Gå til innhold

2 menn som vil ha meg som kjæreste. lyst på begge to.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ja et luksusproblem vet jeg, men er 2 menn som jeg liker og vil ha begge to. Dem vil være kjæreste med meg, og jeg vurderer å ha begge to som kjærester. Dem vet jo ikke om hverandre. Noen som har erfaringer med 2 samtidig?

Anonymkode: 631af...e9e

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Da tenker jeg at ingen av de er «the one» for å si det sånn. 

Anonymkode: 62406...b58

• Liker 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Nå er det leggetid for sånne som deg. 

Anonymkode: 090c0...eed

• Liker 7
  • Nyttig 8
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Ja et luksusproblem vet jeg, men er 2 menn som jeg liker og vil ha begge to. Dem vil være kjæreste med meg, og jeg vurderer å ha begge to som kjærester. Dem vet jo ikke om hverandre. Noen som har erfaringer med 2 samtidig?

Har ikke egne erfaringer med sånt selv, men det er jo mye filmer ("tru-crime"-greier også) om nettopp det å ha flere kjærester samtidig, og som ikke vet om hverandre. Det går som regel strålende, sånn mtp - "leve lykkelig i alle sine dager og sånt" :fnise:

Det du kaller et "luksusproblem" er vel mer det andre kaller "luksusfeller", egoisme og mangel på ryggrad, men kjør på - og se hvordan det går😅

Endret av AnonymBruker 42
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kjør på, kanskje de er villige til å dele på deg? Jeg var sammen med to i mange år, de visste ikke om det, de trodde det var over med den andre. Men det var det sjelden, for å si det sånn. Eller… på og av var det, ville jeg på utenlandsreise var det aktuelt med bare den ene av dem, mens den andre var mer aktuell for aktiviteter her hjemme. Fungerte det, men ingen av de to hadde noen fremtidsutsikt for meg. Kanskje derfor jeg ga f…

Anonymkode: 2c748...61e

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja men det går fint det.

Skrevet

Ligger tydeligvis ann til trekant drama om du velger begge to..... ville nok anbefalle deg å velge den du annser som det beste kjæresteemne. Så får du se om forholdet blir solid nok til å dra flere inn i deres sex-liv. 

Nå vet jeg ikke om du dater begge to nå eller hvor gammel du er. Å ha to kjærester som ikke vet om hverandre er pr. definisjon utroskap. Derfor er det vanskelig å gi andre generelle råd.

Skrevet

Om en mann har to kvinner som kjærester som ikke vet om hverandre hadde det iallefall blitt sjalusi og drama når det blir avslørt...... Kanskje er det bedre med to menn?

Om det egentlig er snakk om uforpliktende FF så tenker jeg at du bare må kjøre på! På eget ansvar selvfølgelig.....

AnonymBruker
Skrevet

Ikke kast bort tiden deres, vær ærlig med dem

Anonymkode: e02f6...acd

AnonymBruker
Skrevet

Nei jeg vil ha begge to og vil bruke dem, har blitt brukt og utnytter av menn før så jeg føler for å bruke menn nå. Ja begge er forelsket i meg og vil ha meg kjærester. Jeg er ikke forelsket i noen av dem men liker dem og dem tenner meg. 

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Nå har trollmor lagt sine 11 små troll, og du er ett av dem. Oaiaiaiai boff. 

Anonymkode: 31065...bcb

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Nei jeg vil ha begge to og vil bruke dem, har blitt brukt og utnytter av menn før så jeg føler for å bruke menn nå. Ja begge er forelsket i meg og vil ha meg kjærester. Jeg er ikke forelsket i noen av dem men liker dem og dem tenner meg. 

Akkurat, samme som meg. Kjør på og nyt de😈

Anonymkode: 2c748...61e

Skrevet

To går, men du må tenke litt på logistikken. Hvordan skal du gjøre det med ferier, bursdager og lignende? Noen har eks bursdager på Valentine eller 17 mai. Skal man da alltid være med den som har bursdag den dagen?

AnonymBruker
Skrevet

Troll

Anonymkode: 7e6ff...048

AnonymBruker
Skrevet

Bryr meg ikke. fordi dette er et bruk og kast samfunn som jeg har opplevd i mange år. Så hvorfor kan ikke jeg bruke når andre har brukt meg? Jeg gjør som jeg vil og jeg digger det. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

ja, men så gjør du det da. bruk og kast og glem at de er mennesker oppi det hele.

at andre menn har brukt deg kan ikke disse to mennene noe for. 

Anonymkode: 87242...36f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Og de to ville sikkert elske å dele en kjæreste🤦‍♂️

Føler dette vil få et kjedelig utfall. 

Anonymkode: 4c301...39c

AnonymBruker
Skrevet

Enda et tråd hvor man prøver å verifisere sin egen attraktivitet på et forum…👍

Anonymkode: dcc0a...f7a

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja,normalt når man er i 20åra, spesielt blandt menn. Holder gjerne ikke i lengden 

Anonymkode: 498ae...e60

AnonymBruker
Skrevet
20 hours ago, AnonymBruker said:

Bryr meg ikke. fordi dette er et bruk og kast samfunn som jeg har opplevd i mange år. Så hvorfor kan ikke jeg bruke når andre har brukt meg? Jeg gjør som jeg vil og jeg digger det. 

Nå blir det vel bare at du blir brukt av begge to på eget initiativ heller 🙃

Anonymkode: 3e771...801

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...