Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som har erfaring? De bor sammen i huset som et bokollektiv, sammen med to barn. De har ikke vert kjærester på tre år. Har selvsagt hver sitt soverom. Vet ikke hvor fruktbart dette høres ut🧐 og slik skal de bo noen år til….

Anonymkode: a1a2a...39d

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Bare nei..

Anonymkode: 9750f...c39

• Liker 6
  • Nyttig 6
AnonymBruker
Skrevet

Totalt uaktuelt 

Anonymkode: 30672...2ab

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Han er iallfall ærlig om det. Fint at han tar ansvar for barna, det er ikke lett for barna å ha delte hjem.

Anonymkode: 0a257...280

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Han er iallfall ærlig om det. Fint at han tar ansvar for barna, det er ikke lett for barna å ha delte hjem.

Eller juger så det renner av han😂

Anonymkode: 3df7f...176

• Liker 5
  • Hjerte 1
  • Nyttig 9
AnonymBruker
Skrevet

At du gidder

Anonymkode: 59ae7...91f

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Merkelig at denne mannen tenker at denne ordningen er noe å dra med seg ut på datingmarkedet og anta at det er helt ok for andre å forholde seg til  

Anonymkode: 04444...334

• Liker 7
  • Nyttig 5
Skrevet

Oh da kan du være med pp tlc-programmet You, Me and my ex!

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Om dette kan fungere for deg er det bare du som kan vurdere, dette er nok absolutt ikke noe for alle… Men dersom de har bestemt seg for denne løsningen, syns jeg andre må respektere det - og ikke gå inn for å ødelegge. Da må du heller avslutte dette, og finne noen mindre komplisert. 

Anonymkode: 0eaa4...8ad

• Liker 2
Gjest Chroma
Skrevet

Det er jo veldig typisk menn å si at de bare bor sammen som venner, sånn at han kan få både i pose og sekk. 

Ville bedt om å få treffe eksen. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Merkelig at denne mannen tenker at denne ordningen er noe å dra med seg ut på datingmarkedet og anta at det er helt ok for andre å forholde seg til  

Jeg vil anta han kan finne lykken med noen i liknende situasjon, eller noen som ønsker særbo?  Jeg kan ikke se for meg at det kan fungere med en ny partner som ønsker barn og familieliv, nei. 

Anonymkode: 0eaa4...8ad

AnonymBruker
Skrevet

Hadde jeg aldri giddet å forholde meg til. 

Anonymkode: 6739c...8d6

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Jeez.

Anonymkode: 29f66...5f1

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Bare nei, bor han med eksen så er det absolutt ikke verdt det. Selvom de ikke er kjærester lenger så vet du ikke hva som foregår mellom husets fire vegger.

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Hele KG er tydeligvis helt ok med det. «Alt for barna» gitt.

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Nei

Anonymkode: d3c45...1dc

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei her også. Helt utenkelig. 

Anonymkode: 9c816...265

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
Chroma skrev (11 minutter siden):

Det er jo veldig typisk menn å si at de bare bor sammen som venner, sånn at han kan få både i pose og sekk. 

Ville bedt om å få treffe eksen. 

Hva er kvinnenes unnskyldning da? For jeg vet om ei som bor med sin eks samtidig som hun er sammen med en annen.

Anonymkode: ed0b2...dc6

Skrevet

Har prøvd. Gjør det aldri igjen. 🤣

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvor møtes dere da? Bare hjemme hos deg? Hvordan blir det å bli med han hjem? Eller blir du utelukket fra det livet? 

Hvilken ordning har de i forhold til barna? Har de annenhver uke ansvaret, så de ukene han har møtes dere ikke? For da har mor mulighet til å være på farten. Eller må han be om "fri". Jeg tenker de i utgangspunktet har tenkt på barna her, og har de en god ordning så kan det jo fungere. Selv om det høres veldig merkelig ut. S

Anonymkode: 411e0...4e7

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...