Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Andre som syns at denne tiden er vanskelig? Gleder meg så til å kjenne sparkene, sånn at jeg vet at alt står bra til inni magehuset ❤️ 

Er i uke 18 nå, så håper det nærmer seg. Når begynte du å kjenne spark? Evt. hvor langt er du på vei nå?

Anonymkode: d135f...cad

• Hjerte 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Med første ca. uke 20, med andre uke 18. Bare svakt i starten og varierte en del pga. morkake foran :)

Ja, det er en rar tid der. Man har kanskje ikke fått så mye mage enda og en del symptomer kan roe seg, så det er nesten så man ikke merker stort til det.

Anonymkode: 82f36...38a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg begynte å kjenne kribling i uke 14, men ikke skikkelige spark før uke 22. Partner kunne kjenne sparkene i uke 26. 

En veldig mager "trøst" er at sparkene blir harde nok og ofte nok mot slutten 😅

Anonymkode: cb8b7...eeb

AnonymBruker
Skrevet

Har morkake foran, men begynte å kjenne svakt i uke 16, og ordentlig uke 18. Men, bekymringene roet seg ikke🙈 Når sparkene begynner er det det man har som tegn på at baby hat det bra, og man hører over alt at hvis man ikke kjenner noe, eller mønsteret endrer seg så skal man reagere… så vekymret er man uansett, og har lært at det er bare livet som mamma nå😋

Anonymkode: 8c769...79a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kjente svak kribling/liten boble i uke 18 når jeg satt og lente meg fremover så det ble litt trykk mot området ☺️ 

Anonymkode: f79a4...fff

Skrevet

Jeg begynte å kjenne rundt uke 16-17. Har morkake bak. Nå kjenner jeg hele tiden og ser magen stå ut. 22 uker

AnonymBruker
Skrevet

Jeg venter også, uke 13 nå og synes det er litt vanskelig. Føler meg ikke gravid og ser ikke gravid ut. Så på TUL at morkake er foran så må sikkert vente lenge utifra det jeg har lest her 😢

Anonymkode: a336d...8e5

AnonymBruker
Skrevet

Kjente det 18+2. Forsøker å bli gravid igjen og er spent på hvor tidlig jeg vil kjenne bevegelsene denne gangen. Hører de fleste kjenner det tidligere gang nummer to fordi man vet allerede hva man skal kjenne etter.

Anonymkode: 74a20...003

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg venter også, uke 13 nå og synes det er litt vanskelig. Føler meg ikke gravid og ser ikke gravid ut. Så på TUL at morkake er foran så må sikkert vente lenge utifra det jeg har lest her 😢

Det trenger ikke bety at du må vente lenge! Jeg kjente bevegelser i uke 16, førstegangsgravid. Jeg trodde også jeg måtte vente evigheter ifg apper og andres historier. Noen sa til og med at jeg måtte ikke forvente noe før uke 30.. Men jeg kjente det da altså i uke 16. Les deg litt opp på hvordan de første bevegelsene kjennes ut❤️ 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Det trenger ikke bety at du må vente lenge! Jeg kjente bevegelser i uke 16, førstegangsgravid. Jeg trodde også jeg måtte vente evigheter ifg apper og andres historier. Noen sa til og med at jeg måtte ikke forvente noe før uke 30.. Men jeg kjente det da altså i uke 16. Les deg litt opp på hvordan de første bevegelsene kjennes ut❤️ 

Takk ❤️ Tør liksom ikke håpe for mye i tilfelle det tar lang tid. Akkurat nå vet jeg jo at jeg er gravid, så jo lille på UL denne uka, men det bare føles ikke sånn. Håper å føle at det er litt mer ekte når jeg kan kjenne liv. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...