AnonymBruker Skrevet 23. juli 2023 #1 Skrevet 23. juli 2023 Har brukt søsteren min sine i noen timer nå, og er ikke imponert. For det første er de jo nesten vanskelige å gå med pga. "puten" under foten, og da hjelper det ikke at det ikke er noe som helst støtte i sandalen i det hele tatt. Jeg skjønner jo selvsagt at det ikke er tursko, men etter å ha gått noen få minutter langs veien begynte jeg å få vondt i ryggen, og kjente det litt i leddene også. Er det jeg som er helt rar her? Folk er jo helt ville etter dem, og jeg klarer ikke å forstå hvorfor, bortsett fra at de er trendy. Anonymkode: 5b7a1...73f 1 5
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2023 #2 Skrevet 23. juli 2023 Bruker mine i hagen, på hytta og på camping. Billigsko som jeg ikke trenger å være redd for og det gjør ikke noe om de blir skitne/blir litt ødelagt. De er perfekt til det formål😊 Anonymkode: 4ccf3...37e
Peanut Skrevet 23. juli 2023 #3 Skrevet 23. juli 2023 Jeg elsker å gå med dem. De er fast på føttene mine når jeg står opp av sengen til jeg legger meg (de gangene jeg er hjemme), fra vår til når det det trengs varmere tøfler
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2023 #4 Skrevet 23. juli 2023 Jeg har ikke prøvd sånne, men kan ikke se for med at det hadde vært noe for mine bein. Jeg overpronerer en god del, så jeg tror jeg hadde sunket alt for langt ned i dem. Jeg trenger såler som gir støtte. Anonymkode: 2b504...183 1 1
CrazyCatLady2500 Skrevet 23. juli 2023 #6 Skrevet 23. juli 2023 Bruker de som tøfler inne om sommeren, perfekt til det. Ikke vurdert å bruke dem ute blant folk. (Bortsett fra på kanotur eller stranda).
Cata Skrevet 23. juli 2023 #8 Skrevet 23. juli 2023 Har ikke happyflops men noe som ser helt likt ut og som jeg antar er produsert etter samme mal. Jeg setter pris på at de er så myke. Har hatt en kranglete hæl i sommer som innimellom har villet ha mykere underlag en parkettgulvet. Det jeg ikke setter pris på er at de er på grensen til å gnage litt. Jeg har åpenbart akkurat for brede føtter. Ellers er de helt greie som "sleng på" plastsandaler. 1
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2023 #9 Skrevet 23. juli 2023 Ei venninne av meg beit på markedsføringen og holdt et helt foredrag om hvor jævlige sko det var, at hun sklei ut av og holdt på å dø på sparkesykkel, de var vonde og de lager en rar lyd. Så da hoppet jeg over å hive meg på den! De som er villest etter dem, er betalt for å være ville etter dem altså.. Anonymkode: a6302...5a9 4 1
A-hunter Skrevet 23. juli 2023 #10 Skrevet 23. juli 2023 Disse er vel kun god dokumentasjon på hvordan markedsføring fungerer i 2023. Og litt om hvor ødelagt verden har blitt. 2 3
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2023 #11 Skrevet 23. juli 2023 Mezzosoprena skrev (22 minutter siden): De er helt grusomme! Helt enig, mine var steinharde og gikk rett i søpla. Anonymkode: 4ee60...535
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2023 #12 Skrevet 23. juli 2023 Jeg kunne aldri brukt de utendørs, men de er helt greie innesko. Anonymkode: 6c050...e68 1
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2023 #13 Skrevet 23. juli 2023 Vet det er sykepleiere som bruker det. Billligere enn de Hoka skoene som alle i helse bruker. Anonymkode: 8b450...b62
Apekatten Skrevet 23. juli 2023 #14 Skrevet 23. juli 2023 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Vet det er sykepleiere som bruker det. Billligere enn de Hoka skoene som alle i helse bruker. Anonymkode: 8b450...b62 Bare synd de ikke er godkjent mtp forsikring hvis det skjer noe på jobb.
Alice123 Skrevet 23. juli 2023 #15 Skrevet 23. juli 2023 Jeg har faktisk på meg happyflops akkurat nå. Kjøpte dem fordi jeg trengte noen mye innesko, samt sko til svømmehall/sauna/spa. Er kjempefornøyd, føles som å gå på skyer, og bruker dem hele tiden hjemme. Har lest noen artikler om at utformingen er dritdårlig for føtter og ledd, så vet ikke om jeg kan anbefale dem på bakgrunn av det. 1
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2023 #16 Skrevet 23. juli 2023 Jepp😊Har flere par! Er nok flere som liker de også, det ene paret ble stjålet på stranda tidligere i sommer😳 Anonymkode: 83f11...827
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2023 #17 Skrevet 24. juli 2023 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Vet det er sykepleiere som bruker det. Billligere enn de Hoka skoene som alle i helse bruker. Anonymkode: 8b450...b62 Er jo en god grunn til at det er billigere 😳 Hadde aldri utsatt kroppen min for så dårlige sko dag ut og dag inn på jobb! Det er å be om trøbbel. Anonymkode: 5b7a1...73f 4
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2023 #18 Skrevet 24. juli 2023 A-hunter skrev (18 timer siden): Disse er vel kun god dokumentasjon på hvordan markedsføring fungerer i 2023. Og litt om hvor ødelagt verden har blitt. Signerer denne. Formløse billigsko laget av mikroplast. Anonymkode: bc68f...3ee 1
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2023 #19 Skrevet 24. juli 2023 Cata skrev (18 timer siden): Har ikke happyflops men noe som ser helt likt ut og som jeg antar er produsert etter samme mal. Jeg setter pris på at de er så myke. Har hatt en kranglete hæl i sommer som innimellom har villet ha mykere underlag en parkettgulvet. Det jeg ikke setter pris på er at de er på grensen til å gnage litt. Jeg har åpenbart akkurat for brede føtter. Ellers er de helt greie som "sleng på" plastsandaler. Kjøpte og først noen som ligner og de gnagde og var ikke gode, etter mye om og men bestilte jeg Happyflops likevel og det var stor forskjell. De gnager ikke i det heletatt og jeg er mye mer fornøyd. De er gode til det de er: en tøffel/slippers. Som crocs. Ikke ment å erstatte skikkelige sko. Til en annen bruker: ang hun som «nesten døde» av å bruke de på sparkesykkel så er det ikke Happyflops sin feil. Man bruker ikke slippers på sparkesykkel osv, det ER livsfarlig. Anonymkode: 5fb7e...fa9 5 2
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2023 #20 Skrevet 24. juli 2023 A-hunter skrev (18 timer siden): Disse er vel kun god dokumentasjon på hvordan markedsføring fungerer i 2023. Og litt om hvor ødelagt verden har blitt. Herregud 😅 Verden har blitt ødelagt. Snakk om å overdramatisere. De aller fleste folk på jorda har aldri hørt om happyflops eller andre ting som reklameres om Anonymkode: 9f956...1de 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå