Gå til innhold

Første orgasme med annen gutt

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

I går opplevde jeg mine første orgasmer sammen med annen gutt. Vi er begge 19. Det var en helt magisk opplevelse, jeg holdt på å besvime. Ikke detaljer ass men han tok meg analt. Var så alt svartnet da det gikk for meg, aldri kjent noe så intenst, sterkt og så sykt lang orgasme.

Vi er uerfaren begge to, hva skjedde lissom? Vi gjorde det flere ganger og jeg fikk like intense og sterke orgasmer hver gang, sykt deilig ass, men hva skjer lissom?

Anonymkode: 518bf...e42

• Liker 1
  • Hjerte 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Vi er uerfaren begge to, hva skjedde lissom?

Du skrev jo det i overskriften, du fikk en orgasme.

Anonymkode: 3db09...e72

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Du skrev jo det i overskriften, du fikk en orgasme.

Anonymkode: 3db09...e72

Jo sant det, men det var de sykeste orgasmene jeg har fått ever. Hva skjedde lissom?

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Jo sant det, men det var de sykeste orgasmene jeg har fått ever. Hva skjedde lissom?

Mange menn opplever prostataorgasmer som mer intense enn orgasmer kun fra stimuli av penis. 

Anonymkode: 156f3...ff3

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Mange menn opplever prostataorgasmer som mer intense enn orgasmer kun fra stimuli av penis. 

Anonymkode: 156f3...ff3

Okey tror jeg skjønner. Det gjorde så sykt godt inni rumpa på en måte. Vanskelig å forklare men en helt annerledes og mye sterkere og mer langvarig enn en vanlig orgasme. Har aldri skreket tidligere, men denne gangen hylte jeg faktisk. Så flaut, men klarte ikke å holde igjen. Tror naboen hørte meg ass🙈

• Hjerte 3
AnonymBruker
Skrevet

Det var så intense innvendige sammentrekninger jeg aldri har opplevd tidligere. Er det vanlig ved analsex?

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

I går opplevde jeg mine første orgasmer sammen med annen gutt. Vi er begge 19. Det var en helt magisk opplevelse, jeg holdt på å besvime. Ikke detaljer ass men han tok meg analt. Var så alt svartnet da det gikk for meg, aldri kjent noe så intenst, sterkt og så sykt lang orgasme.

Vi er uerfaren begge to, hva skjedde lissom? Vi gjorde det flere ganger og jeg fikk like intense og sterke orgasmer hver gang, sykt deilig ass, men hva skjer lissom?

Høres ut til at du har truffet en mann som er flink med deg og at du har evnen til å nyte analsex og får veldig sterk nytelse av det. Han treffer nok prostata på en slik måte at det gir deg prostata orgasmer. Den typen orgasmen kan bli veldig intense hos menn.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

En guttevenn å ha sex med er fantastisk. Hadde det i tenårene, vi hadde sex nesten daglig etter skolen. Savner en slik venn som voksen. Og er singel, ville aldri vært utro. 

Anonymkode: d6834...76f

• Liker 1
Skrevet

Min første orgasme med samme kjønn sjedde da en voksen mann knullet meg analt. Det varte bare kort tid før jeg kom i en kraftig orgasme.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
lh45 skrev (20 timer siden):

Min første orgasme med samme kjønn sjedde da en voksen mann knullet meg analt. Det varte bare kort tid før jeg kom i en kraftig orgasme.

Hørtes jo deilig ut, ble det bare med den ene gangen eller?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 25.7.2023 den 0.58):

En guttevenn å ha sex med er fantastisk. Hadde det i tenårene, vi hadde sex nesten daglig etter skolen. Savner en slik venn som voksen. Og er singel, ville aldri vært utro. 

Hørtes veldig deilig ut, tenker dere ga hverandre veldig mange og deilige orgasmer.

Er jo bare å møte menn det, så lenge du er singel💦

Skrevet
AnonymBruker skrev (56 minutter siden):

Hørtes jo deilig ut, ble det bare med den ene gangen eller?

Nei, tre ganger til de neste 40 år, det ikke vært anledning til så mange ganger. Er gift og har familie.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Hørtes veldig deilig ut, tenker dere ga hverandre veldig mange og deilige orgasmer.

Er jo bare å møte menn det, så lenge du er singel💦

Ikke så enkelt, de fleste homofile jeg møter er veldig overfladiske og dillete. Ikke hva jeg ser etter. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...