AnonymBruker Skrevet 23. juli 2023 #1 Skrevet 23. juli 2023 Jeg skal selge tre mobiltelefoner til et firma som kjøper brukte mobiler? Har gjort det før. De ser nye og ubrukte ut, og jeg har nesten ikke brukt dem, kjøpt for ikke så lenge siden. Kan firmaet mistenke at de er stjålet? Jeg er så redd for det. Men så skal man skrive under på noen papirer som følger med og da bekrefter man at det ikke er stjålet. Hvorfor jeg kjøpte tre mobiltelefoner ønsker jeg ikke at skal bli noen diskusjon her. Anonymkode: b319a...429
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2023 #2 Skrevet 23. juli 2023 Er redd de ikke vil kjøpe dem om de mistenker tyveri og de syns telefonene ser for nye ut. Selv om jeg kan bevise det ikke er tyveri da. Anonymkode: b319a...429
jordbær86 Skrevet 25. juli 2023 #4 Skrevet 25. juli 2023 Neida, de blir vel bare glade for at folk sender inn mobiler som de kan selge videre. De bryr seg nok ikke om at de ser nye ut, sikkert bare bra for dem. 1
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2023 #5 Skrevet 25. juli 2023 Du har da vel bekreftelse på at du har kjøpt de? Anonymkode: 247f7...c52
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2023 #6 Skrevet 25. juli 2023 AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Du har da vel bekreftelse på at du har kjøpt de? Anonymkode: 247f7...c52 Ja, hvis de spør så viser jeg kvitteringen. Samtidig syns jeg det er rart at det at man skriver under på noen papirer er en bekreftelse på at det de kjøper inn ikke er stjålet. Folk som har stjålet noe hadde sikkert skrevet under de også, så hvordan kan de egentlig stole på det? Mitt er jo uansett ikke stjålet. Men syns det er rart de kan stole på alle folk som skriver under på noen papirer. Anonymkode: b319a...429
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2023 #8 Skrevet 25. juli 2023 shab skrev (5 minutter siden): Jeg selger til Greenphones Ryddig og enkelt. Ja er der jeg skal selge også 🙂 Anonymkode: b319a...429
Coachshinny Skrevet 25. juli 2023 #9 Skrevet 25. juli 2023 AnonymBruker skrev (På 23.7.2023 den 11.50): Jeg skal selge tre mobiltelefoner til et firma som kjøper brukte mobiler? Har gjort det før. De ser nye og ubrukte ut, og jeg har nesten ikke brukt dem, kjøpt for ikke så lenge siden. Kan firmaet mistenke at de er stjålet? Jeg er så redd for det. Men så skal man skrive under på noen papirer som følger med og da bekrefter man at det ikke er stjålet. Hvorfor jeg kjøpte tre mobiltelefoner ønsker jeg ikke at skal bli noen diskusjon her. Anonymkode: b319a...429 Har du ikke kvitteringer på at du har kjøpt de. Dessuten er det et IMAI nr som kan spores, da vil de med en gang se at det ikke er stjålne mobiler😊
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2023 #10 Skrevet 25. juli 2023 Coachshinny skrev (6 minutter siden): Har du ikke kvitteringer på at du har kjøpt de. Dessuten er det et IMAI nr som kan spores, da vil de med en gang se at det ikke er stjålne mobiler😊 Det har jeg 🙂 Ok, da lærte jeg noe nytt. Anonymkode: b319a...429
NakenPanda Skrevet 25. juli 2023 #11 Skrevet 25. juli 2023 Ingen folk med kvitteringer er så nervøse om å selge telefoner, tenker det er tyvgods
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2023 #12 Skrevet 25. juli 2023 NakenPanda skrev (27 minutter siden): Ingen folk med kvitteringer er så nervøse om å selge telefoner, tenker det er tyvgods Det er ikke tyvegods. Tenkte bare de kunne tenke sitt på grunn av antallet. Men jeg har faktisk kvitteringene. Så behøver egentlig ikke å tenke på det. Jeg er bare sånn. Jeg driver ikke å stjeler ting. Anonymkode: b319a...429
NakenPanda Skrevet 25. juli 2023 #13 Skrevet 25. juli 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det er ikke tyvegods. Tenkte bare de kunne tenke sitt på grunn av antallet. Men jeg har faktisk kvitteringene. Så behøver egentlig ikke å tenke på det. Jeg er bare sånn. Jeg driver ikke å stjeler ting. Anonymkode: b319a...429 Du er nervøs som en sigøyner dog
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2023 #14 Skrevet 25. juli 2023 NakenPanda skrev (6 minutter siden): Du er nervøs som en sigøyner dog Ja jeg er bare sånn. Nervøs for det meste egentlig. Å stjele noe er noe jeg aldri kunne funnet på. Anonymkode: b319a...429
NakenPanda Skrevet 25. juli 2023 #15 Skrevet 25. juli 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ja jeg er bare sånn. Nervøs for det meste egentlig. Å stjele noe er noe jeg aldri kunne funnet på. Anonymkode: b319a...429 Vet du hvem som har 3-4 telefoner samtidig?
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2023 #16 Skrevet 25. juli 2023 NakenPanda skrev (Akkurat nå): Vet du hvem som har 3-4 telefoner samtidig? Ja, kjenner flere som har hatt det ja. Jeg har kjøpt dem, har kvitteringen hvis de spør. Tenker vel også litt på om de tar inn så nye telefoner. Er jo ikke så lenge siden jeg kjøpte dem. Om du tror jeg har stjålet dem så får du bare tro det. Jeg driver ikke med sånt. Anonymkode: b319a...429
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2023 #18 Skrevet 25. juli 2023 NakenPanda skrev (Akkurat nå): Han her hadde 3 telefoner samtidig: Ok. Og du tror jeg driver med det samme som han? Anonymkode: b319a...429
NakenPanda Skrevet 25. juli 2023 #19 Skrevet 25. juli 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ok. Og du tror jeg driver med det samme som han? Anonymkode: b319a...429 Nervøs, har masse telefoner......
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2023 #20 Skrevet 25. juli 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Ja, kjenner flere som har hatt det ja. Jeg har kjøpt dem, har kvitteringen hvis de spør. Tenker vel også litt på om de tar inn så nye telefoner. Er jo ikke så lenge siden jeg kjøpte dem. Om du tror jeg har stjålet dem så får du bare tro det. Jeg driver ikke med sånt. Anonymkode: b319a...429 De finner jo ut på Imei nummer at de ikke er stjålet 🙂 Og det må de bare søke opp. Jeg viste ikke at det var sånn, men noen her skrev det. Når jeg vet det så er ikke dette noe mer å bekymre seg for 🙂 Anonymkode: b319a...429
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå