Gå til innhold

Har du vært på TV noen gang?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Tenker på alt fra nyhetssendinger til reklamefilmer. 

Anonymkode: fd721...35e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, aldri :) og det lever jeg veldig godt med :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jepp, i 1999 tror jeg det var.

Jeg var pedagogisk leder i en barnehage som skulle delta i en markering på Torgalmenningen i Bergen, der ungene på min avdeling+jeg skulle synge bursdagssanger på 10 språk, sammen med to kjendiser /musikere fra Nrk Super.

Anonymkode: 0950e...7c1

AnonymBruker
Skrevet

Ja, flere ganger, på nyhetene. Har en stilling som gjør at jeg innimellom uttaler meg i saker som er relevante og aktuelle (helse). 

Anonymkode: 9b9c4...8f9

AnonymBruker
Skrevet

Ja, faktisk - men det var lokalTV. :ler: 

Anonymkode: 8d876...293

AnonymBruker
Skrevet

Ja, flere ganger. Har også vært på Finsk tv :) Det var i forbindelse med et teateroppsetning jeg var med på

Anonymkode: 7af97...e1b

• Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet

Ja, det har jeg.

Anonymkode: 5c37c...4d2

AnonymBruker
Skrevet

Ja, flere ganger, men alle gangene har det vært som linselus i forbindelse med  filming av 17.mai tog😂 

Anonymkode: 7f981...60d

AnonymBruker
Skrevet

Ja. Men lenge siden nå. 

Anonymkode: a2004...d54

AnonymBruker
Skrevet

Ja, to ganger. Den ene som barn, fra et kulturarrangement. Så var jeg med på Askeladden på TV2 på tidlig nittitall.

Anonymkode: 182ee...994

AnonymBruker
Skrevet

Har vært i avisen (Aftenposten) og på TV noen ganger (NRK) (altergutt i en kirke).

Anonymkode: 33a61...eca

• 2 uker senere...
Skrevet

Det har jeg vært flere ganger. Både på NRK og TV2. Kommer til å dukke opp innimellom fortsatt (på TV2). 

AnonymBruker
Skrevet

Ja,på Norge rundt på 80 tallet.

Anonymkode: 388ae...8ab

AnonymBruker
Skrevet

Jepp. En gang som publikum på et TV-program, var synlig på TV-skjermen når de filmet publikum. En annen gang var jeg på tv og var hovedpersonen selv. 

Dette var i mine yngre dager. Idag ville jeg nok ikke frivillig vært på tv.

Anonymkode: a8e9c...748

AnonymBruker
Skrevet

Helt random etter at tv2 trengte statister til en nyhetssending ute på gata. Jeg og ei venninne ble bare hulet tak i når vi satt på en benk og skravlet 

Anonymkode: ca03f...78a

• Liker 1
Skrevet

Var med i en reklamefilm for ca 10 år siden. :)

AnonymBruker
Skrevet

Jobber i TV, og har blitt spurt noen ganger om å bli med på en eller annen produksjon som statist og slikt, men nei takk. Misliker å bli filmet.

Men selv om jeg dukker unna hver gang jeg ser et kamera, så har jeg vært linselus flere ganger. Typisk i bakgrunnen i en eller annen produksjon, reportasje fra festivaler for eksempel. Prøver å unngå folkene med kamera og mikrofon som en ninja, men de fanger meg alltid opp.

Anonymkode: 4011c...ffe

AnonymBruker
Skrevet

Bare som publikum to ganger. I et TV program og en innspilt konsert. I programmet var det nærbilde, og vistes flere ganger i salen. Konsertfilmen så var det ett nærbilde, ellers så var jeg heldigvis ikke noe synlig annet enn det. 

Anonymkode: f094f...64a

AnonymBruker
Skrevet

Var publikum på et tv-program, men jeg vet ikke om det syntes på sendingen. Husker ikke hvilket program det var heller.

Anonymkode: 8f58d...ba1

AnonymBruker
Skrevet

Ja faktisk, veldig overraskende egentlig da jeg hater å bli filmet/tatt bilde av. Men var med i en hel serie for 10-11 år siden. 

Anonymkode: dfc5f...8bd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...