Gå til innhold

Hvis du var i sikkerhetskontrollen og det viste det at det var 1 kg heroin i kofferten din. Hvordan hadd du taklet det?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hadde du tenkt at du uansett var uskyldig og at det ville komme frem?

Hadde du svettet som en gal og blitt supernervøs?

Jeg hadde svettet skikkelig tror jeg. Hva skal man si liksom? 

Anonymkode: 1f02f...7a6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er sikker på at jeg hadde besvimt av sjokk.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hvilken sikkerhetskontroll? Den i Norge? Hadde ikke brydd meg. 

Hvis det er i utlandet hadde jeg hadde begynt å tenke på hvordan jeg skal skrape sammen noen hundre tusen kroner til bestikkelser. 

Anonymkode: 731e3...503

Skrevet

Jeg hadde nok spurt om det var greit at jeg tok meg et par slurker av det jeg hadde med meg fra taxfree-sjappa, tror jeg. 

Skrevet

Det avhenger ekstremt av hvilken sikkerhetskontroll vi snakker om. Altså hvilket land. Om jeg risikerte livstid eller dødsstraff hadde jeg nok blitt rimelig stressa.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
17.11 skrev (3 minutter siden):

Det avhenger ekstremt av hvilken sikkerhetskontroll vi snakker om. Altså hvilket land. Om jeg risikerte livstid eller dødsstraff hadde jeg nok blitt rimelig stressa.

Fillippinnene.

AnonymBruker
Skrevet

Har ikke dette blitt debunked? At kartellene fyller bagen til randoms med narko? Det er en myte?

Er ikke fakta at, i alle disse påståtte sakene, har de faktisk visst godt hva de drev med - og at de smuglet narko? De blir oppsøkt av smuglere og tilbudt en pen sum for å ta med seg noen poser med hvitt? De godtar dette. Men spiller offer når de blir tatt.

Anonymkode: f2184...e8f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Har ikke dette blitt debunked? At kartellene fyller bagen til randoms med narko? Det er en myte?

Er ikke fakta at, i alle disse påståtte sakene, har de faktisk visst godt hva de drev med - og at de smuglet narko? De blir oppsøkt av smuglere og tilbudt en pen sum for å ta med seg noen poser med hvitt? De godtar dette. Men spiller offer når de blir tatt.

Anonymkode: f2184...e8f

Når var dette veldig hypotetisk. Ikke realistisk.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde bare begynt å pøse ut alt jeg husker fra det siste døgnet, huske hvert lille sekund. Når kunne noen andre ha vært i bagasjen min? Har områdene blitt filmet? Finnes det vitner?

Bortsett fra det så ville jeg nok bare gjort det de sa det første døgnet(ene) i arrest, de tar vel masse prøver og starter etterforskning. Jeg ville nok grått litt av redsel, men hadde jo samtidig vært trygg på at jeg ikke er den kriminelle, så ville nok ikke stresset ekstremt før etter det første døgnet. 

Etter det lar de de meg enten gå siden jeg ikke har noe med det å gjøre og det kommer frem, -eller så blir det advokat og fengsel, og da fortsetter vel kampen for å bevise uskyld en stund til. 

Anonymkode: 23483...a51

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

En pakker kofferten sin selv og burde ha kontroll på innholdet , men er en i et kriminelt miljø eller har  en tvilsom kjæreste som er troendes til å finne på syke ting så har en seg selv å takke 

Anonymkode: 2b266...890

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

En pakker kofferten sin selv og burde ha kontroll på innholdet , men er en i et kriminelt miljø eller har  en tvilsom kjæreste som er troendes til å finne på syke ting så har en seg selv å takke 

Anonymkode: 2b266...890

Bagasje-handlere på flyplassen er tidligere blitt avslørt i å bruke intetanende reisendes kofferter til å smugle. 

Har du en korrupt bagasjehandler på en flyplass i Equador som amarbeider med en korrupt bagasjehandler på Gardermoen så kan de smugle ganske mye uten å bli oopdaget. Man blir bare tatt dersom det skjer noe med koordinasjonen på bagasjefrakten. 

Anonymkode: de135...cc3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...