Gå til innhold

glemt igjen et sting etter operasjon

Fremhevede innlegg

Skrevet

For 3 mnd siden tok jeg en artroscopi i kneet mitt, det ble lagt 4 arr. Fikk vite at jeg hadde to sting, men da jeg skulle ned på legekontoret for å fjerne stingene sa hun som skulle gjøre det at jeg bare hadde ett som hun kunne se. Men nå så stikker det opp en liten trådbit(ser og kjennes slik ut ivertfal) av ett av arrene mine. For å finne ut om det er det, så drog jeg litt i den med neglene, og da ble den lengre. Kan ikke skjønne noe annet enn at det må vere ett sting!

Har også hatt en del verk i det arret, men vet ikke om det er av stinget eller bare naturlig verk.

Men uansett, jeg lurer litt på om jeg skal bare drage det ut med en pinsett selv, eller om jeg skal gå til legen i morgen, og lat de se på det. Vet at det er vanskelig å svare meg dette, siden det helt sikkert ikke er helt vanlig :sjenert:

Synst i det hele tatt detter er bare merkelig! :klø:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du burde sikkert ta en tur på legekontoret med det. Et sting er et sting, gjennomgående og med knute på. Det er ikke sikkert du kan få dratt det ut selv, med mindre det ligger sånn til at du får klippet det i to og dratt det ut etter knuta.

Skrevet

Jeg hadde aldri klart å latt det stinget der være :sjenert: Jeg har selv 2 arr på magen etter et inngrep i romjulen,men der har de på et eller annet mystitastisk vis sydd igjen sårene på innsiden med sting som forsvinner av seg selv. Bummer :forvirret:

Alle slike arr er såre en stund etterpå, så om det ikke er rødt i huden rundt er nok alt som det skal være. Hvis du fortsetter å dra i stinget og det stopper opp så er det nok som Mysan sier, en knute som stopper.Ta en telefon til legekontoret i morgen og hør :)

Gjest Madeline
Skrevet

Jeg hadde dratt det ut selv så sant det ikke var betennelse i arret. Jeg har selv blitt sydd noen ganger og de siste par gangene har jeg tatt stingene selv. Legene har også sagt at det ikke var noe problem og så slapp jeg turen innom legekontoret kun for å fjerne noen sting som er gjort i løpet av et minutt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...