Gå til innhold

Han kommenterte kjønnsleppene mine?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er klar over at jeg har lange lepper, men aldri noen som sagt noe. 
Vet ikke om det var ment negativt (jeg tror jo det). Han sa bare du har lange lepper. Hva ville du tenkt? Jeg synes det er negativt nok selv. 

Anonymkode: 27c2f...bb4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke akkurat så hyggelig å høre, kanskje han er sosialt tilbakestående. Hadde noen kommentert underlivet mitt før/under sex hadde det vært over for min del.

• Liker 22
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Vet ikke om det var ment negativt (jeg tror jo det). Han sa bare du har lange lepper. Hva ville du tenkt? Jeg synes det er negativt nok selv. 

Like koselig å høre som at du har sagt at han har liten tiss.

Anonymkode: 9344c...cea

• Liker 10
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Like koselig å høre som at du har sagt at han har liten tiss.

Anonymkode: 9344c...cea

Du impliserer at det er negativt. Det er det ikke. Det var en helt nøytral kommentar. 

Anonymkode: 8096c...36a

• Liker 11
  • Nyttig 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Du skulle svart tilbake, han har en kort tiss. 😉

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

"Og du har lange baller" hadde jeg svart. 

Anonymkode: 823ff...946

• Liker 8
  • Hjerte 1
  • Nyttig 9
AnonymBruker
Skrevet

"Og du har lange baller" hadde jeg svart. 

Anonymkode: 823ff...946

Jeg og

Anonymkode: 2eff1...ed9

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kort penis og store kjønnslepper er ikke det samme og har ikke det samme nedslagsfeltet av fornærmelse.  Både kjønnslepper og penis vokser under puberteten. 

Anonymkode: 99cbe...028

• Liker 6
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Spør heller om hvorfor han sier det og hva han tenker å oppnå ved å si det?

Anonymkode: 76fd5...64f

• Liker 14
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Han sa det? Uten å ta mer på de, suge på de eller vise at han liker det?

Da tror jeg også det er negativt.

Men jeg hadde aldri hatt sex med han igjen, det er kriminelt å ha sex med folk som er tilbakestående og jeg vil helst unngå fengsel.

Tipper han var ganske dårlig i senga?

Anonymkode: f5d19...50d

• Liker 10
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Kort penis og store kjønnslepper er ikke det samme og har ikke det samme nedslagsfeltet av fornærmelse.  Både kjønnslepper og penis vokser under puberteten. 

Det har det vel. En negativ kommentar på underlivet i en sårbar situasjon er like fornærmende.

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Du impliserer at det er negativt. Det er det ikke. Det var en helt nøytral kommentar. 

Anonymkode: 8096c...36a

Det er kanskje en nøytral kommentar, men jeg tenker at hvis en skal kommentere noe ved kjønnsorganet til en partner så bør det være sammen med komplimenter. Heller da «du har så digge og lange kjønnslepper» fordi en har ulike preferanser på hva en syns er fint og ikke, så det er skummelt å skulle kommentere kjønnsorganer når det er så ulikt hva folk liker og ikke minst at det kan oppleves veldig sårt å vise seg frem.

Anonymkode: 06577...555

• Liker 7
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Det har det vel. En negativ kommentar på underlivet i en sårbar situasjon er like fornærmende.

Hvem har sagt at det er negativt med ytre kjønnslepper som er større enn de ytre? Mange menn liker det. Det er ikke det samme som kort penis. Penis med mye forhud eller henge baller ja. 

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvem har sagt at det er negativt med ytre kjønnslepper som er større enn de ytre? Mange menn liker det. Det er ikke det samme som kort penis. Penis med mye forhud eller henge baller ja. 

Mente selvsagt *negativt med indre kjønnslepper som er større enn de ytre*

AnonymBruker
Skrevet

Beklager, men nei, ikke mange menn Liker det. 

Anonymkode: 56800...51a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Du kan jo ikke vite om han mente det negativt? Mange menn liker jo store..? Til opplysning så krymper kjønnslepper når man blir eldre😅 

Anonymkode: 9c238...e10

AnonymBruker
Skrevet

Han er nok bare veldig uerfaren og sa det spontant fordi han tenkte det (mange unge menn har lav impuls kontroll). Han har nok ikke erfaring med mange kvinner og hadde ikke sett det før. Var nok helt sikkert ikke negativt ment. 

Anonymkode: 1125f...bd2

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg digger fyldige sommerfugl lepper like mye som dama digger min bamse.

Gripping er et kick visuelt. Så fra meg er slikt et komplement. 

Vakkert.

.

Anonymkode: 22941...406

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har fått den kommentaren to ganger. Den ene svarte jeg bare "ja, det har jeg" og så var vi ferdige med det. Den andre sa jeg med med tørr ironi "så bra, da har vi konstatert at du ikke trenger briller riktig enda, skal vi fortsette?". Mannen ble helt stille et par sekunder, mens han prosesserte kommentaren min, så på meg, så at jeg var humoristisk, og så lo vi sammen og fortsatte. Ingen av dem mente noe mer med det. Snakket med begge to om det senere, de sa at de hadde innsett at kommentaren kanskje kunne bli oppfattet negativt, selv om det absolutt ikke var ment slik. Vi snakket da litt om at det ikke nødvendigvis alt man tenker man trenger si, og jeg sa at selv om jeg taklet det helt fint, så er det langt fra sikkert at alle kvinner takler en slik kommentar, og at jeg antok at de ikke ønsket at de skulle være årsak til at kvinner får dårlig forhold til eget underliv.

Det er slik det er, om noen konstaterer fakta gidder jeg ikke legge noe negativt i det (så lenge de ikke sier det i negative ordelag eller tonefall eller minespill, selvfølgelig). Jeg er høy, om noen kommenterer det, javel. Jeg har lange, indre kjønnslepper, javel. Jeg har blå øyne, javel. Det er bare slik det er.

Ikke ta det negativt, Ts! Ikke la det spille noen rolle hva en mann ev. mener om din kropp. Vær trygg på deg selv og egen kropp, vær glad i deg selv og din egen kropp! ❤️

Anonymkode: 19ea3...d7d

• Liker 11
  • Hjerte 8
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Beklager, men nei, ikke mange menn Liker det. 

Anonymkode: 56800...51a

Jo😉 snakk for deg selv heller enn å kom med tulle svar basert på enten din egen usikkerhet, din egen kunnskapsmangel eller begge deler. 

• Liker 9
  • Nyttig 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...