Gå til innhold

Hvor dyp er du?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette blir på en måte motstykket til penisstørrelse-tråden. Der kommer det ganske mange friske meninger om hvor stor en pikk skal være og hvem som egentlig bryr seg. ;)

Alle disse kjempepikkene må jo inn et sted og hva er egentlig poenget om du ender med mange centimeter ubrukt pikk?

Så, hvor dyp er du egentlig? Hva er den lengste pikken/dildoen du har hatt inn i deg? Om du har en 30cm dildo men du stopper på 19 fordi det blir ubehaglig så skriver du 19.

Ta med hvilket hull du målte. ;)
(for alle kjønn og legninger dette, jo fler jo bedre )

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nja 22-23 cm er lengste jeg har hatt og får inn hver mm 

Anonymkode: cc3df...5ab

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Gjest Lykkedykker
Skrevet

Er ganske så filosofisk av meg

Skrevet (endret)

Tror jeg må svare for fruen. Dybden på fitta varierer nok en del fra gang til gang, og muligens også med tykkelsen på den/ det som skal inn. Men dildoer på 18-19 cm lengde går inn når hun er kåt og våt nok, og da er det snakk om omkretser fra 14 til 17 (!) cm. Et par kuker på 18-20 cm har og vært på besøk noen ganger, og da var det ikke snakk om å holde igjen heller.

Endret av Resignert
  • Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg som trodde dette var en tråd om de dypere, filosofiske temaene, i kontrast til de overfladiske penisstørrelse- trådene. Så feil kunne man ta🤷‍♀️

Anonymkode: 312ad...083

• Liker 15
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg som trodde dette var en tråd om de dypere, filosofiske temaene, i kontrast til de overfladiske penisstørrelse- trådene. Så feil kunne man ta🤷‍♀️

Dagens latter! 🤣 🤣

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Aner ikke, måler ikke! Poenget er at mannen og jeg koser oss og passer ypperlig sammen! Størrelsen kan forresten variere veldig (spesielt i omkrets). 

Anonymkode: 18d13...a59

• Liker 1
  • Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Aner ikke, måler ikke! Poenget er at mannen og jeg koser oss og passer ypperlig sammen! Størrelsen kan forresten variere veldig (spesielt i omkrets). 

Anonymkode: 18d13...a59

Årsak til variasjon omkrets?

.

Anonymkode: da220...6ad

AnonymBruker
Skrevet

Tror ikke det finnes noen fasit her, da kvinner gjerne forandrer litt dybde gjennom syklusen, samt at livmoren er mer følsom i perioder, hvor det fortere kan gjøre vondt med «bunning». Sånn er det i alle fall for meg. Noen ganger er det bare å kjøre på, andre ikke. 

Anonymkode: 2cb6b...572

• Liker 2
Skrevet

Akkurat passe. 

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Årsak til variasjon omkrets?

.

Kuker og dildoer er litt slik.

Anonymkode: 410ff...bfd

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er så dyp at jeg skjønner ikke hva du mener med din overskrift. Trodde du mente mentalt sånn dybde i personligheten. Diskutere filosofi og slikt. Fins det dype menn, og hvor mørkt er det egentlig i ræven?

Anonymkode: 653e3...548

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg er så dyp at jeg skjønner ikke hva du mener med din overskrift. Trodde du mente mentalt sånn dybde i personligheten. Diskutere filosofi og slikt. Fins det dype menn, og hvor mørkt er det egentlig i ræven?

Anonymkode: 653e3...548

Solen skinner ikke der.

Men forventer du virkelig å diskutere dype filosofiske temaer på et seksualitetsforum?

Anonymkode: a7ad3...138

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Kuker og dildoer er litt slik.

Anonymkode: 410ff...bfd

Du snakket om deg og mannen, og plutselig skal vi skjønne at dildoen, den er ikke like tykk som mannen sin penis. 

Godt mannen din Hankey, eller var det dildoen, har ei som liker variasjon. Eller var det, litt usikker, eller kanskje?

AnonymBruker
Skrevet

Tja, si det. Har null problemer med å få inn en stor agurk... 

Anonymkode: f6c27...e1d

Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Da hadde den nok ikke ligget på seksualitet forumet 😄

AnonymBruker
Skrevet

Sizequeens får inn stor pikk/dildo, mens gjennomsnittskvinnen er 10 cm dyp og utvider seg med noen cm når de er opphisset. Som mann med nesten 20 cm og over snittet tykkelse, er min erfaring at de fleste syns min er alt for lang, så vi må være forsiktig, mens en sjelden gang er hun dyp og videre og kan ta hele kuken. Akkurat som med mannfolk og størrelse, så varierer kvinner i like stor grad, så det er ingen fasit. 

Anonymkode: 22232...b21

• Liker 4
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Sizequeens får inn stor pikk/dildo, mens gjennomsnittskvinnen er 10 cm dyp og utvider seg med noen cm når de er opphisset. Som mann med nesten 20 cm og over snittet tykkelse, er min erfaring at de fleste syns min er alt for lang, så vi må være forsiktig, mens en sjelden gang er hun dyp og videre og kan ta hele kuken. Akkurat som med mannfolk og størrelse, så varierer kvinner i like stor grad, så det er ingen fasit. 

Anonymkode: 22232...b21

Hva liker du best? Dyp men trang? 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ned til Kina 

Anonymkode: 3623b...dda

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Hva liker du best? Dyp men trang? 

Dyp og trang passer min lange og tykke. Selve skaftet er jo ikke like føksomt, mens det for henne kjennes bedre, hun føler det i alle vegger og klitoris. Dybden gjør at vi matcher ved at rot og klitoris møtes, og at hun med min lengde kan få den fulle opplevelsen, å bli tatt helt.

Rent ego betyr det at jeg når inn dit ingen har vært før. Det vet jeg betyr noe for henne, på samme måte som hennes første er en målestokk, og han som var den hun fikk orgasme med (også meg).

Så dyp og trang er bra.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...