AnonymBruker Skrevet 23. juli 2023 #1 Del Skrevet 23. juli 2023 Hei Jeg sluttet på p-ring tidlig juni, hadde bare gått på prevensjon i 2 mnd for å teste det ut pånytt. Likte det ikke og sluttet. Fikk mensen etter noen dager. Nå er det to dager siden mensen min skulle vært her, pleier vanligvis å være veldig stabil. Har følt meg rar og annerledes siste tiden. Tracker ikke EL, og aner derfor ikke når jeg har hatt det. Bruker Flo-appen og hoppet av i svingen. Har bare tenkt at hvis det skjer, så skjer det. Forrige graviditet så fant jeg ikke ut at jeg var gravid før 2-3 uker poppet opp på Clearblue sin test. Viste seg at jeg var 6 uker på vei da, og alle tester tatt før det var negative. Nå har jeg tatt to Babyplan strimmeltester test tidlig og en Clearblue digital ultratidlig test. Alle negative. Når bør jeg eventuelt teste igjen? Har vanligvis ganske kraftige menssmerter, og det er aldri noen tvil om når mensen skal komme… Blir veldig forvirret og litt fortvilet. Når det er en sjanse for at jeg kan være gravid så kjenner jeg veldig på en forhåpning om at jeg faktisk ER det. Vet jeg blir veldig skuffet om jeg ikke er det. Legger ved to bilder av strimmeltestene. Clearblue sin digitale var det ingen tvil om, stod - der, så den fanget ikke opp noe. Ene strimmeltesten er med morgenurin og en med kveldsurin. Anonymkode: 70fc4...546 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofakona Skrevet 23. juli 2023 #2 Del Skrevet 23. juli 2023 Etter prevensjon kan mensen bli litt rar. Og du må ikke bruke app nå før din syklus er stabil..ala 6 mnd etter mer. Så det kan være at du bare ikke har hat eggløsning...gi det 1-2 mnd til og begynne å track ette neste menstruasjon Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå