AnonymBruker Skrevet 23. juli 2023 #1 Del Skrevet 23. juli 2023 Jeg er utrygg på at eks kan komme hjem til meg for å ødelegge noe eller skremme. Jeg har bestilt kamera nå,for å ha utenfor huset. Vil filmer herfra være godt nok bevis om han skulle dukke opp å gjøre noe? Jeg håper jo at han i så fall bare blir skremt av kameraovervåkingskiltet og snur... Men hvis... Er det lov å bruke privat kameraovervåking som bevis i f.eks en sak om hærverk? Anonymkode: 0fa30...cee 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2023 #2 Del Skrevet 23. juli 2023 Man har lov å filme på egen eiendom. Bare pass på at det ikke også filmer gate eller nabo. Her har vi både kamera ved inngangsparti og i stue, som sender opptakene rett til telefon. Antar da selvfølgelig at det kan brukes ved behov. Anonymkode: 1039e...903 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daisy-love Skrevet 23. juli 2023 #3 Del Skrevet 23. juli 2023 Sånn generelt så håper jeg du har byttet lås. Mulig det er selvsagt, men det gjelder alt det kan være nøkkel til, fra bod, garasje, veranda og naturlig nok ytterdøra. Om du har bil, og garasje, sett den i garasjen så du unngår at han eventuelt riper opp bilen. Kamera vil ihvertfall gi deg oversikt om han har vært der, men som nevnt over så må det kun være av din eiendom. Det gir deg selvsagt også en mulighet til å ikke åpne døren om du ser det er han på utsiden, og eventuelt kontakte politi om han ikke drar. Om du reelt er redd for han og har god grunn til det hadde jeg prøvd å få besøksforbud. Ellers er en gjerne litt ekstra stresset rett ved et brudd, men så dabber det av når ting har lagt seg. 💚 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå