AnonymBruker Skrevet 23. juli 2023 #1 Del Skrevet 23. juli 2023 Er det vanlig med forlovergave? Eller å betale noe som helst, enten det er frisørtime eller kjole, eller gi en form for takk/oppmerksomhet? Anonymkode: 1f30d...130 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 23. juli 2023 #2 Del Skrevet 23. juli 2023 Da jeg giftet meg betalte jeg frisør og sminke for min forlover Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mereo Skrevet 23. juli 2023 #3 Del Skrevet 23. juli 2023 Like vanlig som uvanlig. Min fikk dekket overnatting og kjole. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2023 #4 Del Skrevet 5. august 2023 Vi hadde et vennepar som forlovere. Hun betalte alt selv, bakte kaker og stilte virkelig opp som forlover/gikk langt ut over det hun var nødt til. Det samme gjorde mannen hennes, i den grad det var nødvendig. Vi endte opp med å gi dem en overnatting på spahotell med frokost, middag med vin. Har også sagt at vi stiller som barnevakter hvis de trenger det. Hadde nok ikke gitt en gave i den skalaen om ikke det hadde vært for at de begge gjorde en ekstraordinær innsats for at vi skulle få den fineste dagen vi kunne få. Anonymkode: 29bd4...9d1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå