AnonymBruker Skrevet 22. juli 2023 #1 Skrevet 22. juli 2023 Jeg har alltid hatt lyst til å bruke eyeliner, og har sett youtubevideoer i bøtter og spann, men ingen har øyne som jeg har. Jeg har vært sånn siden tenåra så er ikke noe som har kommet med alderen. Men jeg har liksom en ekstra hudfold ved utkanten av øyet, akkurat der hvor eyelineren liksom skal være. Er det i det hele tatt mulig for meg å bruke eyeliner?? Ikke den beste bildekvaliteten, men har jeg eyelineren langt nok ned til at jeg unngår denne folden ser det helt feil ut. Prøvd å strekke huden ut mens jeg tegner opp men da blir det feil når jeg slipper igjen. Prøvd å bare tegne over men det blir egentlig bare tull:\ Anonymkode: 8b7ba...95a
Urwa Skrevet 22. juli 2023 #2 Skrevet 22. juli 2023 Du kan prøve å lage en tynn strek helt inntil vippekanten. Eller bruke liner under øye og kun mascara oppe.
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2023 #3 Skrevet 23. juli 2023 Urwa skrev (15 timer siden): Du kan prøve å lage en tynn strek helt inntil vippekanten. Eller bruke liner under øye og kun mascara oppe. Liner under øyet synes jeg ser rart ut, i alle fall på meg. Jeg har ganske store øyne da så kan vel egentlig bruke det sånn objektivt sett. Men du kommer litt inn på problem nr. to som ikke er mulig å se på bildet. Jeg lurer på om jeg har litt "puffy" øyelokk, for jeg får ikke lineren nær nok vippene, så det blir en sånn glippe mellom vippene og lineren om det gir mening. Selv med et godt lag mascara ser det ut som om jeg har lineren alt for langt unna vippekanten. Er det innafor å lage en sånn vinge kun med øyenskygge, uten liner?:P For det får jeg til; jeg drar bare øyenskyggen litt utover, tar en sminkefjernerserviett og vasker bort litt for å lage en vinge. Men redd det ser rart ut uten liner? Jeg har brukt opp en hel liner for å øve meg uten hell, kun fått det brukbart en eneste gang. Ja, jeg tok en selfie Anonymkode: 8b7ba...95a
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2023 #4 Skrevet 23. juli 2023 Sånn hudfold har jeg fått med alderen, og er nå 54. Bruker kun eyeliner på øyelokket fordi jeg får det ikke til utenfor . Anonymkode: 57276...728
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2023 #5 Skrevet 24. juli 2023 Bruk blyant fra undersiden av vippene oppe for å skjule glipen og å få farge mellom vippene, det gjør nå jeg 😃 Anonymkode: 16648...ed5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå