Gå til innhold

175 cm høy. Er jeg dømt til et liv uten kjærlighet?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er en 21 år gammel mann. Er forholdsvis greit trent og ser nokså ok ut bortsett fra at jeg er ca 175 cm høy. Jeg har verken hatt sex eller kysset en kvinne/jente noen sinne på tross av utallige turer på byen og andre steder å treffe potensielle partnere. Jeg ender alltid opp med å vandre alene hjem. Dette er noe som har begynt å frustrere meg ekstremt ettersom jeg naturligvis har et sterkt ønske om å oppleve hvordan det er å elske med en kvinne. Er jeg virkelig dømt til å aldri få oppleve hvordan sex/kjærlighet er på grunn av mangelen i høyde? Kan også legge til at jeg bestandig er blid og positiv med forholdsvis god selvtillit i starten, ettersom det alltid er god stemning på og etter vors, men at dette i stor grad dabber av utover kvelden etter manglende interesse fra det motsatte kjønn.

Anonymkode: 4b11b...648

• Hjerte 6
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

1678381399562508.jpg

Anonymkode: b86c7...58d

• Liker 8
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg er en 21 år gammel mann. Er forholdsvis greit trent og ser nokså ok ut bortsett fra at jeg er ca 175 cm høy. Jeg har verken hatt sex eller kysset en kvinne/jente noen sinne på tross av utallige turer på byen og andre steder å treffe potensielle partnere. Jeg ender alltid opp med å vandre alene hjem. Dette er noe som har begynt å frustrere meg ekstremt ettersom jeg naturligvis har et sterkt ønske om å oppleve hvordan det er å elske med en kvinne. Er jeg virkelig dømt til å aldri få oppleve hvordan sex/kjærlighet er på grunn av mangelen i høyde? Kan også legge til at jeg bestandig er blid og positiv med forholdsvis god selvtillit i starten, ettersom det alltid er god stemning på og etter vors, men at dette i stor grad dabber av utover kvelden etter manglende interesse fra det motsatte kjønn.

Det har selvsagt ingenting med høyden din å gjøre. Jeg har hatt sex med flere menn under 175, og har mange venninner og  bekjente som er gift og har barn med menn på under 175. Faktisk tror jeg alle menn under 175 som jeg kjenner er i faste forhold.

Anonymkode: c3fe1...5cd

• Liker 22
  • Nyttig 6
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Gjennomsnittshøyden på norske kvinner er 167, så det skal nå fint gå an å finne en jente du er høyere enn (hvis det er det som er problemet).

Anonymkode: 5a766...637

• Liker 8
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Har du kvinnelige venner? Vet du hvordan du prater med damer? 

Anonymkode: 7bb14...504

• Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke høyden. Samboeren min er 173.

Anonymkode: e71d5...0f1

• Liker 14
  • Nyttig 1
Skrevet

Bare å skifte jaktmarker det. Det er det jegerne alltid gjør.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Selvtillit og personlighet har mest å si når du skal finne deg en partner. Høres ut som du har dårlig selvtillit. 

Anonymkode: 95818...52b

• Liker 9
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Dersom du aldri har sett en mann på din høyde med en kvinnelig partner er det på tide at du logger av nettet og kommer deg ut litt og ser deg rundt. Selvfølgelig har det ingenting med høyden din å gjøre, det er helt vanlig at gutter på din alder ikke har hatt en partner enda. Men de neste fem årene er det veldig viktig at du kommer deg litt rundt og ikke gror fast på gutterommet.

I min familie er vi lave, det finnes vel knapt en mann over 176 cm, og de har da fått seg partnere alle sammen, og flesteparten har giftet seg og fått barn. Bestevenninna mi giftet seg og fikk barn med en som er ti cm lavere enn deg, det er ikke virkelig ikke høyden det kommer an på. Har en kortvokst kar på jobben, som er et hode lavere enn meg, og han har også en normalt høy kone og to barn.

Anonymkode: 037ee...2b7

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Har ingenting med høyden å gjøre. Jeg har tidligere vært med bare menn over 180. Men kjæresten min i dag som jeg i tillegg er sykt forelska og vil være sammen med resten av livet mitt er «bare» 174. 

Anonymkode: 91d02...e7c

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er dame med høyde 173. Første kjæresten min var 183, men eksmannen var 175. Jeg tenkte veldig lite over høyde da jeg var i 20-årene. Det var ikke før jeg begynte å lese her på KG at jeg ble bevisst på folks høydekrav. Så det er ikke høyden din som gjør at du ikke har lyktes med damer/ sjekking hittil. Tror du hadde hatt litt mindre muligheter hvis du var mellom 165-170, men til og med i dette høydespekteret får menn seg kjærester. 

Anonymkode: cbec2...75f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vil være mye mere vanskelig for deg da gjennomsnittshøyden for menn her i landet er 180-181. Men du kan alltids søke etter ei dame under 165-160

Anonymkode: 8c82f...50d

AnonymBruker
Skrevet

Mannen min er 176. Jeg er 175. Venninnen min er 180 og har mann på 177. 

Det er nok ikke høyden din som er grunnen.

Anonymkode: d5cd3...087

• Liker 4
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Vil være mye mere vanskelig for deg da gjennomsnittshøyden for menn her i landet er 180-181. Men du kan alltids søke etter ei dame under 165-160

Anonymkode: 8c82f...50d

Det er IKKE sant. Han er ikke for lav. Til og med jeg som er høy dame på 173, sikkert for høy for en del menn, jeg ble jo forelsket i eksmannen som er 175. Han er en bra mann, men følelsene gikk over. 

AnonymBruker
Skrevet

Har aldri hatt det så bra som med han jeg er sammen med nå. 170cm. Kropp, personlighet, omsorg, humor, felles interesser. Alt annet er viktigere enn høyde. 

Anonymkode: 3d33a...13c

• Liker 1
  • Hjerte 2
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Med tanke på hvor kravstore norske kvinner har blitt, kan det bli et problem. Jeg er selv 1.78 og jeg er for lav selv om jeg er høyere enn de fleste kvinner. 

Anonymkode: c309a...0c3

• Liker 1
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Det har ingenting med høyden å gjøre,  mannen min er 169 jeg er 168.

Anonymkode: 9a585...095

• Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Med tanke på hvor kravstore norske kvinner har blitt, kan det bli et problem. Jeg er selv 1.78 og jeg er for lav selv om jeg er høyere enn de fleste kvinner. 

Ikke hvis dere lytter til norske damer og ikke Andrew Tate. 

Anonymkode: 1b5a2...717

• Liker 14
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

21 er litt tidlig å gi opp. Jeg møtte min ektefelle da jeg var 26 og hadde ingen forhold før det. I ettertid er jeg fornøyd med det. Ingen stygge brudd i bagasjen osv.

Anonymkode: 85404...30e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Er jeg eneste dame i Norge som er 173 og giftet meg med en mann på 175? :klo: 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...