AnonymBruker Skrevet 22. juli 2023 #1 Skrevet 22. juli 2023 Jeg sliter med depresjon, angst og mørke tanker. Det har kommet pga en del uheldige hendelser. Har snakket litt med en mann fra tinder som er veldig interessert i å møte meg, jeg tror faktisk han hadde blitt veldig lei seg hvis jeg sa jeg ikke ville møtt han allikevel. Jeg er usikker på meg selv, føler meg ikke verdt noe som helst, føler meg som et elendig menneske som ikke bør utsette andre mennesker for meg selv. Virkelig, jeg er et dårlig dårlig menneske. Jeg burde ikke vært på tinder heller, jeg vet. Jeg får dårlig samvittighet over denne mannen for han har visst fått veldig høye forventninger, og han virker oppegående og normal. Jeg føler nesten det blir slemt av meg å la han bruke tid på å møte meg når han ikke vet hva slags person jeg faktisk er. Jeg har tenkt på om det kanskje er lurt å fortelle om at jeg har psykiske problemer FØR jeg i det heletatt møter han. Jeg er redd jeg bare sårer meg selv og skuffer han hvis han skal møte meg i god tro om at jeg er normal.. Er det bare å egentlig si det rett ut? Du, jeg sliter med psyken min og du virker egentlig litt for oppegående for en dame som meg. Da vet du det og kan ta valget selv? Anonymkode: 87f98...d6d
Gjest Anonymus51 Skrevet 22. juli 2023 #2 Skrevet 22. juli 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg sliter med depresjon, angst og mørke tanker. Det har kommet pga en del uheldige hendelser. Har snakket litt med en mann fra tinder som er veldig interessert i å møte meg, jeg tror faktisk han hadde blitt veldig lei seg hvis jeg sa jeg ikke ville møtt han allikevel. Jeg er usikker på meg selv, føler meg ikke verdt noe som helst, føler meg som et elendig menneske som ikke bør utsette andre mennesker for meg selv. Virkelig, jeg er et dårlig dårlig menneske. Jeg burde ikke vært på tinder heller, jeg vet. Jeg får dårlig samvittighet over denne mannen for han har visst fått veldig høye forventninger, og han virker oppegående og normal. Jeg føler nesten det blir slemt av meg å la han bruke tid på å møte meg når han ikke vet hva slags person jeg faktisk er. Jeg har tenkt på om det kanskje er lurt å fortelle om at jeg har psykiske problemer FØR jeg i det heletatt møter han. Jeg er redd jeg bare sårer meg selv og skuffer han hvis han skal møte meg i god tro om at jeg er normal.. Er det bare å egentlig si det rett ut? Du, jeg sliter med psyken min og du virker egentlig litt for oppegående for en dame som meg. Da vet du det og kan ta valget selv? Anonymkode: 87f98...d6d Nei, hvis du gjør det siste så tør du jo ikke å møte en mann som kanskje er god og, hvem vet, kanskje en for deg? Og da kommer du jo heller ikke videre. Men du bør si det ganske tidlig, kanskje på andre eller tredje treff. Men ikke si at du er et dårlig menneske ❤️
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2023 #3 Skrevet 22. juli 2023 Anonymus51 skrev (1 minutt siden): Nei, hvis du gjør det siste så tør du jo ikke å møte en mann som kanskje er god og, hvem vet, kanskje en for deg? Og da kommer du jo heller ikke videre. Men du bør si det ganske tidlig, kanskje på andre eller tredje treff. Men ikke si at du er et dårlig menneske ❤️ Jeg møtte selv en mann på tinder som ikke fortalte meg om sine psykiske lidelser før etter 3 date. Jeg hadde alerede falt helt for han og han er såpass dårlig at han ikke kunne fortsette datingen. Det var skikkelig nedtur for meg. Nå har jeg selv blitt sånn og føler at jeg nesten er en svindler om jeg møter han. Jeg hadde satt pris på om den mannen jeg møtte fortalte om hva som faktisk skjer med han før vi møttes for da hadde jeg sluppet å bli så såret. Hadde ikke møtt han da. - ts. Anonymkode: 87f98...d6d
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2023 #4 Skrevet 22. juli 2023 Som kvinne er det ikke farlig da menn dømmer ikke kvinner på lik linje som kvinner dømmer menn. Noen menn vil nok trekke seg unna om du ikke sier noe med en gang. Som mann derimot må man ikke finne på å si at man har slitt med psyken da kvinner ikke liker sånne menn. Anonymkode: 9ed54...cff
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2023 #5 Skrevet 22. juli 2023 Hjelp deg selv med disse tankene og vanskelige følelsene før du inngår i et forhold. Ta kontakt med fastlege og terapeut. Du fortjener det!! Anonymkode: 7514d...3c6 1
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2023 #6 Skrevet 22. juli 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hjelp deg selv med disse tankene og vanskelige følelsene før du inngår i et forhold. Ta kontakt med fastlege og terapeut. Du fortjener det!! Anonymkode: 7514d...3c6 Jeg er i full kontakt med fastlege og terapeut, men jeg fortjener det ikke. Jeg er ikke god i hodet. Anonymkode: 87f98...d6d
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2023 #7 Skrevet 22. juli 2023 Kan godt være du skal fortelle at du har psykiske problemer. Så er det ute av veien. Jeg vet ikke hva du mener med dette «fortjener ikke» snakket ditt. Hvis selvforakt styrer hele livet ditt så kan det godt hende det ikke er en god ide å date akkurat nå. Anonymkode: 89171...759 1 1
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2023 #8 Skrevet 22. juli 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Kan godt være du skal fortelle at du har psykiske problemer. Så er det ute av veien. Jeg vet ikke hva du mener med dette «fortjener ikke» snakket ditt. Hvis selvforakt styrer hele livet ditt så kan det godt hende det ikke er en god ide å date akkurat nå. Anonymkode: 89171...759 Jeg har mistet alle venner og andre relasjoner. Selv venner jeg har hatt i 15-20 år vil ikke ha meg tilbake som venn lenger. Familie tar heller ikke kontakt, så jeg er helt alene. Det sier ganske mye om meg som person. Anonymkode: 87f98...d6d
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2023 #9 Skrevet 23. juli 2023 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Jeg har mistet alle venner og andre relasjoner. Selv venner jeg har hatt i 15-20 år vil ikke ha meg tilbake som venn lenger. Familie tar heller ikke kontakt, så jeg er helt alene. Det sier ganske mye om meg som person. Anonymkode: 87f98...d6d Dette er depresjonen som snakker, man tror man er lite verdt og fortjener ikke mennesker rundt seg. Det sier ingenting om verdien du har eller kvaliteter du har, men depresjon er utrolig vondt å vanskelig å stå i 💔 Men har du oppfølging av helsetjenesten? Jeg ville ha ventet med dating, og heller fokusere på å kanskje nå ut til venner. Om ikke alle, så tar du en/ei du har en god relasjon til, om det så bare er en kaffekopp eller lignende. Fort gjort å finne feil person om du har veldig dårlig selvbilde og sliter. Du burde ha en fastere grunnmur, sånn at du vet at du tåler avslag eller dating verdenen. Fort gjort å ta alt personlig om man er langt nede, og man tar bare den som godtar deg om du skjønner hva jeg mener. Bruk tid, og husk at depresjon fargelegger alt svart. Men begynn med å få hjelp og ta små skritt om gangen. Ønsker deg masse lykke til ♥️ Anonymkode: 5ec6e...be3
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2023 #10 Skrevet 23. juli 2023 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Som kvinne er det ikke farlig da menn dømmer ikke kvinner på lik linje som kvinner dømmer menn. Noen menn vil nok trekke seg unna om du ikke sier noe med en gang. Som mann derimot må man ikke finne på å si at man har slitt med psyken da kvinner ikke liker sånne menn. Anonymkode: 9ed54...cff Det der er så feil som det går an å bli. Og det er ganske ondskapsfullt å si noe sånt som ikke har rot i virkeligheten. Mange unge gutter tar sitt eget liv og snakker ikke med noen om hvordan de har det. Tenk deg om før du spyr ut sånn dritt som det der. Du vet aldri hvem som leser det du skriver og tror at det er sånn det er, har du lyst til å være en trigger for noen som sliter? Skam deg! Anonymkode: ddc10...663 1
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2023 #11 Skrevet 23. juli 2023 Du må ta et valg TS! Å være på dating når livet er så vanskelig at en ikke greier å ta vare på seg sjøl , hvordan skal en ha overskudd og balanse til å pleie et forhold på en bra måte? Terapi og behandling må være første pri inntil en blir bedre i psyken Anonymkode: 5e8da...77d
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2023 #12 Skrevet 23. juli 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Du må ta et valg TS! Å være på dating når livet er så vanskelig at en ikke greier å ta vare på seg sjøl , hvordan skal en ha overskudd og balanse til å pleie et forhold på en bra måte? Terapi og behandling må være første pri inntil en blir bedre i psyken Anonymkode: 5e8da...77d Jeg blir ikke bedre i psyken. Jeg er sånn, det er kronisk. Jeg fortalte tindermatchen om dette. Han syns det var bra jeg sa det og vil fortsatt møte meg selvom jeg sa at det var ganske alvorlig. Anonymkode: 87f98...d6d
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2023 #13 Skrevet 23. juli 2023 Men TS. Hva skal du med en mann når du egentlig ikke ønsker å date? Hvorfor er du på tinder i det hele tatt? Jeg matchet med en som faktisk var innlagt mens vi chattet. Jeg lurer på hvorfor folk gjør sånn jeg? Hvorfor ikke velge å date når du kjenner at du har overskudd og er sterk nok til å takle den berg og dalbane som er tinder, med avvisninger og å måtte selv avvise. Man trenger ikke sånt når man er nede, eller? Anonymkode: 6f36c...d32
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2023 #14 Skrevet 23. juli 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Men TS. Hva skal du med en mann når du egentlig ikke ønsker å date? Hvorfor er du på tinder i det hele tatt? Jeg matchet med en som faktisk var innlagt mens vi chattet. Jeg lurer på hvorfor folk gjør sånn jeg? Hvorfor ikke velge å date når du kjenner at du har overskudd og er sterk nok til å takle den berg og dalbane som er tinder, med avvisninger og å måtte selv avvise. Man trenger ikke sånt når man er nede, eller? Anonymkode: 6f36c...d32 Jeg er alltid deprimert. Sliter alltid med psyken. Jeg har vært singel I 7 år. Jeg kommer ikke noe vei med psyken min. Da må jeg være singel for alltid da. Det eneste som hjelper litt er hvis jeg er forelsket i noen, så klart blir det jo 150 ganger værre når det ikke går veien jeg vil, men hvis jeg hadde funnet en det kunne vart med så hadde jo der hjulpet. Mye av årsaken til at jeg er kronisk deprimert er ensomhet. Når jeg ikke er ensom så merker jeg ikke veldig mye til depresjonen, men den er der underliggende uansett. Anonymkode: 87f98...d6d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå