Gå til innhold

Synes du det er deiligere å bli onanert av partneren/andre enn deg selv?

Bedre å bli onanert av ander enn å gjøre det selv?  

89 stemmer

1. 1. Bedre at andre tar jobben enn seg selv?

• Ja!
      44
    • Nei!
      20
    • Like deilig begge deler!
      9
    • Varierer!
      16
    • Onanerer ikke!
      0

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes det er mye deiligere å bli onanert av andre enn å gjøre det selv. Flere som synes det?

Anonymkode: 6f594...499

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei. Jeg vet selv best hva jeg synes er digg. Han pleier ikke alltid gjøre det heeelt sånn jeg vil ha det

Anonymkode: 8ed28...d73

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Nei. Jeg vet selv best hva jeg synes er digg. Han pleier ikke alltid gjøre det heeelt sånn jeg vil ha det

Anonymkode: 8ed28...d73

Da må du lære han opp til å gjøre det riktig for deg 😜 bare det at ei kvinne tar på min penis er deiligere for meg enn å onanere selv, når jeg blir onanert/sugd er jeg i himmelen

Anonymkode: 6f594...499

AnonymBruker
Skrevet

Den jobben gjør jeg best selv.  Teknikken er finpusset gjennom 40+ år, såååe....

Koselig å bli gnukket litt på av gubben også, for all del, men det kan ikke måle seg, nei. 

Anonymkode: d6814...57f

• Liker 2
Skrevet

Mye bedre at en partner gjør det enn når jeg gjør det selv. Det er noe med spenningen, at han liker meg og koser seg med kroppen min, deilig! Det er vel så enkelt som at det er totalen. 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Både jeg og mannen liker best å bli onanert av hverandre. Vi har vært sammen såpass lenge at vi vet hvordan vi best tilfredsstiller hverandre. Får mye mer intense orgasmer når mannen gjør det. 

Anonymkode: 4ef05...283

AnonymBruker
Skrevet

Ja det er sexen vår hver gang.. Han fingrer meg til jeg kommer! Ikke alle menn som skjønner det der, men noen menn er bare magiske på kvinners underliv. Jeg liker ikke slikking. Men elsker forspill med fingring og runking/suging også penetrering samtidig med at han fingrer meg til jeg kommer og vi kommer samtidig eller at han fingrer meg ferdig først også penetrerer etterpå å kommer selv slik. Men alt innebærer altså alltid at han onanerer meg og jeg kommer noen ganger vaginalt, men flest klitoris orgasmer. Det beste er når jeg kommer vaginalt samtidig med klitoris. Oppleves oftest når han penetrerer samtidig 

Anonymkode: addfe...2bb

Skrevet

Partner.
Det er spenningen, at man ligger der og nyter på den "andres nåde". Hun har kontrollen og kan friste, egde, øke/senke tempo, holde litt tilbake når jeg nærmer meg. Hun styrer min orgasme og det er opphissende og sexy.

Tilsvarende er det andre veien. Det er opphissende å kunne leke, friste og kontrollere hennes nytelse.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Tja, dama er god i senga på veldig mange måter, men hånden hennes er helt ubrukelig til det 😅 Men er det en som vet hva det gjør, så er det definitivt bedre enn alene 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Som forspill, men vet best selv hva som gjør at jeg kommer. Men liker absolutt fingring. 

Anonymkode: 295e4...c80

AnonymBruker
Skrevet

Så lenge han vet hva han gjør er det definitivt best at mannen går ned på meg. 
Selv bruker jeg å ta den enkle løsningen ved å bruke vibrator. Fingre meg selv syns jeg er dritkjedelig. 

Anonymkode: 8fb64...03c

AnonymBruker
Skrevet

Liker soleklart best at mannen fingrer meg. Rent teknisk kan jeg gjøre det best selv, men jeg blir mye kåtere av at han gjør det. Elsker å merke hvor kåt han blir av å ta på meg og høre meg stønne.

Anonymkode: 2c59c...df7

AnonymBruker
Skrevet

Akkurat den biten der foretrekker jeg å fikse selv🥰

Anonymkode: 56518...4b9

AnonymBruker
Skrevet

Til en viss grad er det jo deilig at han gjør det. Jeg liker jo at han tar på meg og blir kåt av samspillet. Men det blir aldri heeelt riktig. Det er milimeterpresisjon, og rent teknisk gjør jeg det best selv.

Anonymkode: 26927...899

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Kan godt nyte det, men klarer ikke å komme uten å hjelpe til selv.

Anonymkode: 0b647...8c0

AnonymBruker
Skrevet

Det blir 2 helt forskjellige ting. Det ene er onani, det andre er sex med partner.

Jeg kan ofte ha lyst til å onanere selv, men ikke ha sex med partner.

Andre ganger kan jeg ha lyst til å ha sex med partner, men ikke onanere.

Det som er helt sikkert, og like logisk selvfølgelig, det er at ingen annen person vil kunne frembringe like sterke/intense orgasmer som det en kan gjøre selv.

Anonymkode: a68c3...7dd

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 23.7.2023 den 11.30):

Den jobben gjør jeg best selv.  Teknikken er finpusset gjennom 40+ år, såååe....

Koselig å bli gnukket litt på av gubben også, for all del, men det kan ikke måle seg, nei. 

Anonymkode: d6814...57f

Samme her. Teknikken blir bare bedre og bedre for hvert år som går. Jeg har en god venninne som jeg av og til snakker med om slikt. Vi er ganske enig om at dersom det bare handlet om orgasmen, klarer vi oss godt uten menn.

Anonymkode: 6476f...433

• Nyttig 1
Skrevet

Rent teknisk er ikke damene jeg har vært med i nærheten. Jeg vet best selv hvordan jeg vil ha det. Jeg har vært med kvinner jeg har sett på som dyktige med hendene, men det kan likevel ikke måle seg med det jeg gjør selv. Jeg sier som over, handler det kun om orgasme klarer jeg meg fint uten kvinner. Men selvsagt handler det om mer enn teknikk. Det er selvsagt langt mer spennende med en kvinne. Spesielt om hun virkelig kan det. Følelsen av seksuell kjemi. Lek. Stemmen hennes. Uforutsigbarheten. Bare det å dele et slikt øyeblikk. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (49 minutter siden):

Samme her. Teknikken blir bare bedre og bedre for hvert år som går. Jeg har en god venninne som jeg av og til snakker med om slikt. Vi er ganske enig om at dersom det bare handlet om orgasmen, klarer vi oss godt uten menn.

Anonymkode: 6476f...433

Egentlig ganske logisk.

Det er en million ulike bitte små nyanser som påvirker orgasmen. Det vil være komplett umulig for et annet menneske å klare å treffe disse nyansene 100% på samme måte som en selv.

Understreker at det ikke betyr at man kan ha fantastiske og intense orgasmer med partner selvfølgelig. Med partner er det jo en masse andre ting som spiller inn utover det rent tekniske.

AnonymBruker
Skrevet
Sphere skrev (36 minutter siden):

Det er selvsagt langt mer spennende med en kvinne. Spesielt om hun virkelig kan det. Følelsen av seksuell kjemi. Lek. Stemmen hennes. Uforutsigbarheten. Bare det å dele et slikt øyeblikk. 

Jepp. Dette beskriver godt forskjellene mellom onani og sex med partner.

Hadde det utelukkende handlet om sterkest mulig orgasme, hadde man aldri hatt sex med andre.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...