Gå til innhold

Klapper du når flyet lander?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Å ja, charterreiser bruker jeg ikke. 

Anonymkode: 34108...bcc

gidameien da

Anonymkode: 12fe8...5b7

• Liker 1
Skrevet

Opplevd det på charter (Deltok IKKE) Aldri på rutefly. Det er forferdelig cringe. Jeg klarer ikke! 

Men

Jeg er heller ikke en som klager på ALT,Høylydt vèl og merke. Sverger,på charter er det ekstremt mye raringer. Jeg personlig har 0 negativt å si om charter som tjeneste (annet en at man samler alt for mange Nordmenn på et sted) Men hvorfor alle raringene? Å klagerne? Virker som de er innstillet fra begynnelsen til at dette blir RÆV,så la oss snakke høylydt dritt i 4-5 timer mens alle hører på.Evt drikker seg så pære at man plutselig ser 4 ganger i kabinen,og snubler over alle som sitter i setene.

Skrevet

Folk som klapper ved landinger er barbarer

AnonymBruker
Skrevet
5 hours ago, AnonymBruker said:

Mange som klappet på charterturen jeg var på til Kreta nå i sommer. Jeg trodde det var slutt på det, men nei! Det er bare flaut og pinlig. 

Anonymkode: fa935...992

Charterturer er pinlig 

Anonymkode: 4f47d...335

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Nei, det er klart. Du er fin på det. 

Anonymkode: ff8c3...1a6

Nei man bryr seg bare litt

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Noen ganger. Mest ironisk. 

Når jeg reiser charter med buss til hotellet, så klapper jeg når den endelig er fremme etter å har kjørt rundt og rundt i tre timer.

Anonymkode: 0c119...3fc

Her og. Første gang jeg fløy charter fly til Spania for ca 25 år siden og det var sikkert en god del brisne folk på flyet og dem klappet da flyet landet.

Jeg flyr sjeldent charterturer, men kom hjem i går fra en chartertur og jeg takket både han der oppe og besetningen for en fin og behagelig flytur (det var egentlig meldt om turbulens på vei, men heldigvis ble det ingen turbulens. Jeg har sterk flyskrekk, så er sjeleglad jeg hadde to fine flygninger  nå på ferien min❤️

Anonymkode: b970c...1ae

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Charterturer er pinlig 

Vel, det spørs jo hva man gjør ut av det. Vi sparte tusenvis av kroner på å få flybilletter og hotell i én pakke nå i sommer. Det er det eneste charter innebærer for oss. Skjønner ikke at det er pinlig å spare noen tusenlapper, men deg om dét. 

Anonymkode: fa935...992

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har kun klappet på charter/syden turer. De få gangene jeg har hatt en sånn reise var det klapping hver gang.

Anonymkode: 25afd...67d

Skrevet
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Jeg gjør ikke det. Men har opplevd at nordmenn gjør det. 

Anonymkode: b54db...1d2

Nordmenn klapper når destinasjon er typiske charterturer som granka.   

En gang tok jeg flytur til granka  utenom ferietidene.  Det var miks av harry folk og gamlinger. De klappet. 

AnonymBruker
Skrevet

En gang, men da hadde vi gjort tre forsøk på å lande på destinasjonen i løpet av halvannet døgn. Så da klappet alle på flyet. 

Anonymkode: a51de...147

AnonymBruker
Skrevet
Akryl skrev (15 minutter siden):

Nordmenn klapper når destinasjon er typiske charterturer som granka.   

En gang tok jeg flytur til granka  utenom ferietidene.  Det var miks av harry folk og gamlinger. De klappet. 

Noen kan klappe. Reiser charter 2 ganger pr år. Og er ekstremt sjeldent det blir klappet og da er det kun få som klapper. Var på 90tallet alle klappet. Er ikke Harry eller gammel, vil bare ha sol.

Anonymkode: 73b9a...b3b

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 22.7.2023 den 20.45):

Jeg gjør ikke det. Men har opplevd at nordmenn gjør det. 

Anonymkode: b54db...1d2

Det sluttet man med på 90 tallet,men før det var det vanlig.

Anonymkode: 47dd4...60d

AnonymBruker
Skrevet
Blizz1 skrev (På 22.7.2023 den 21.07):

Trodde det var noe man drev med på 70-tallet. Aldri opplevd, hverken i Norge eller andre steder.

Det varte ut i 90 tallet

Anonymkode: 47dd4...60d

Skrevet

Det var vel ganske vanlig på charterturer før, men har dødd ut - heldigvis. Etter min første - og siste - tur til syden var jeg alene om å klappe da vi landet i Norge igjen :laugh:

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 22.7.2023 den 21.05):

Jo, nordmenn gjør det. Mest vanlig på charterreiser. 

Anonymkode: 12fe8...5b7

Trodde dette var "ut" for 10-15 år siden.

Anonymkode: ded3f...336

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...