Gå til innhold

En vond opplevelse

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ville bare skrive ned noe som skjedde meg her om dagen. Leste i avisa om et lavterskel tilbud som jeg synes hørtes fint ut. Har sosial angst. Det var en mann i avisa avbildet, han var en av meddriverene i dette lavterskeltilbudet og det var hans varme snakk om tilbudet og inkludering som gjorde at jeg fikk lyst til å prøve det. Tok en tlf dit og fikk tidspunkt for når jeg kunne komme for en prat. Dagen kom og når jeg ankom stedet stod det to menn utenfor på gata og røyket. Den ene kjente jeg igjen, det var mannen fra avisa. Når jeg passerte de plystret den mannen etter meg og sa ting. Kommenterte kroppen min og baken min. Det var skikkelig ekkelt. Han trodde kanskje ikke jeg skulle inn dit. Jeg klarte å gå inn men hele den episoden synes jeg var så vemmelig. Så kom han inn og satte seg blant de andre også. Det ble bare for mye for meg og jeg skjønner ikke hvordan han kan oppføre seg sånn når han er med å drive stedet. Jeg vil ikke tilbake og isolerer meg igjen :(

Anonymkode: c8d90...d2d

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du kan ikke la en hendelse ødelegge for deg, det vet du selv og. Gjør man seg til et offer for omstendighetene så blir man et.

Når det gjelder denne hendelsen så hadde jeg innrapportert idioten til kommunen eller de som hadde overordnet ansvar for dette "treffet".

Anonymkode: bfff4...979

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)

Vi hadde ett godt tilbud som ble lagt ned det var ansatte med utdanning innen helse som jobbet der. Det ble åpnet ett inn på tunet senere, de som driver har ingen utdanning innen helse eller psykisk helse. Jeg har vert der men ble hver gang møtt av en skokk skolebarn som opptok all plass. Mye dårlig innen slike tilbud når den med lavest tilbud vinner oppdraget. Desverre.

Endret av Duff
AnonymBruker
Skrevet

Har du prøvd lavterskeltilbud i kommunen? Evt om de har noen gruppe greier eller angstring? Her i kommunen har de noe som kalles energiverket som er et slags aktivitetstilbud for de som sliter med noe psykisk. Det er litt mer seriøst og trygt ❤️ 

Anonymkode: b3b24...d7e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...