Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg møtte en fyr på byen. Vi dro hjem til han og hadde helt amazing sex. Jeg dro hjem på morgenen og tenkte at det var et ONS og at jeg aldri kom til å se han igjen. Ett par dager etterpå ringer han meg og spør meg med ut på date. Vi møtes, går en tur og har det skikkelig hyggelig. Påfølgende helg møtes vi igjen ute på byen. Drar hjem til han og har skikkelig bra sex nok en gang. Morgenen etterpå lager han frokost og vi sitter å snakker sammen i flere timer. Men nå svarer han ikke på melding og han åpner ikke snap fra meg. Har nylig blitt singel og trenger hjelp til å forstå hva greia er? Skal jeg slutte å sende han snap/meldinger? Hvorfor sier han ikke bare det sånn som det er dersom han ikke er interessert i noe mer?

Endret av Økkis
  • Hjerte 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Han var aldri interessert… herregud hvorfor skal han det? Du beviste jo at du ikke er noe man satser på, men ringer for å få seg noe. Du ser jo at han har et travelt liv når du stadig møter han ute og for han det han er ute for.

Anonymkode: d3202...0c1

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ikke ta kontakt mer uten at han svarer i det minste. Enkelte menn (og damer) er veldig gode på å fremstille det som om det er på vei til å bli et forhold. På den måten er du alltid «varm» og klar til å møtes og ha sex, men på dere premisser bare. 
Jeg ville ikke brukt energi på en mann som ikke gidder å svare. 

Anonymkode: ed111...1ef

• Nyttig 1
Skrevet (endret)

Han har fått sex, fått boostet opp selvtilliten sin.

Han er fornøyd. Og ferdig. :)

Who's next?

Endret av Intervence
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

På norsk sier vi ghosta'/ "ghostet'. Bare sånn apropos. I språkmiks følger msn norsk verbbøying. 

Anonymkode: cd214...36e

Skrevet
Intervence skrev (2 minutter siden):

Han har fått sex, fått boostet opp selvtilliten sin.

Han er fornøyd. Og ferdig. :)

Who's next?

Ja, du har nok rett. Synd for meg. Begynte å like han skikkelig godt. Hadde bare vært enklere om gutter tok seg bryet med å si ifra dersom de ikke vil noe mer,

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

På norsk sier vi ghosta'/ "ghostet'. Bare sånn apropos. I språkmiks følger msn norsk verbbøying. 

Kanskje jeg ikke er helt norsk da. Det var da også noe å bry seg om

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Men du selv skriver «msn» når du mener «man». Haha skjerp deg

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
9 hours ago, Økkis said:

Jeg møtte en fyr på byen. Vi dro hjem til han og hadde helt amazing sex. Jeg dro hjem på morgenen og tenkte at det var et ONS og at jeg aldri kom til å se han igjen. Ett par dager etterpå ringer han meg og spør meg med ut på date. Vi møtes, går en tur og har det skikkelig hyggelig. Påfølgende helg møtes vi igjen ute på byen. Drar hjem til han og har skikkelig bra sex nok en gang. Morgenen etterpå lager han frokost og vi sitter å snakker sammen i flere timer. Men nå svarer han ikke på melding og han åpner ikke snap fra meg. Har nylig blitt singel og trenger hjelp til å forstå hva greia er? Skal jeg slutte å sende han snap/meldinger? Hvorfor sier han ikke bare det sånn som det er dersom han ikke er interessert i noe mer?

For å slippe å nappe løken neste gang den må tømmes.

Anonymkode: 5253c...1bf

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...