AnonymBruker Skrevet 22. juli 2023 #1 Skrevet 22. juli 2023 Tirsdag skal jeg treffe en jeg har datet 4 mnd nå. Det har vært så fint, så intenst, så bra. Men han er så ambivalent at jeg bare ikke klarer mer. For min egen del må jeg faktisk beskytte meg selv og distansere meg fra han. Når han drar fra meg på tirsdag, vet jeg at det er siste gang jeg ser han på en stund. Jeg kommer til å ikke ta initiativ, og siden han er så ambivalent som han er, er det naturlig nok jeg som har tatt mest initiativ. Det skal jeg sette en stopper for. Men sannheten er jo at jeg ønsker se om han savner meg, om jeg hører fra han, om han klarer ta kontakt og holde på meg. Men jeg skal kutte. Jeg lurer bare på hva som er lurt, når målet er å vekke han litt opp.....Er det lurt å si til han at "Jeg kjenner at jeg ikke klarer mer av din usikkerhet ifht vårt forhold, derfor ønsker jeg ikke lenger ha denne relasjonen til deg og kommer ikke til å ta kontakt" eller bør jeg bare vite inni meg at nå er det siste gang jeg kan se han på veldig lenge, med mindre han tar kontakt. Det blir altså i såfall mitt farvel på tirsdag. Jeg heller mot å ikke si noe. For hvis jeg sier noe, kan det være at jeg mister han desto mer, at han blir sjokkert eller irritert eller lei seg......Men hvis jeg bare bestemmer meg i mitt hjerte, så spiller jeg ballen til han og ser hva som skjer. Skjer det ikke noe, så var han jo ikke så interessert da....men tar han kontakt så er det jo et tegn på at han ikke vil miste meg. Råd? Anonymkode: 12ca4...232
Lacy Skrevet 22. juli 2023 #2 Skrevet 22. juli 2023 Så lenge det er du som driver forholdet fremover ser jeg ikke noe galt i å kjølne det og se hva som skjer. En annen ting er at dersom dette er i ferd med å utvikle seg til en hekt for deg, er det kanskje bedre å ikke skape rom for samtale om det, men heller lære med om ham, ved å se hvordan han oppfører seg når du stilner. 1
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2023 #3 Skrevet 22. juli 2023 Si at du bare lar han reise hjem til sitt og ikke tar kontakt med han som du har tenkt. Hva gjør du om han ikke tar kontakt i etterkant ? Takler du en taushet inn i evigheten ? Anonymkode: cc2e8...fc4 1
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2023 #4 Skrevet 23. juli 2023 Jeg har også en type som er litt sånn. Jeg sendte melding på fredag, null svar. Så ny melding i går null svar. Føler meg som en idiot som sender to meldinger og blir ignorert... Det beste er jo å si at jeg merker at vi ikke kommuniserer frem og tilbake her og toler at du vil ha litt space så jeg skal gi deg space. Feks. Nå har jeg tenkt å bare la han få kjenne litt på hvordan det føles å ikke få svar. Det er ikke en god følelse. Problemet er at jeg får så dårlig samvittighet. 😵💫 Anonymkode: 09b03...539
ThereGoesBob Skrevet 23. juli 2023 #5 Skrevet 23. juli 2023 Hva med å bare droppe å møte ham på tirsdag så ser du an hva som skjer.
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2023 #6 Skrevet 23. juli 2023 "Ambivalent". Ikke interessert med andre ord. Det er starten det er mest spennende, og da man viser seg fra sitt beste. Man skal ha det fint sammen. Er man usikker på om en vil savne deg, vil han jo ikke det. Anonymkode: 20006...640 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå