg er tidlig oppe, går inn på rommet når jeg hører han er våken, gir en klem og spør om han har sovet godt. Senere, etter frokost, kommer han og holder rundt meg, kysser meg og spør om vi skal ta en kjappis. Jeg svarer at det hadde vært deilig men det går jo ikke på grunn av barnet. Han stikker ut for å ordne noe, og er tilbake en time etterpå. Da er tonen en annen, ingen kjærtegn å få og han virker fraværende. Jeg spør om noe, og får et frekt svar tilbake. Jeg stiller spørsmål ved noe han holder på med, og han hisser seg opp og blir irritert. Altså, er dette normal mannlig oppførsel? Det er så slitsomt å forholde seg til. Anonymkode: 7fac9...425
Pissmaur Skrevet 23. juli 2023 #2 Skrevet 23. juli 2023 Han er trassig og emosjonell fordi du ikke ønsket sex i det sekundet han ville det. Storsjarmør. 7 3
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2023 #3 Skrevet 23. juli 2023 Æsj, sånn er min mann og. Blir stille og furten viss jeg avviser han seksuelt. Sex har blitt noe jeg forbinder et slags "press" med. Følger tråden din. Anonymkode: fd0dd...8e0 2 1
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2023 #4 Skrevet 23. juli 2023 Hva med å spørre han om hva han tenker om den endringen i atferd? Anonymkode: b7690...e3c 1 1
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2023 #5 Skrevet 23. juli 2023 Han har vært hos meg og har dårlig samvittighet 😂 Anonymkode: 3c40b...fb7 1
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2023 #6 Skrevet 23. juli 2023 Oppførselen hans sier at han er som en liten guttevalp som har fått nei ang godis, og nå demonstrerer han også som en liten guttungen. Jeg ville snakket med han om det, når han har bestemt seg og bli voksen igjen. Altså ikke når han furter rundt. Kan jo si hva det gjør med parforholdet. Om han skal gi deg kjærlighet bare for og oppnå sex, og med engang han ikke får det så skal han overse deg. Er dette fremtiden er jeg redd forholdet vil ryke til slutt. Menn er ikke kåte dyr og ikke kan oppføre seg bare fordi man ikke kan nå eller får et nei. Anonymkode: f5e4b...252 6 2
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2023 #7 Skrevet 23. juli 2023 Hvordan er sexlivet deres nå da, blir det lite og ingenting etter baby? Tar du initiativ eller er det bare han? Hvor ofte blir han avvist? Det er ikke OK å sutre, men det kan jo tenkes at det er to sider av saken her. Å få barn kan være en vanskelig omstilling for begge parter, jeg vil anbefale å kommunisere. Og vær forståelsesfull og åpen og lyttende, det kommer man lengre med enn å anklage. Anonymkode: f8461...971 8
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2023 #8 Skrevet 23. juli 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Han har vært hos meg og har dårlig samvittighet 😂 Anonymkode: 3c40b...fb7 Morsom du. Utroskap holder vi ikke på med i vårt forhold, det er noe vi snakket om i begynnelsen da begge har negativ erfaring med det fra tidligere. Ts. Anonymkode: 7fac9...425
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2023 #9 Skrevet 23. juli 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hvordan er sexlivet deres nå da, blir det lite og ingenting etter baby? Tar du initiativ eller er det bare han? Hvor ofte blir han avvist? Det er ikke OK å sutre, men det kan jo tenkes at det er to sider av saken her. Å få barn kan være en vanskelig omstilling for begge parter, jeg vil anbefale å kommunisere. Og vær forståelsesfull og åpen og lyttende, det kommer man lengre med enn å anklage. Anonymkode: f8461...971 Ganske bra sexliv i forhold til normalen, flere ganger i måneden, opptil flere ganger i uka om vi har ekstra overskudd. Han har større lyst enn meg, men jeg prøver å imøtekomme det. Men av og til passer det bare ikke. Jeg orker ikke å ha sex om jeg er dødstrøtt eller syk, liksom. Ts Anonymkode: 7fac9...425 1
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2023 #10 Skrevet 23. juli 2023 Godt mulig han bare føler seg avvist. Hadde blitt lei meg jeg også (selv om barna er en reell faktor her viser du ikke at du finner han attraktiv ved å svare på den måten). Kvinne, med en mann som aldri vil ha sex 🤨 Anonymkode: ad9ef...903 1
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2023 #11 Skrevet 23. juli 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Morsom du. Utroskap holder vi ikke på med i vårt forhold, det er noe vi snakket om i begynnelsen da begge har negativ erfaring med det fra tidligere. Ts. Anonymkode: 7fac9...425 Du tror fordi dere har pratet om det i begynnelsen at det ikke kan skje? Da er du passe naiv. Selvfølgelig kan utroskap forekomme hos mennesker som i utgangspunktet har vært negative til det. Anonymkode: a7477...eb1 1 7
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2023 #12 Skrevet 23. juli 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Oppførselen hans sier at han er som en liten guttevalp som har fått nei ang godis, og nå demonstrerer han også som en liten guttungen. Jeg ville snakket med han om det, når han har bestemt seg og bli voksen igjen. Altså ikke når han furter rundt. Kan jo si hva det gjør med parforholdet. Om han skal gi deg kjærlighet bare for og oppnå sex, og med engang han ikke får det så skal han overse deg. Er dette fremtiden er jeg redd forholdet vil ryke til slutt. Menn er ikke kåte dyr og ikke kan oppføre seg bare fordi man ikke kan nå eller får et nei. Anonymkode: f5e4b...252 Tror nok du er inne på noe her. Han er faktisk emosjonelt umoden for alderen når jeg tenker over det. Er vel bare blitt mer tydelig etter at vi fikk barn, og hverdagen ble mer hektisk og der barnets behov går først…ts. Anonymkode: 7fac9...425
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2023 #13 Skrevet 23. juli 2023 Min antar automatisk at jeg er sur på noe. -,- Anonymkode: d6ca5...847
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2023 #14 Skrevet 23. juli 2023 Det er selvfølgelig ikke slik det skal være. Du burde prate med han. Men husk men trenger sex for å "bånde" samme som vi kvinner trenger kjærlighet for å ville ha sex. Om han stadig føler seg avvist så vil nok dette såre han Anonymkode: 33400...4db 2
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2023 #15 Skrevet 23. juli 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Du tror fordi dere har pratet om det i begynnelsen at det ikke kan skje? Da er du passe naiv. Selvfølgelig kan utroskap forekomme hos mennesker som i utgangspunktet har vært negative til det. Anonymkode: a7477...eb1 Vi har vært innom temaet flere ganger i løpet av forholdet, og begge har nulltoleranse for seksuell kontakt med andre. Også fordi vi begge har erfart utroskap i tidligere forhold, og vet hvordan det er å være i en sånn situasjon. Så nei, på dette punktet stoler jeg faktisk på han. Ts. Anonymkode: 7fac9...425 1 1
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2023 #16 Skrevet 23. juli 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Min antar automatisk at jeg er sur på noe. -,- Anonymkode: d6ca5...847 Haha, ja kan godt være samme greia her😅 Men nå i formiddag så sa jeg nei på grunn av barnet vårt. Vi kan ikke akkurat ha sex med et våkent lite barn i hus, som går etter oss hele tiden og egentlig er for liten til å være alene. Ts Anonymkode: 7fac9...425
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2023 #17 Skrevet 23. juli 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Det er selvfølgelig ikke slik det skal være. Du burde prate med han. Men husk men trenger sex for å "bånde" samme som vi kvinner trenger kjærlighet for å ville ha sex. Om han stadig føler seg avvist så vil nok dette såre han Anonymkode: 33400...4db Han blir ikke stadig avvist, men han tar ofte initiativ når det ikke passer. Og så er han for trøtt til det om kvelden, når det endelig passer…og jeg har mindre sexlyst enn han, så derfor tar jeg sjeldent initiativ siden det ikke går lang nok tid mellom. Ts Anonymkode: 7fac9...425
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2023 #18 Skrevet 23. juli 2023 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Men husk men trenger sex for å "bånde" samme som vi kvinner trenger kjærlighet for å ville ha sex. Om han stadig føler seg avvist så vil nok dette såre han Dette. Anonymkode: 592c2...f0f
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2023 #19 Skrevet 23. juli 2023 AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Vi har vært innom temaet flere ganger i løpet av forholdet, og begge har nulltoleranse for seksuell kontakt med andre. Også fordi vi begge har erfart utroskap i tidligere forhold, og vet hvordan det er å være i en sånn situasjon. Så nei, på dette punktet stoler jeg faktisk på han. Ts. Anonymkode: 7fac9...425 Da kan du fort bli overrasket. Anonymkode: a7477...eb1
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2023 #20 Skrevet 23. juli 2023 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Da kan du fort bli overrasket. Anonymkode: a7477...eb1 Høres nesten ut som du ønsker at mannen min er utro. Gå i deg selv, du. Ts. Anonymkode: 7fac9...425 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå