Gå til innhold

Kosemosere - foren eder!

Anbefalte innlegg

Gjest Bjørnsdatter
Skrevet

Nå vil vi gjerne vite hvem denne gruppen av "mørkekosere" består av. Kjenner du deg igjen i betegnelsen kosemoser? Kom ut av skapet!

Hei, jeg heter Bjørnsdatter, og jeg liker å bruke mine sosiale antenner og gi folk en klem når de trenger det, og et tupp bak når de trenger det. Er jeg en kosemoser da? Er du?

Videoannonse
Annonse
Gjest Devil's Spawn
Skrevet

Jeg er svært redd denne tråden også ender opp i kosemosing.

Djevelen - statsmedister

Gjest Embla s
Skrevet

jeg har enda ikke fått helt grep på kosemose-definisjonen, men om noen vil latterliggjøre mine meninger og innlegg med å kalle meg en kosemoser, så velbekomme! Kan godt være kosemoser eller what ever jeg!

:klem:

Gjest Bellatrix
Skrevet

Jeg er vel en kosemoser som liker å diskutere. Lik det eller ikke. ;)

Skrevet

Jeg er nok litt kosemosete av meg, men grunnen til at jeg sjelden gidder å engasjere meg sterkt i diskusjoner er at jeg ikke bryr meg særlig om folk er enige med meg. Jeg kan godt si hva jeg mener, men jeg holder iblant de mer kontroversielle meningene for meg selv fordi jeg vet det bare vil føre til en lengre diskusjon med noen som uansett ikke har forutsetninger for å se ting på den måten jeg ser det. Eller enda verre, ende opp i en endeløs diskusjon med sånne show-off-debattanter som ikke synes selve problemstillingen er interessant, men bare vil "vinne"..

Men kosemosegjengen må være noen andre, for jeg har ingen gjeng :sjenert:

Gjest Bodillen
Skrevet

Eh....er redd jeg har kosemost litt med Frysepulver, altså... :sjenert:

Men vi står hverandre veldig nær i rl, da - og vi er så rørende enige - nesten bestandig! :)

Gjest Sukkerert
Skrevet

Jeg er litt usikker, men jeg tror ikke jeg er det.

Har sansen for statistikk i diskusjoner. Kan være direkte, og derfor bli oppfattet som frekk til tider.

Skrevet

Koser og kjefter om hverandre jeg. Men tror jeg kjefter mest?

Skrevet

Jeg kan nok være kosemosete i dagbøkene rundt omkring. Ikke fordi jeg alltid er enig med det folk sier om seg og sitt, men fordi antennene mine forteller meg at i dagbøkene skal folk få være i fred.

Jeg setter også pris på, og blir glad når jeg får ros for innlegg og kommentarer, men jeg dør ikke om jeg får pepper heller.

Jeg har ikke personer som jeg alltid er enig med her inne, og jeg kan godt rive av meg håret i frustrasjon over en kommentar fra en bruker, for i neste omgang å gi samme person en kos i en annen tråd.

F.eks. Frysepulver - jeg er rasende på hennes politiske ståsted og har hatt noe ganske heftige diskusjoner med henne på det - nesten reist gjennom skjermen og banket henne opp, men som debatant i andre debatter finner jeg henne både oppegående og morsom.

Så jeg antar at jeg ikke er noen kosemoser.

Eller er jeg kanskje en situasjonsbetinget kosemoser?

Det er kun to brukere her inne jeg alltid har piggene ut overfor... men det blir en annen diskusjon igjen. Jeg har vanligvis ingen problemer med å skille sak og person.

Skrevet

Jeg liker bedre å klemme folk enn å krangle. Kan gjerne diskutere, men foretrekker da å skille sak og person, liker saklighet bedre enn usaklighet. Ordkløyving, hakking på skrivefeil, skittkasting osv er ikke min greie.

Når jeg stikker innom i andres dagbøker er det for å hilse på, og jeg hilser gjerne på venner og bekjente med et smil og en klem.

Hvis det gjør meg til en kosemoser, så er jeg nok nettopp det, da! ;)

:klem:

Skrevet
Eh....er redd jeg har kosemost litt med Frysepulver, altså... :sjenert:

Men vi står hverandre veldig nær i rl, da - og vi er så rørende enige - nesten bestandig! :)

:klem: Bortsett fra politisk ståsted, selv om vi i enkeltsaker er veldig enige :)

Jeg har ikke personer som jeg alltid er enig med her inne, og jeg kan godt rive av meg håret i frustrasjon over en kommentar fra en bruker, for i neste omgang å gi samme person en kos i en annen tråd.

F.eks. Frysepulver - jeg er rasende på hennes politiske ståsted og har hatt noe ganske heftige diskusjoner med henne på det - nesten reist gjennom skjermen og banket henne opp, men som debatant i andre debatter finner jeg henne både oppegående og morsom.

:sjarmor:

_____

Jeg tror jeg ikke er det, altså, jeg går ikke av veien for en debatt eller å komme med tildels "betenkelige" utsagn sett fra andres ståsted. Men jeg HAR sendt PM til mine kumpaner her ikke og sladret om tråder og sagt at "se på hva den og den skriver nå".

I dagbøker kan jeg sende klemmer osv, men ellers tror jeg at jeg er ganske streit på det området.

Ellers så synes jeg modereringen stort sett er helt grei. Det bør være opp til eieren av stedet å bestemme hva som skal være greit og ikke. Sjekk www.kongehusene.com - der går de langt i å hetse kronprinsessen f.eks.

Skrevet

Kosemoser og/eller bøller litt i noen dagbøker. Utover det så har jeg ikke kosemost noe særlig, men har forøvrig ikke kriget så mye heller ;)

Men det er mye man kan rette på :sjarmor:

Skrevet

Jeg tror ikke at jeg kvalifiserer som kosemoser.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...