Gå til innhold

Menn på Tinder som skriver på engelsk i profilen sin

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva tenker dere om dette? Er de hovedsaklig ute etter å møte utenlandske damer? Hvorfor skrive på engelsk i bioen? 

Anonymkode: 798ce...c7c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Tenker det er for å møte utenlandske ja 

Anonymkode: 8b69f...9d1

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Alle i Norge kan engelsk, så da når de ut til flere. Logisk.

Anonymkode: fba24...31f

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Tenker "liker å reise"

Anonymkode: 44f3e...7bf

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Tenker "liker å reise"

Anonymkode: 44f3e...7bf

Jeg tolker det som at de først og fremst er interessert i å date utenlandske damer. Hviste første pri var norske damer, så hadde de vel skrevet på norsk? 

AnonymBruker
Skrevet

Kvinner skriver også på engelsk. Det tror jeg er for å virke smart.

Anonymkode: 30b3d...fbf

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Kvinner skriver også på engelsk. Det tror jeg er for å virke smart.

Anonymkode: 30b3d...fbf

Synes det virker veldig rart. Jeg sveiper ikke disse mennene til høyre, da jeg tolker det som at de vil ha ei utenlandsk. Da er jo ikke jeg aktuell for de. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

En stor andel menn blir kun kontaktet av utenlandske damer på datingapper, dette har jeg hørt fra flere. Dette er da utenlandskfødte kvinner som bor i Norge.

Det virker som det er mye lettere å få kontakt med utenlandske damer enn norske. De som skriver på engelsk blir ikke kontaktet av norske damer uansett vil jeg tro.

Anonymkode: 647b7...851

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hva tenker dere om dette? Er de hovedsaklig ute etter å møte utenlandske damer? Hvorfor skrive på engelsk i bioen? 

På Hinge skriver norske damer 90% på engelsk. Her legger de også ut stemmeklipp av seg selv på engelsk, så dette går begge veier. Dette er for å nå ut til flere. 

Anonymkode: 8f573...c2a

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor ikke? Norge er veldig åpent for studenter og folk fra utlandet, spesielt rundt Oslo og Agder hvor de har universitet.

Engelsk er også lært av så å si alle i Norge, så det er vel ingen grunn til å ikke bruke det?

Anonymkode: 2ba8b...51a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Bedre spørsmål er vel nesten hvorfor 97% av norske damer er "spander vin på meg" i profilen eller bilder av vinglass i hånda, ser de helst etter alkoholikere?

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Ikke nødvendigvis, men de holder vel alle muligheter åpne og har stor radius på tinder’n sin.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Bedre spørsmål er vel nesten hvorfor 97% av norske damer er "spander vin på meg" i profilen eller bilder av vinglass i hånda, ser de helst etter alkoholikere?

Jøss, det har jeg aldri hatt i profilen min. Kun at jeg elsker kaffe, så skrev en gang: «Du bør like kaffe for å date meg». På spøk da.. 

ts

AnonymBruker
Skrevet

Jeg unngår ofte de som skriver engelsk, fordi jeg da antar at de ikke snakker norsk og synes det er litt slitsomt å date på et annet språk. Prøvd det før, men får definitivt best følelser for de jeg kan snakke morsmålet mitt med. 

Anonymkode: 278f2...7d0

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...