AnonymBruker Skrevet 23. juli 2023 #1 Skrevet 23. juli 2023 Var nettopp ute med en venninne. Hun hadde vært på date i forkant og nevnte at typen hun traff skulle på byen. Jeg sa at hun måtte nevne at jeg hadde samboer/type før jeg møtte kompis-gjengen (som en presentasjon). Ikke fordi jeg er innbilsk, men det oppstår ofte situasjoner der kompiser av mine venninner ser etter et forhold og der jeg ikke er interessert/har mann. Jeg er ekstremt sosial og utadvendt og trives med folk rundt meg. I hvertfall, etter hvert, zoomet han ene seg innpå meg. Han mente vi er en god match og skjønte ikke hvordan jeg kunne la det gå til spille. Han ble veldig intens til slutt. Jeg sa at jeg synes han var en kul fyr, men som nevnt, så har jeg en mann som jeg elsker, samt barn - og kommer aldri i denne verden til å gjøre noe som kan ødelegge det. Han ble sur og endte med å dra hjem - noe som ikke var vanlig for ham, mente gjengen. Jeg takket forresten nei til drikke fra flere av kompisene og har ikke utnyttet dem på noe vis. Uansett, hva tenker dere menn? Når dere får beskjed om at en dame har kjæreste? At det likevel er fritt frem å prøve seg? Dette er ikke første gangen det skjer. Som nevnt, jeg er eksternt utadvendt, men flørter ikke og takker alltid nei til å bli spandert drikke på. Gjør jeg noe feil? Kjæresten min er vant til at folk prøver seg enten han er med eller ikke, så han mener det er morsomt. Jeg vil ikke lede noen an. Blir dere sur om dere har kjemi med en og vedkommende har kjæreste? Anonymkode: 953a0...66c
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2023 #2 Skrevet 23. juli 2023 Spørsmål du bør stille er: Hvorfor bryr du deg? Slutt å bry deg om noen blir sur. Det andre spørsmålet du bør stille deg er: Må du virkelig på KG for å få vite om du har gjort noe galt? Du vet veldig godt at du ikke har gjort noe galt. Vær trygg på deg selv. Anonymkode: 71caf...dbf 10 1 4
ThereGoesBob Skrevet 23. juli 2023 #3 Skrevet 23. juli 2023 Sorry men mannfolk er noen drittsekker. Ihvertfall flesteparten av de vi hører om her på KG. På tide at damene våkner opp og begynner å sile ut avskummet. 3 2
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2023 #4 Skrevet 23. juli 2023 Veldig vanlig at det skjer. Anonymkode: 4610f...6a2 1
Phoenix Heart Skrevet 23. juli 2023 #5 Skrevet 23. juli 2023 Da får han bare være sur. Hadde ikke giddet å tenkt noe over det. 7
lillevill Skrevet 23. juli 2023 #6 Skrevet 23. juli 2023 Det er litt morsomt at han dro hjem for å sutre som en kjempebaby. 6 1
Cuntzilla Skrevet 23. juli 2023 #7 Skrevet 23. juli 2023 Jeg har opplevd både de som blir sure, og de som omtrent begynner å kjefte og bli direkte ufine. Noen reagerer bare veldig dårlig på avvisning. 5
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2023 #8 Skrevet 23. juli 2023 Dette skjer jo begge veier. Kvinner som virkelig har lagt sin elsk på en mann kan være ekstremt pågågende og tar sjelden et nei for et nei, og driter i om mannen er i et forhold. At de blir sure når de blir avvist er noe man burde bruke lite energi på. Anonymkode: f62c6...f44 5 1
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2023 #9 Skrevet 23. juli 2023 Har ingenting å si at du har kjæreste. Du kan være singel og desperat, likevel har du rett til å avvise en fyr. Samme hvor god kjemi han mente dere hadde. Anonymkode: 1655d...7ab 5 2
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2023 #10 Skrevet 23. juli 2023 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Var nettopp ute med en venninne. Hun hadde vært på date i forkant og nevnte at typen hun traff skulle på byen. Jeg sa at hun måtte nevne at jeg hadde samboer/type før jeg møtte kompis-gjengen (som en presentasjon). Ikke fordi jeg er innbilsk, men det oppstår ofte situasjoner der kompiser av mine venninner ser etter et forhold og der jeg ikke er interessert/har mann. Jeg er ekstremt sosial og utadvendt og trives med folk rundt meg. I hvertfall, etter hvert, zoomet han ene seg innpå meg. Han mente vi er en god match og skjønte ikke hvordan jeg kunne la det gå til spille. Han ble veldig intens til slutt. Jeg sa at jeg synes han var en kul fyr, men som nevnt, så har jeg en mann som jeg elsker, samt barn - og kommer aldri i denne verden til å gjøre noe som kan ødelegge det. Han ble sur og endte med å dra hjem - noe som ikke var vanlig for ham, mente gjengen. Jeg takket forresten nei til drikke fra flere av kompisene og har ikke utnyttet dem på noe vis. Uansett, hva tenker dere menn? Når dere får beskjed om at en dame har kjæreste? At det likevel er fritt frem å prøve seg? Dette er ikke første gangen det skjer. Som nevnt, jeg er eksternt utadvendt, men flørter ikke og takker alltid nei til å bli spandert drikke på. Gjør jeg noe feil? Kjæresten min er vant til at folk prøver seg enten han er med eller ikke, så han mener det er morsomt. Jeg vil ikke lede noen an. Blir dere sur om dere har kjemi med en og vedkommende har kjæreste? Anonymkode: 953a0...66c Du gjør alt etter boka.Stolt av deg🥰 Anonymkode: 8a75a...2d7 1
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2023 #11 Skrevet 23. juli 2023 Jeg er mann, og hvis jeg blir invitert et sted hvor jeg møter nye folk, pleier jeg å forhåndsstalke folk litt på facebook for å sjekke hvem som potensielt er ledig. Anonymkode: 7aa74...99e 1
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2023 #12 Skrevet 23. juli 2023 Det er en vanlig situasjon. Har opplevd rå sjekking og forslag om å snike oss avgårde selv om mannen min som han utmerket godt visste hvem er, var rett ved siden av. Heldigvis har det avtatt med årene, mulig mennene har blitt eldre og smartere og raskt forstår at de møter en vegg, og at det bare blir prat om de fortsetter å presse på. Så du slipper disse mannebaby episodene der egoet blir såret fordi de får nei. Anonymkode: 28adc...cb0 1
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2023 #13 Skrevet 23. juli 2023 En fremmed mann så deg for første gang, ble forelsket, mente dere var en god match og kjærligheten måtte ikke gå forgjeves, ble avvist for å så gå hjem å sutre? Tankelufter i det ekstreme🤣 Anonymkode: 58c2f...eb1 1
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2023 #14 Skrevet 23. juli 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg er mann, og hvis jeg blir invitert et sted hvor jeg møter nye folk, pleier jeg å forhåndsstalke folk litt på facebook for å sjekke hvem som potensielt er ledig. Anonymkode: 7aa74...99e Eller så kan man spørre om de er singel, sier de nei så pytt pytt og ha en fin kveld allikevel. Det er så narc å dra hjem å sutre for å ødelegge god stemning når folk er ute og koser seg. Anonymkode: ee39c...ef6 3
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2023 #15 Skrevet 23. juli 2023 lillevill skrev (4 timer siden): Det er litt morsomt at han dro hjem for å sutre som en kjempebaby. Litt som han her: Anonymkode: 03e16...58e 3
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2023 #16 Skrevet 23. juli 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg er mann, og hvis jeg blir invitert et sted hvor jeg møter nye folk, pleier jeg å forhåndsstalke folk litt på facebook for å sjekke hvem som potensielt er ledig. Anonymkode: 7aa74...99e Bare så du kan tømme og rømme. Sjarmerende. Fatter ikke greia med at dere menn bare må tømme dere i flest mulig damer. Blir dere aldri lei? Anonymkode: 03e16...58e
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2023 #17 Skrevet 23. juli 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Bare så du kan tømme og rømme. Sjarmerende. Fatter ikke greia med at dere menn bare må tømme dere i flest mulig damer. Blir dere aldri lei? Anonymkode: 03e16...58e stikk et annet sted og troll Anonymkode: 7aa74...99e 2
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2023 #18 Skrevet 23. juli 2023 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Var nettopp ute med en venninne. Hun hadde vært på date i forkant og nevnte at typen hun traff skulle på byen. Jeg sa at hun måtte nevne at jeg hadde samboer/type før jeg møtte kompis-gjengen (som en presentasjon). Ikke fordi jeg er innbilsk, men det oppstår ofte situasjoner der kompiser av mine venninner ser etter et forhold og der jeg ikke er interessert/har mann. Jeg er ekstremt sosial og utadvendt og trives med folk rundt meg. I hvertfall, etter hvert, zoomet han ene seg innpå meg. Han mente vi er en god match og skjønte ikke hvordan jeg kunne la det gå til spille. Han ble veldig intens til slutt. Jeg sa at jeg synes han var en kul fyr, men som nevnt, så har jeg en mann som jeg elsker, samt barn - og kommer aldri i denne verden til å gjøre noe som kan ødelegge det. Han ble sur og endte med å dra hjem - noe som ikke var vanlig for ham, mente gjengen. Jeg takket forresten nei til drikke fra flere av kompisene og har ikke utnyttet dem på noe vis. Uansett, hva tenker dere menn? Når dere får beskjed om at en dame har kjæreste? At det likevel er fritt frem å prøve seg? Dette er ikke første gangen det skjer. Som nevnt, jeg er eksternt utadvendt, men flørter ikke og takker alltid nei til å bli spandert drikke på. Gjør jeg noe feil? Kjæresten min er vant til at folk prøver seg enten han er med eller ikke, så han mener det er morsomt. Jeg vil ikke lede noen an. Blir dere sur om dere har kjemi med en og vedkommende har kjæreste? Anonymkode: 953a0...66c Én ting er å bli fornærmet over en avvisning, men dette var en fyr som på forhånd hadde fått vite at du hadde mann og barn, og ikke var interessert. Hvis han verken var døvblind eller overstadig beruset, må det være snakk om en autist. Anonymkode: d8839...9ce 2 1
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2023 #19 Skrevet 23. juli 2023 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Bare så du kan tømme og rømme. Sjarmerende. Fatter ikke greia med at dere menn bare må tømme dere i flest mulig damer. Blir dere aldri lei? Anonymkode: 03e16...58e I alle dager. Det er da temmelig likt hos menn og kvinner. Mange damer som også bare vil ha seg et raskt knull og så gå videre. 99% av de som skaffer seg et ligg på byen ønsker ikke noe forhold. De vil bare nyte sex. Anonymkode: f62c6...f44
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2023 #20 Skrevet 24. juli 2023 Han hadde sikkert bare en dårlig dag. Hadde han ikke blitt avvist av deg, så hadde han sikkert blitt sur for noe annet og dratt hjem likevel. Uansett ikke ditt problem at han var en surpomp. Du gjorde ikke noe galt! Anonymkode: bf1f5...025
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå