Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har dere noen gang hatt den følelsen at du skulle ha vært et sosialt sted med ingen steder å gå. Eller blitt invitert til noe. Jeg har lyst å gå på fest, men tørr ikke være sosial siden ingen har invitert meg noe sted. Syns det er sårt, bor på et lite sted med få sosiale relasjoner.

Vet det fest i grenda et sted, men ikke invitert. Er ikke den personen som drikker ofte, men grunnen til det er lite sosiale relasjoner.

Føler helger osv er ensomt på sommeren.

Eller er det flere som har kjent på dette?

Anonymkode: 90af9...188

• Hjerte 4
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja, det har hendt jeg har følt det slik jeg også, det gjelder nok mange. Dersom du har få venner / slekt, og ikke er sosial med kollegaer - så vil jeg anbefale deg å melde deg inn i en frivillig organisasjon. Det er nesten alltid noe sosialt samvær med jevne mellomrom der, så da har du noen å møte opp med ( og kanskje du også får venner der? ). Feks røde kors, dyrebeskyttelsen, idrettslag osv osv  Dersom du er fra et mindre sted har de sikkert et lokalt grendelag, eller «ungdomslag» som arrangerer lokale fester/konserter? Slike foreninger pleier alltid trenge frivillige!  Håper det ordner seg for deg, det er sårt å føle at man ikke er «med». 

Anonymkode: 5092f...566

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Bli med i det lokale koret! De er alltids på utkikk etter nye medlemmer :)

Anonymkode: 30f88...c7f

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Har dere noen gang hatt den følelsen at du skulle ha vært et sosialt sted med ingen steder å gå. Eller blitt invitert til noe. Jeg har lyst å gå på fest, men tørr ikke være sosial siden ingen har invitert meg noe sted. Syns det er sårt, bor på et lite sted med få sosiale relasjoner.

Vet det fest i grenda et sted, men ikke invitert. Er ikke den personen som drikker ofte, men grunnen til det er lite sosiale relasjoner.

Føler helger osv er ensomt på sommeren.

Eller er det flere som har kjent på dette?

Anonymkode: 90af9...188

Du kan ikke sitte å vente på en invitasjon.. bare å møte opp når det er grenda fest, ta med ei flaske vin og sett deg sammen med folk. 

Anonymkode: 10cc3...1e8

AnonymBruker
Skrevet

JA, vær eneste helg. Har tenkt å bare hoppe i det når jeg har motet meg opp. Håper du også gjør det samme ☺️

Anonymkode: 5e53a...2ee

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Du kan ikke sitte å vente på en invitasjon.. bare å møte opp når det er grenda fest, ta med ei flaske vin og sett deg sammen med folk. 

Anonymkode: 10cc3...1e8

Ja, det kan du absolutt ts! Hverfall hvis du drøyer til festen er litt i gang - da sitter ikke folk i grupper med de de kom med lenger, da har alle begynt å virre rundt og prater ( dette regner jeg med er ganske jengs i alle norske bygder…) Og det er mange som går der alene uansett, grendefester er jo alle invitert på! 

Anonymkode: 5092f...566

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...