Gå til innhold

Er det noen på KG som har bodd i Feltspatveien på Lambertseter?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg syns den veien er så koselig, men hver gang jeg har lagt inn bud på leilighet så har den gått på intern forkjøp i borettslaget. Det er nesten alltid noen som bor i samme blokk eller rett ved som får disse leilighetene. Men kanskje jeg blir heldig en dag?

Det som jeg har sett er at mange har flyttet etter bare 1 - 2 år, på disse leilighetene jeg har lagt inn bud på. Det er jo litt rart. Så jeg lurte på om det er et generelt hyggelig nabolag, eller er det mange sure kjerringer som klager på alt mulig? Dsv er det sånn her jeg bor nå, så det frister å flytte. Men er det noen som bor der eller har bodd som kan fortelle litt om nabolaget?

Anonymkode: e5b9c...e5d

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er et fint område. Sikkert noen eldre folk. Men veldig rolig og kort vei til banen og byen. 

Anonymkode: 5304e...d4c

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 23.7.2023 den 0.45):

Det er et fint område. Sikkert noen eldre folk. Men veldig rolig og kort vei til banen og byen. 

Er nettopp det jeg liker, det ser alltid så velstelt og trivelig ut der. Man kan se at de som bor der tar vare på leilighetene sine :)Hvertfall utenfra! Alltid pyntet med fine blomster og sånn på balkongene. Jeg bare syns det er så rart at alle de 4 leilighetene jeg la inn bud på, så har de som vant den interne forkjøpsretten flyttet veldig kjapt. Derfor jeg lurer på om det er noe spesielt med det borettslaget/naboene. Det virker jo litt rart? De som kjøpte var jo veldig ivrige på å få disse leilighetene. Ble veldig lei meg da jeg ikke fikk flytte dit. 

AnonymBruker
Skrevet

Vært en del narkosalg i det området. Mye politibiler om natten, osv..

Anonymkode: 249d8...d25

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ja vel. Det var nytt for meg. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Narkosalg? I Feltspatveien, som er en av de dyreste gatene på Lambertseter? Det har jeg aldri hørt om, og jeg bor i nærheten. Nå nylig, eller når var det?

Tror ikke jeg har sett en eneste politibil her på Bergkrystallen/Lambertseter. Har hørt at det er litt mye rart som bor i Steinspranget, men det er naturlig siden det er en veldig lang gate og utrolig mange folk som bor der. Og det varierer så klart hvor i Steinspranget, hvilken oppgang osv. Her jeg bor nå er det mest grinete pensjonister, som klager på alt. Så jeg er litt lei av det. 

Kan bare ikke se for meg at det bor masse shady folk i Feltsparveien, er over 5 mill for en 3-roms jo. Men for all del, man vet jo ikke hva som gjemmer seg bak fasaden. Og det kan jo være utleie der f.eks. 

AnonymBruker
Skrevet

2 hours ago, AnonymBruker said:

Narkosalg? I Feltspatveien, som er en av de dyreste gatene på Lambertseter? Det har jeg aldri hørt om, og jeg bor i nærheten. Nå nylig, eller når var det?

Tror ikke jeg har sett en eneste politibil her på Bergkrystallen/Lambertseter. Har hørt at det er litt mye rart som bor i Steinspranget, men det er naturlig siden det er en veldig lang gate og utrolig mange folk som bor der. Og det varierer så klart hvor i Steinspranget, hvilken oppgang osv. Her jeg bor nå er det mest grinete pensjonister, som klager på alt. Så jeg er litt lei av det. 

Kan bare ikke se for meg at det bor masse shady folk i Feltsparveien, er over 5 mill for en 3-roms jo. Men for all del, man vet jo ikke hva som gjemmer seg bak fasaden. Og det kan jo være utleie der f.eks. 

Bor ikke i Feltspatveien, men i en av gatene som går ut fra Feltspatveien. Vi opplever at politiet kjører forbi blokka vår titt og ofte, men da på vei mot E6-en. Har ikke opplevd at politiet har vært i området annet enn for gjennomkjøring siden høsten 2021, da han fyren lekte med våpen utenfor bydelshuset.

Vet det i perioder foregår noe narkosalg på Bergkrystallen T, men virker som de flytter seg vekk derfra hver gang Nordstrands Blad skriver om det.

Anonymkode: b5768...4ba

AnonymBruker
Skrevet

Har bodd i Grusveien i mange år og gått mye i området. Veldig koselig på Bergkrystallen!

Anonymkode: b3487...378

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Politiet kommer normalt i sivile biler, når de spaner på slikt. Du må vite hva du ser etter for å oppdage det.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 23.7.2023 den 0.43):

Jeg syns den veien er så koselig, men hver gang jeg har lagt inn bud på leilighet så har den gått på intern forkjøp i borettslaget. Det er nesten alltid noen som bor i samme blokk eller rett ved som får disse leilighetene. Men kanskje jeg blir heldig en dag?

Det som jeg har sett er at mange har flyttet etter bare 1 - 2 år, på disse leilighetene jeg har lagt inn bud på. Det er jo litt rart. Så jeg lurte på om det er et generelt hyggelig nabolag, eller er det mange sure kjerringer som klager på alt mulig? Dsv er det sånn her jeg bor nå, så det frister å flytte. Men er det noen som bor der eller har bodd som kan fortelle litt om nabolaget?

Jeg har bodd i dette området i mange år og har alltid vært fornøyd. 
Det ser ut til at det er en del unge par som kjøper leilighet her. Og evt velger å flytte til noe større når de får barn. Så det kan være forklaringen på hvorfor folk flytter ut etter å ha bodd der i ganske kort tid. 

Anonymkode: 27c80...78f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...