Gå til innhold

Vurderer å beg. m dating nå. Etter mange år med bare forsørge familien, virker det som ungene klarer seg selv...

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Men bør jeg bruke Tinder eller Cupid. Annen app?

Skal jeg skrive sånn: "Fortsatt veldig pen, men fordel om du har kink på kyllinghals." ?

Fysisk: Jeg er K45, trener som faen (løping) og har troen på at skjønnhet er noe man kan ha høyt opp i alder. Men hvordan presenterer jeg dette for et publikum? Hvordan sjans har andre K45 her. Og hva mener menn? Jeg har sixpack, kondis, 172 høy og veier 56 kg. Holder det, eller er det fortsatt bare de magiske 25 som teller?

Stil: Prøver å finne femininiteten min etter mande år med sølibat og androgyn stil. Har nettopp startet med høye hæler, og opplever generelt at menn er mer galante mot meg enn de var i de androgyne årene.

Sosialt: Jeg er økonomisk selvstendig, nesten rik vil jeg si og fikser alt selv. Er dette en fordel, eller noe jeg bør skjule.

Skriv kjønn og alder når du svarer. Jeg trenger analysedata til min prosjektutvikling. Takk!

Anonymkode: bf073...39d

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Cupid? Ikke noe som funker her. Tinder, Match, Facebook dating,  er ok i din aldersgruppe. 

Sprek og veldig slank, et pluss i min bok, selv om lite underhudsfett kanskje gjør at du ser eldre ut? 

Androgyn stil: Jeg kjenner godt til flere slike. Ikke dyrk den er du snill. Ha litt lengde på håret, og gå med kjoler og figurnære klær, lett og sporty sminke etc. Dropp allværsjakken.

Jeg dater også en kvinne som har høy utdanning, og kanskje dobbelt så høy lønn som jeg har. Det er ikke et tema, og det skaper mye frihet til å kose seg sammen.  De mennene som ikke takler det, vil du jo ikke ha? 

Sølibat: Kanskje du bør ha en løssluppen periode nå, for å finne ut hvor libido og preferanser ligger? Når du går for noe fast, er det greit å ha en avklart holdning til hvilket sexliv du ønsker.  Ikke gå for en gammel gubbe som meg. M55

Sitat

Anonymkode: f97d5...25b

• Liker 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
51 minutter siden, AnonymBruker said:

Holder det, eller er det fortsatt bare de magiske 25 som teller?

Det "holder" vel for menn flest, hvis det er det du vil ha. Er det en høy, kraftig, mørk, handy, svær mann med store hender og bla bla så gjør det sikkert ikke det.

Anonymkode: e7c9a...360

Skrevet
AnonymBruker skrev (54 minutter siden):

Men bør jeg bruke Tinder eller Cupid. Annen app?

Skal jeg skrive sånn: "Fortsatt veldig pen, men fordel om du har kink på kyllinghals." ?

Fysisk: Jeg er K45, trener som faen (løping) og har troen på at skjønnhet er noe man kan ha høyt opp i alder. Men hvordan presenterer jeg dette for et publikum? Hvordan sjans har andre K45 her. Og hva mener menn? Jeg har sixpack, kondis, 172 høy og veier 56 kg. Holder det, eller er det fortsatt bare de magiske 25 som teller?

Stil: Prøver å finne femininiteten min etter mande år med sølibat og androgyn stil. Har nettopp startet med høye hæler, og opplever generelt at menn er mer galante mot meg enn de var i de androgyne årene.

Sosialt: Jeg er økonomisk selvstendig, nesten rik vil jeg si og fikser alt selv. Er dette en fordel, eller noe jeg bør skjule.

Skriv kjønn og alder når du svarer. Jeg trenger analysedata til min prosjektutvikling. Takk!

Vær deg selv! 

• Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det "holder" vel for menn flest, hvis det er det du vil ha. Er det en høy, kraftig, mørk, handy, svær mann med store hender og bla bla så gjør det sikkert ikke det.

La meg gjette, du er kvinne? 

Hun er bare 45 år, og har ikke sagt et ord om hvilken gruppe hun sikter etter. 

Alle de du nevner går bare etter ungjenter? 

Anonymkode: f97d5...25b

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Du kunne vært meg, samme kropp, alder og livssituasjon i hvert fall. Jeg er ikke på let etter mann, men kjenner at jeg ikke gidder heller. Jeg blir stadig kontaktet av menn i omgangskrets som deklarerer sine svulmende følelser om hvor flott jeg er og hvor forelsket de er. Men jeg klarer ikke ta det som et kompliment for de er enten fulle av psykiske greier så de er trygdet, alkoholiserte, eldgamle eller i hvert fall folk som jeg ikke skjønner at tør uten den aller minste oppfordring… tenker at jeg er nok så lite attraktiv da at de tror vi passer sammen tross ingen like interesser at jeg blir deppa av det..😂 Sorry dette var ikke svaret du ville ha, men på den positive siden blir jeg også sjekket opp av alt for unge menn så hvis du er ute etter litt sex så er det en smal sak eller hvis du synes det er aktuellt med forhold til menn under 30..  

vet ikke hva det er, men jeg føler meg usynlig for passende menn i aktuell alder

Anonymkode: cc1cc...85c

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

K47 her, 1,72 og 60 kg. Slank og langt hår, kjører en casual/sporty stil. Trener og er sporty, men digger også sofaen og spiser det jeg har lyst på. Går absolutt ikke i høye hæler, bruker lett sminke og null lebestift, kaver ikke etter det feminine. Fast jobb og 600.000 i året, no worries. Ung til sinns med bra humor, jeg den jeg er, og det står ikke på tilbudene. Tviler på at du er mer attraktiv fordi om du har sixpack og anser deg selv som velholdt. Det handler vel mer om å være seg selv, slappe av og ta tingene som de kommer. Viktig å holde humøret oppe, være avslappet og ikke hele tiden måle seg selv utenfra. Ikke gå rundt og tro at du er bedre enn de andre.

Anonymkode: d41de...a21

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

folk som jeg ikke skjønner at tør uten den aller minste oppfordring… tenker at jeg er nok så lite attraktiv da at de tror vi passer sammen tross ingen like interesser at jeg blir deppa av det..😂

Haha dette har jeg tenkt mange ganger også! Hva er det med menn som går langt over sin liga, jeg ser jo at de er det. Feite, ekle og stygge menn, som går etter slanke og pene damer. Hva med å se seg selv i speilet før de gjør et forsøk?! Eller… på den andre side så blir det hvertfall ikke hvis de ikke prøver, men ærlig talt 😂

Anonymkode: d41de...a21

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Du kunne vært meg, samme kropp, alder og livssituasjon i hvert fall. Jeg er ikke på let etter mann, men kjenner at jeg ikke gidder heller. Jeg blir stadig kontaktet av menn i omgangskrets som deklarerer sine svulmende følelser om hvor flott jeg er og hvor forelsket de er. Men jeg klarer ikke ta det som et kompliment for de er enten fulle av psykiske greier så de er trygdet, alkoholiserte, eldgamle eller i hvert fall folk som jeg ikke skjønner at tør uten den aller minste oppfordring… tenker at jeg er nok så lite attraktiv da at de tror vi passer sammen tross ingen like interesser at jeg blir deppa av det..😂 Sorry dette var ikke svaret du ville ha, men på den positive siden blir jeg også sjekket opp av alt for unge menn så hvis du er ute etter litt sex så er det en smal sak eller hvis du synes det er aktuellt med forhold til menn under 30..  

vet ikke hva det er, men jeg føler meg usynlig for passende menn i aktuell alder

Anonymkode: cc1cc...85c

Tar gjerne under 30. TS.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

TS: Hva skal jeg svare til dette? Jeg er vel på en måte ferdig med de høye mørke handy med store hender. Det var slike typer som var fedre til barna mine. Fine unger bevares, men nå skal jeg tenke på meg selv, ikke sånn forplantning- type sjekking. Kunne vel tenke meg en som jeg for første gang passer sammen med, mentalt.

Utseendet er ikke så viktig, men at vi kan dele interesser, kjærlighet og liksom bli gamle sammen. Vet ikke om det er mulig, men jeg har tenkt å forsøke. Det er viktig at han ikke har barn som krever masse. Evt om han har barn, bør vi ha særbo. For dette med barn er jeg virkelig ferdig med. Har gjort så mye før. Jeg har tenkt å ha det moro nå, og vie tiden min til kjærlighet og kule, fete interesser.

AnonymBruker
Skrevet

Det første du må gjøre er å slutte å unnskylde alderen din. Slik jeg leser det har du vært ute av markedet i mange år, og baserer deg på ting du har lest og hørt, og dette med at kvinner over 25 år er sjanseløse og må ta til takke med bunnskrapet er medie- og nettskapt. Jeg er ett år yngre enn deg, og opplever at så lenge man ser grei ut og er i god form kan jeg velge og vrake i menn både på egen alder og pluss/minus ti år, som går for forhold. Utseende trenger du ikke skrive noe om, så lenge du har noen ok bilder, minst ett av ansikt og ett i helfigur. Skriv heller litt om hvem du er, hva du har å by på, og hva de ser etter. 

Anonymkode: d38bf...638

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Du, jeg tror det kommer til å gå kjempefint for deg. For et par år sida var jeg i en situasjon som ligna din (bortsett fra at jeg ikke er særlig feminin eller forfengelig), og traff masse flotte menn, en av dem bor jeg med nå, og vi har det veldig fint. Jeg trengte en litt "utagerende periode" da jeg endelig brøt ut av mamma-sølibatet mitt, men var liksom seriøst klar etter ett år ca.

Anbefaler ikke å gå mye opp i alder, hild deg til ca din egen, eller yngre (for gøy)

Anonymkode: f354b...eae

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Det mangler ikke på tilbud. De fleste tilbudene er fra menn i samme alder. Og det er absolutt interessante menn, oppegående, hyggelige og attraktive. 

Slutt å tenke at du er gammel, det er du ikke. Og så lenge du gjør deg litt attraktiv med klær, sminke og hår finner du noen som passer for deg. 

K48

Anonymkode: 4ded4...bdc

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Du, jeg tror det kommer til å gå kjempefint for deg. For et par år sida var jeg i en situasjon som ligna din (bortsett fra at jeg ikke er særlig feminin eller forfengelig), og traff masse flotte menn, en av dem bor jeg med nå, og vi har det veldig fint. Jeg trengte en litt "utagerende periode" da jeg endelig brøt ut av mamma-sølibatet mitt, men var liksom seriøst klar etter ett år ca.

Anbefaler ikke å gå mye opp i alder, hild deg til ca din egen, eller yngre (for gøy)

Anonymkode: f354b...eae

AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Det mangler ikke på tilbud. De fleste tilbudene er fra menn i samme alder. Og det er absolutt interessante menn, oppegående, hyggelige og attraktive. 

Slutt å tenke at du er gammel, det er du ikke. Og så lenge du gjør deg litt attraktiv med klær, sminke og hår finner du noen som passer for deg. 

K48

Anonymkode: 4ded4...bdc

TS: Veldig støttende miljø her. Takk til begge. Det er jo litt paradoksalt at da jeg var ung og vakker, hadde jeg ikke tid til dette. Nå har jeg tid, men har muligens tapt meg i markedsverdi. Jeg burde kanskje bruke mindre tid på å lese idiotiske leserinnlegg fra psykologer som mener ting om kvinner i media. Ja jeg har lest mye av dette drittet, og irritert meg endel over hva som noen ganger skrives.

Sikkert bedre for meg å etablere en tro på egne prosjekter. Jeg vet jo hva jeg har å tilby liksom, men må finne et sted der den rette dynamikken kan skapes.

• Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...