AnonymBruker Skrevet 25. juli 2023 #21 Skrevet 25. juli 2023 NakenPanda skrev (2 minutter siden): Nervøs, har masse telefoner...... Herregud! Nå må du gi deg. Jeg har ikke stjålet dem. Kjenner flere som har hatt flere telefoner samtidig. Må nok skuffe deg med at det nok ikke blir noe sak av dette og at de finner ut på imei nummer at de ikke er stjålet. Grunnen til at jeg var nervøs er fordi jeg er en generelt nervøs person. Må til og med ha noe medisiner for det da det ofte går utover dagliglivet. Da vet du det. Anonymkode: b319a...429
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2023 #22 Skrevet 25. juli 2023 Coachshinny skrev (1 time siden): Har du ikke kvitteringer på at du har kjøpt de. Dessuten er det et IMAI nr som kan spores, da vil de med en gang se at det ikke er stjålne mobiler😊 Så bra. Da behøver jeg ikke tenke på det. Da kan de jo bare søke på imei nummeret om de skulle mistenke noe så finner de ut at de ikke er stjålet 🙂 Og har jo kvittering, er ikke veldig lenge siden jeg kjøpte dem. Jeg er bare en nervøs person. Kan bli nervøs for de merkeligste ting. Anonymkode: b319a...429
jordbær86 Skrevet 26. juli 2023 #23 Skrevet 26. juli 2023 Selvfølgelig tror de ikke at du har stjålet dem. Uansett så har du jo bevis.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå