AnonymBruker Skrevet 23. juli 2023 #1 Skrevet 23. juli 2023 Er det vanlig med forlovergave? Eller å betale noe som helst, enten det er frisørtime eller kjole, eller gi en form for takk/oppmerksomhet? Anonymkode: 1f30d...130
MarianneE Skrevet 23. juli 2023 #2 Skrevet 23. juli 2023 Da jeg giftet meg betalte jeg frisør og sminke for min forlover
mereo Skrevet 23. juli 2023 #3 Skrevet 23. juli 2023 Like vanlig som uvanlig. Min fikk dekket overnatting og kjole. 1 1
AnonymBruker Skrevet 5. august 2023 #4 Skrevet 5. august 2023 Vi hadde et vennepar som forlovere. Hun betalte alt selv, bakte kaker og stilte virkelig opp som forlover/gikk langt ut over det hun var nødt til. Det samme gjorde mannen hennes, i den grad det var nødvendig. Vi endte opp med å gi dem en overnatting på spahotell med frokost, middag med vin. Har også sagt at vi stiller som barnevakter hvis de trenger det. Hadde nok ikke gitt en gave i den skalaen om ikke det hadde vært for at de begge gjorde en ekstraordinær innsats for at vi skulle få den fineste dagen vi kunne få. Anonymkode: 29bd4...9d1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå