AnonymBruker Skrevet 23. juli 2023 #1 Skrevet 23. juli 2023 Jeg fatter ikke hva som får menn til å tro at helt minimalt med innsats lønner seg, det må kan jo ikke være grunnet noe annet at det fungerer hos noen kvinner? Eksempel: flørtet med en mann over lengre tid, jeg sendte melding forrige fredag. Read like etterpå, ikke besvart.. Reiste til syden ei uke og i dag, 9 dager etterpå svarer han som om ingenting har skjedd. Jeg svarer selvfølgelig ikke og vil ikke ha noe med han å gjøre heller, men det er smått utrolig at noen kvinner synes dette er ok. Menn klarte tidligere, selv som soldat i krig, å SKRIVE BREV til sine flørter, i dag ligger lista så lavt at en enkel liten message selv om man er pålogget 24/7 blir for mye å be om. Kvinner bør legge listen mye høyere; you snooze, you loose! Anonymkode: 5b3fb...297 27 16
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2023 #2 Skrevet 23. juli 2023 Samtidig klager kvinner daglig her inne over at menn er for pågående. Anonymkode: c286f...13f 7 12
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2023 #3 Skrevet 23. juli 2023 Jeg er skyld i dette selv. Da jeg var ung og usikker hadde jeg en nesten-kjæreste. Hva det er? Jo det er en som behandlet meg som det passet ham, og jeg var sjeleglad for alle smulene av smulene (ikke en gang hele smuler) han kastet i min retning. Så våknet jeg en dag og innså at dette er jo bare tull, og sa til ham at dette går ikke. Det er 10 år siden og han sender stadig meldinger om at han ikke finner noen bedre enn meg og at vi må bli sammen. Det han mener er at han ikke finner noen som godtar dritten hans, og sånn sett er det bare bra, slike menn fortjener ikke en kjæreste, faktisk. Anonymkode: d70bb...266 21 4
ESFP Skrevet 23. juli 2023 #4 Skrevet 23. juli 2023 (endret) Du kan gjøre noen justeringer selv. 1. Ikke flørt over lengre tid uten å møte personen. En person som er seriøs vil møte deg forholdsvis kjapt. Nå vet ikke jeg hva du mener med flørting, men du trenger heller ikke å "flørte" noe særlig før du møter en ukjent person. Da setter du tonen for oppmerksomhet fremfor seriøsitet. 2. Man svarer høflig på meldinger man får. Hvis man ikke ønsker å bli ignorert, så driver man ikke med ignorering selv. Du kunne skrevet at du dessverre ikke var interessert lenger og ønsket ham lykke til videre. Endret 23. juli 2023 av ESFP 7
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2023 #5 Skrevet 23. juli 2023 Voksne mennesker uansett kjønn må ta ansvar for egen oppførsel. Selv om jeg setter grenser for hva jeg godtar, så kan jeg ikke si at andre kvinner har ansvar for hva en mann velger å gjøre eller ikke gjøre. Anonymkode: 1d5c6...20e 2 6
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2023 #6 Skrevet 23. juli 2023 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Samtidig klager kvinner daglig her inne over at menn er for pågående. Anonymkode: c286f...13f Herregud kan du gi deg. Jeg snakket om idiotiske smiles om natta klokka 3.jeg vil kommunisere med menn men ikke på den måten, jeg vil de skal bruke ordene sine! Anonymkode: cc747...3dc 4 1
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2023 #7 Skrevet 23. juli 2023 1 hour ago, AnonymBruker said: Samtidig klager kvinner daglig her inne over at menn er for pågående. Anonymkode: c286f...13f Det klages konstant over at menn er så pågående, det er til og med kampanjer for å sette en stopper for dette... Litt teit å plutselig påstå det motsatte. Ts - denne fyren er kanskje ikke så interessert? Anonymkode: 82602...86d 2
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2023 #8 Skrevet 23. juli 2023 Hvorfor velge småfisk når du kan velge en skikkelig hai… finnes mange fisk i havet og han der er ei reke. Anonymkode: e5df4...514 5 1 1
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2023 #9 Skrevet 23. juli 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Det klages konstant over at menn er så pågående, det er til og med kampanjer for å sette en stopper for dette... Litt teit å plutselig påstå det motsatte. Ts - denne fyren er kanskje ikke så interessert? Anonymkode: 82602...86d Dårlig forståelse av sosialisering eller? Tror du virkelig et mennekse har lyst til at alle skal være pågående? Å ser du ikke at det er veldig ulike måter å være pågående på? Sokkelleilighet mellom ønsket flørt mellom to som er glade i hverandre å seksuel trakkasering. Kampanjene handler om å se andres grenser når de blir satt opp forran deg. Begynner å bli lei av at så mange ikke forstår nyanser her. Anonymkode: d0129...f1d 3 3
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2023 #10 Skrevet 23. juli 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Dårlig forståelse av sosialisering eller? Tror du virkelig et mennekse har lyst til at alle skal være pågående? Å ser du ikke at det er veldig ulike måter å være pågående på? Sokkelleilighet mellom ønsket flørt mellom to som er glade i hverandre å seksuel trakkasering. Kampanjene handler om å se andres grenser når de blir satt opp forran deg. Begynner å bli lei av at så mange ikke forstår nyanser her. Anonymkode: d0129...f1d Sokkelleilighet haha. Stor forskjell* Anonymkode: d0129...f1d 1
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2023 #11 Skrevet 23. juli 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg fatter ikke hva som får menn til å tro at helt minimalt med innsats lønner seg, det må kan jo ikke være grunnet noe annet at det fungerer hos noen kvinner? Eksempel: flørtet med en mann over lengre tid, jeg sendte melding forrige fredag. Read like etterpå, ikke besvart.. Reiste til syden ei uke og i dag, 9 dager etterpå svarer han som om ingenting har skjedd. Jeg svarer selvfølgelig ikke og vil ikke ha noe med han å gjøre heller, men det er smått utrolig at noen kvinner synes dette er ok. Menn klarte tidligere, selv som soldat i krig, å SKRIVE BREV til sine flørter, i dag ligger lista så lavt at en enkel liten message selv om man er pålogget 24/7 blir for mye å be om. Kvinner bør legge listen mye høyere; you snooze, you loose! Anonymkode: 5b3fb...297 AnonymBruker skrev (1 time siden): Samtidig klager kvinner daglig her inne over at menn er for pågående. Anonymkode: c286f...13f Begge har rett Anonymkode: 68adf...0ed 3
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2023 #12 Skrevet 23. juli 2023 TS, tidligere hadde ikke soldat i krig eller menn generelt ting som Tinder Anonymkode: 68adf...0ed 2
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2023 #13 Skrevet 23. juli 2023 Med tanke på hvor stor overvekt det er av menn i dagens Norge, så er kvinner idiotiske dersom de nøyer seg med smuler og dårlig behandling. Statistikk viser i tillegg hvor utrolig mye bedre enslige kvinner klarer seg i fht enslige menn. Menn har absolutt alt å vinne på bli den beste utgaven av seg selv. Noe jeg i tillegg syns er helt idiotisk, er unge kvinner som velger å gjenbruke menn som er 5-10 år eldre enn seg selv og som allerede har et ungekull med en annen kvinne. Tenk å utsette seg selv for så mye rot når man kunne gjort det så utrolig mye bedre med en mann uten bagasje. Anonymkode: 4e3a4...ef0 6
NakenPanda Skrevet 23. juli 2023 #14 Skrevet 23. juli 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg fatter ikke hva som får menn til å tro at helt minimalt med innsats lønner seg, det må kan jo ikke være grunnet noe annet at det fungerer hos noen kvinner? Eksempel: flørtet med en mann over lengre tid, jeg sendte melding forrige fredag. Read like etterpå, ikke besvart.. Reiste til syden ei uke og i dag, 9 dager etterpå svarer han som om ingenting har skjedd. Jeg svarer selvfølgelig ikke og vil ikke ha noe med han å gjøre heller, men det er smått utrolig at noen kvinner synes dette er ok. Menn klarte tidligere, selv som soldat i krig, å SKRIVE BREV til sine flørter, i dag ligger lista så lavt at en enkel liten message selv om man er pålogget 24/7 blir for mye å be om. Kvinner bør legge listen mye høyere; you snooze, you loose! Anonymkode: 5b3fb...297 Han er rett og slett ikke så interessert i deg som du tror, antagelig fordi du er på KG 1
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2023 #15 Skrevet 23. juli 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Med tanke på hvor stor overvekt det er av menn i dagens Norge, så er kvinner idiotiske dersom de nøyer seg med smuler og dårlig behandling. Statistikk viser i tillegg hvor utrolig mye bedre enslige kvinner klarer seg i fht enslige menn. Menn har absolutt alt å vinne på bli den beste utgaven av seg selv. Noe jeg i tillegg syns er helt idiotisk, er unge kvinner som velger å gjenbruke menn som er 5-10 år eldre enn seg selv og som allerede har et ungekull med en annen kvinne. Tenk å utsette seg selv for så mye rot når man kunne gjort det så utrolig mye bedre med en mann uten bagasje. Anonymkode: 4e3a4...ef0 Stor overvekt? Nei. Om det var sant, ville det ikke fantes ufrivillig single kvinner. Anonymkode: 68adf...0ed 2
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2023 #16 Skrevet 23. juli 2023 7 minutter siden, AnonymBruker said: Med tanke på hvor stor overvekt det er av menn i dagens Norge, så er kvinner idiotiske dersom de nøyer seg med smuler og dårlig behandling Det er en enorm overvekt av kvinner i forhold til menn som kvinner vil ha / mener de har krav på da... Det gjør at dynamikken blir helt annerledes enn den tilsynelatende burde vært. For å få en av disse mennene må det legges inn en skikkelig innsats, hvis du ikke liker det får du la det være. Eller bli sammen med en av de andre mennene. Anonymkode: 82602...86d 1 1
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2023 #17 Skrevet 23. juli 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Det er en enorm overvekt av kvinner i forhold til menn som kvinner vil ha / mener de har krav på da... Det gjør at dynamikken blir helt annerledes enn den tilsynelatende burde vært. For å få en av disse mennene må det legges inn en skikkelig innsats, hvis du ikke liker det får du la det være. Eller bli sammen med en av de andre mennene. Anonymkode: 82602...86d Ja det er det som er så kjipt at det er et fåtall av menn som er bra menn og får man ikke dem bør man gå for menn som behandler deg dårlig eller forbli singel.. ikke lett å være kvinne idag. Anonymkode: 45782...425 3
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2023 #18 Skrevet 23. juli 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ja det er det som er så kjipt at det er et fåtall av menn som er bra menn og får man ikke dem bør man gå for menn som behandler deg dårlig eller forbli singel.. ikke lett å være kvinne idag. Anonymkode: 45782...425 Dessverre sant. Anonymkode: 68adf...0ed 2
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2023 #19 Skrevet 23. juli 2023 Du skulle prøvd å date kvinnfolk... De svarer med 1 ord 95% av tiden også når du sier du ikke vil prate med de lenger så freaker de ut og vil vite hvorfor, vi var jo en så bra match... Anonymkode: 704a3...4c8 1
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2023 #20 Skrevet 23. juli 2023 2 minutter siden, AnonymBruker said: Ja det er det som er så kjipt at det er et fåtall av menn som er veldig kjekke, høye og store og får man ikke dem bør man gå for menn som er like attraktiv som deg selv eller forbli singel.. ikke lett å være kvinne idag. Anonymkode: 45782...425 Rettet for deg Anonymkode: 82602...86d 3 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå