AnonymBruker Skrevet 22. juli 2023 #1 Skrevet 22. juli 2023 Det er slutt mellom meg og samboer, men pga at vi eier hus sammen og økonomien ikke tillater noe annet, så må vi bo sammen til det er solgt. Dessverre så er mine følelser her fremdeles. Hans også. Men hvordan takle at vi nå lever seperate liv? Samtidig som vi bor sammen? Slik som i kveld, så er han ute på byen. Som singel.. Kjenner tankekjøret driver meg til vanvidd. Kommer han hjem? Fløter han eller mer med noen? Dumme ting, men likevel så vondt. Har egentlig ikke så mye å si hva jeg gjør, for tankekjøret er der likevel. Hvordan takle det? Noen råd? SÅ vondt å på en måte være tilskuer til at hans liv går videre.. Anonymkode: f586e...214 1
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2023 #2 Skrevet 22. juli 2023 Om han flørter med noen eller ei så er det utenfor din kontroll og ikke noe du kan gjøre noe med, eller gi han skyldfølelse for. Han er singel og er i sin fulle rett til å gjøre det. Anonymkode: e585d...36e 1
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2023 #3 Skrevet 22. juli 2023 Da jeg og eksen bodde slik i et halvt år, så gjorde vi en avtale at annenhver helg skulle vi få ha huset for oss selv. Altså, vi måtte ut av huset annenhver helg. Fungere kjempebra. Litt strevsomt å finne seg annen plass å være annenhver helg, men du verden det hjalp oss fra slike ting som du beskriver. De helgene bodde jeg hos venner, mamma og jeg reiste litt bort/bodde på hotell. Anonymkode: 1bb8f...023
Lacy Skrevet 22. juli 2023 #4 Skrevet 22. juli 2023 Hvorfor går dere fra hverandre om det fremdeles er følelser? Problemet med å bo sammen er vel kanskje at kjærlighetssorg er en veldig flyktig emosjonell tilstand. Noen ganger er det sorg, andre ganger sinne, man vil være alene, man vil ut.. Dere vil sjeldent treffe de ulike stadiene samtidig, og da blir det som i kveld.. Han trenger venner, mens du kanskje er tom og sår. Har du noen du kan være sammen med i kveld? Husk at hva enn han gjør i kveld, har han ikke et ansvar ovenfor deg når han kommet hjem. Du må prøve å sperre det litt ute ❤️
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2023 #5 Skrevet 22. juli 2023 Når jeg og faren til barna bodde sammen i 7 mnd etter det var slutt, hadde vi regler om at vi ikke skulle treffe noen andre før vi ikke bodde sammen lengre. Vi måtte bo sammen pga små barn, så var ikke bare bare å kjøpe seg ett nytt sted å bo. Men vi hadde fortsatt sex med hverandre inntil flyttingen. Hvis vi ikke hadde delt rom å hatt sex hadde vi kanskje ikke hatt samme regler. Ville snakket med han om jeg var deg, for man må faktisk ta hensyn til hverandre når man bor sammen, selv om man ikke er sammen😊 men om han ikke kommer hjem ikveld, kan du ikke gjøre så mye med det... Anonymkode: 7435b...642 1
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2023 #6 Skrevet 22. juli 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Når jeg og faren til barna bodde sammen i 7 mnd etter det var slutt, hadde vi regler om at vi ikke skulle treffe noen andre før vi ikke bodde sammen lengre. Vi måtte bo sammen pga små barn, så var ikke bare bare å kjøpe seg ett nytt sted å bo. Men vi hadde fortsatt sex med hverandre inntil flyttingen. Hvis vi ikke hadde delt rom å hatt sex hadde vi kanskje ikke hatt samme regler. Ville snakket med han om jeg var deg, for man må faktisk ta hensyn til hverandre når man bor sammen, selv om man ikke er sammen😊 men om han ikke kommer hjem ikveld, kan du ikke gjøre så mye med det... Anonymkode: 7435b...642 Er det rart at mange reagerer på ekser med barn som møtes unormalt ofte? Anonymkode: e585d...36e 2
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2023 #7 Skrevet 22. juli 2023 Det høres ut som en uholdbar situasjon, og noe du ikke bør stå i over tid. Jeg synes det er litt unødvendig å gå bananas som singel, nesten litt respektløst mot det dere har delt. Insisterer han på at det må være slik? Ingen venninner som du kan bo hos? Anonymkode: 2a144...684
Brunello Skrevet 22. juli 2023 #8 Skrevet 22. juli 2023 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Når jeg og faren til barna bodde sammen i 7 mnd etter det var slutt, hadde vi regler om at vi ikke skulle treffe noen andre før vi ikke bodde sammen lengre. Vi måtte bo sammen pga små barn, så var ikke bare bare å kjøpe seg ett nytt sted å bo. Men vi hadde fortsatt sex med hverandre inntil flyttingen. Hvis vi ikke hadde delt rom å hatt sex hadde vi kanskje ikke hatt samme regler. Ville snakket med han om jeg var deg, for man må faktisk ta hensyn til hverandre når man bor sammen, selv om man ikke er sammen😊 men om han ikke kommer hjem ikveld, kan du ikke gjøre så mye med det... Anonymkode: 7435b...642 Hvorfor ble det slutt når dere fortsatte å ha sex? Dette er slikt jeg ikke forstår, og er noe av grunnen til at jeg mener folk går for lett fra hverandre. 1
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2023 #9 Skrevet 22. juli 2023 Brunello skrev (2 minutter siden): Hvorfor ble det slutt når dere fortsatte å ha sex? Dette er slikt jeg ikke forstår, og er noe av grunnen til at jeg mener folk går for lett fra hverandre. Fordi vi begge hadde seksuelle behov. Vi hadde problemer på andre områder. Vi fungerte faktisk bedre sammen etter det ble slutt, for begge så fram til at vi skulle flytte fra hverandre. Krangla så å si ingenting i de 7 mnd. Men ingen av oss hadde lyst til å fortsette forholdet. Tror jeg snakker for oss begge at vi har det mye bedre den dag idag. Uten hverandre. Anonymkode: 7435b...642
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2023 #10 Skrevet 22. juli 2023 Huff, føler med deg - tankene mine hadde også løpt avsted med meg! Dette høres veldig vondt ut! Er det noe du kan gjøre som vil distrahere deg, invitere en venninne på besøk feks? Kunne dere avtalt at det å møte nye må bero til dere har flyttet fra hverandre? Ellers er nok dette rett og slett noe du bare må holde ut, dessverre ❤️ stor klem Anonymkode: 400c5...21f
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2023 #11 Skrevet 22. juli 2023 AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Det er slutt mellom meg og samboer, men pga at vi eier hus sammen og økonomien ikke tillater noe annet, så må vi bo sammen til det er solgt. Dessverre så er mine følelser her fremdeles. Hans også. Men hvordan takle at vi nå lever seperate liv? Samtidig som vi bor sammen? Slik som i kveld, så er han ute på byen. Som singel.. Kjenner tankekjøret driver meg til vanvidd. Kommer han hjem? Fløter han eller mer med noen? Dumme ting, men likevel så vondt. Har egentlig ikke så mye å si hva jeg gjør, for tankekjøret er der likevel. Hvordan takle det? Noen råd? SÅ vondt å på en måte være tilskuer til at hans liv går videre.. Anonymkode: f586e...214 Lag en beskyttende mur rundt følelsene dine. Vær rolig og konkret. Ikke vis at dette påvirker deg. For de aller fleste så er det tøm og røm når de netopp er ute av et forhold. Svært få vil gjøre noen følelsesmessige tilknytninger med en gang. Møter han en dame så blir det nok bare et frustrasjonsligg. Det er ikke noe å være misunnelig på. Anonymkode: 149d7...3ac 1
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2023 #12 Skrevet 22. juli 2023 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Er det rart at mange reagerer på ekser med barn som møtes unormalt ofte? Anonymkode: e585d...36e Synes det er fint ekser kan møtes med felles barn å finne på ting alle sammen. Det kan ikke vi. Men kunne ønske vi hadde kunnet. Vil ikke si at ekser har sex hvis de møtes! Kunne ikke falt meg inn å ha sex med faren til barna idag! Men når vi fortsatt bodde sammen og var gode venner kunne vi like godt det, istede for å finne noen andre disse mnd. Anonymkode: 7435b...642
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå