Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ser du på en kundeservice medarbeider på 40 år som mislykka? Har mange års høyere utdanning. Og ambisjoner, men kommer meg ikke videre. Føler at dette er en jobb for de i startgropa. 20-27, men ingen eldre. Føler meg ihvertfall mislykka. 

Anonymkode: d0bb7...160

• Hjerte 3
AnonymBruker
Skrevet

Vurderer ikke folk etter hva de jobber med . Viktigst er om du trives i livet generelt? Hva andre mener skal du ikke la definere deg. 

Anonymkode: 28e9f...fac

• Liker 3
  • Nyttig 5
AnonymBruker
Skrevet

Det finnes da ingen aldersgrense på arbeid. Du jobber en helt vanlig jobb. 

Anonymkode: 7fedc...a7a

• Liker 5
  • Hjerte 1
Skrevet

Trives du? Er du generelt fornøyd med livet?
Isåfall er du ikke på noen måte mislykket bare fordi det finnes folk med mer prestisjefylt jobb. Det er dessuten mye frihet i å ikke ta med seg jobben hjem. 
Hvis du i tillegg klarer å betale hjem og mat og ikke er rusavhengig, da synes jeg du skal føle deg ganske vellykket!

• Liker 2
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Du er ikke mislykket, TS. Jeg er 38 og sykepleier. Orker ikke tanken på master eller videreutdanning. Høres ut som du er mer vellykket enn meg i hvert fall. 

Anonymkode: 90945...57f

• Liker 2
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Nei, tenker ikke sånn om andre uansett og det er da massevis av voksne som jobber på kundesenter? Viktigste er at du synes du har en ålreit jobb.

Anonymkode: 8e5a7...2ab

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg har søkt mange jobber på kundesenter, men det er vanskelig å få innpass! Det er en super jobb. Snakker med folk hele dagen, og ofte er kollegene helt supre! Så utrolig rart at du tenker det om deg selv og jobben. 

AnonymBruker
Skrevet

Selvfølgelig ikke

Anonymkode: 30f57...544

• Liker 2
  • Nyttig 1
Gjest Middelmådig
Skrevet

Nei, hjelpes, det er vel tvert om! Du har en jobb, får betalt og klarer deg i livet. Helt motsatt av «mislykket»

Skrevet

Det er mange uten jobb som ikke er mislykkede av den grunn. Det er hvordan du ser på deg selv som er relevant. Jobb er bare en jobb!

Skrevet

Noen må jo jobbe der også 😀

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg nærmer meg 50, jobber i resepsjon i et større firma, stortrives og føler at jeg endelig har lykkes 🤩

Anonymkode: b31d9...286

• Liker 5
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Ser du på en kundeservice medarbeider på 40 år som mislykka? Har mange års høyere utdanning. Og ambisjoner, men kommer meg ikke videre. Føler at dette er en jobb for de i startgropa. 20-27, men ingen eldre. Føler meg ihvertfall mislykka. 

Folk er altfor opphengt i hva stillinger heter. Hvis du fjerner alt som heter fordommer om gode/dårlige jobber, synes du da jobben er grei? Hvis ja, er det ingen grunn til å la det vri og gnage oppi hodet. 

Kundeservice er gjerne veldig viktig for kunders/potensielle kunders oppfattelse av bedriften. Dere er også et like viktig bindeledd mellom kunder og andre ansatte/beslutningstakere som ikke er i direkte kontakt med forbrukerne. Fjerner man kundeservice, så har man et alvorlig problem. Hvis du liker å snakke/chatte med folk, synes jeg du har en finfin jobb.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (41 minutter siden):

Nei det gjør jeg ikke i det hele tatt. Alternativet er mye verre.

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (45 minutter siden):

Ikke om du trives. Ta kurs og utvikle deg. Kansje leder kurs? Det er ikke mislykket. 

AnonymBruker
Skrevet

Hvis du er mann så vil jeg si du er mislykka. Får neppe noen dame nå.

Hvis du er kvinne så har du mest sannsynlig flere sider ved livet ditt som er vel så viktig for jobben og som er markører for suksess. Så hva som er yrket ditt er ikke så avgjørende. 

Anonymkode: 45614...e48

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jobbet på kundesenter i 7 år. Hadde mange voksne kolleger på 40+ og til pensjonsalder også. Aldri sett på noen av dem som mislykket.

Anonymkode: 4ee44...885

• Liker 3
  • Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Hvis du er mann så vil jeg si du er mislykka. Får neppe noen dame nå.

Hvis du er kvinne så har du mest sannsynlig flere sider ved livet ditt som er vel så viktig for jobben og som er markører for suksess. Så hva som er yrket ditt er ikke så avgjørende. 

Anonymkode: 45614...e48

En utrolig fjern ting å si! Det er veldig mange mennesker som putter sin utvendige trivsel i livet i båser, og så lenge de er i den båsen, er alt fint. De har aldri kjent på det å finne en trygghet i seg selv. Jeg har jobbet med helt supre folk av begge kjønn i både mannsorienterte og kvinneorienterte yrker. Det å jobbe på sentralbord er helt topp, en får fullstendig oversikt over en virksomhet!

AnonymBruker
Skrevet

Jeg stusser mer over hvorfor du ikke kommer deg videre, hvis du har utdanning og ambisjoner. Det er mye viktigere for meg enn hva man jobber som.

Anonymkode: 1250f...5cc

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (59 minutter siden):

Hvilken utdanning har du?

Anonymkode: 6eba0...a7d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...