AnonymBruker Skrevet 22. juli 2023 #1 Skrevet 22. juli 2023 Hei alle sammen! Jeg er så forvirret og trenger å lufte dette - kanskje noen her inne har samme erfaringer eller tips? Jeg hadde eggløsning lørdag for 2 uker siden, så jeg skulle fått mensen i dag. Den har ikke kommet, men har fortsatt utrolig vondt i puppene (mye vondere enn jeg pleier å ha før mensen). Har i tillegg hadde ekstremt mye PMS de siste to ukene. (Vonde pupper, humørsvingninger, oppblåst mage, murringer i rygg og nederst i magen som kommer og går). Jeg tror ikke at jeg er gravid, da jeg har fått negativ test i dag (veldig svak strek med ClearBlue og ingen strek med babyplan) men syntes det er så rart at ikke vondheten i puppene avtar og at jeg ikke har noen som helst tegn på at mensen kommer. Noen som har opplevd det samme? Eller har noen tanker? Anonymkode: 91ed3...d8c
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2023 #2 Skrevet 22. juli 2023 Opplevde nettopp nøyaktig det samme. Hadde en kjempelang PMS-periode. Fikk mensen to dager for seint. Aner ikke hvorfor, pleier å være veldig stabil, men antar det bare er naturlige svingninger. Som jo er helt normalt. Anonymkode: 513a5...226
Sofakona Skrevet 23. juli 2023 #3 Skrevet 23. juli 2023 Et du 100 prosent sikker på eggløsning dagen? Eventuelt så kan den komme senere idag eller imorgen
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2023 #4 Skrevet 23. juli 2023 Jeg opplevde det samme da jeg var gravid med første. Testet og testet, men fikk ikke positiv test før en ukes tid etter IKM 🤯 Anonymkode: 03a9d...e26
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå