AnonymBruker Skrevet 22. juli 2023 #1 Skrevet 22. juli 2023 Hva er deres erfaring med «To good to go»? Er det verdt det? Jeg vurderer å prøve, så fortell gjerne ☺️ Anonymkode: dc6fa...28b
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2023 #2 Skrevet 22. juli 2023 Du kan være heldig, men også uheldig. Kommer an på hva de har igjen. Men verdt et forsøk:) Anonymkode: 21e8d...785 2
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2023 #3 Skrevet 22. juli 2023 Min bedrift bruker Too good to go hver dag. Jeg jobber på et bakeri. Innholdet i posen skal være 200 kroner, og i posene våre får du et utvalg av dagens (ferske) hvetebakst, eventuelle kakebiter som skal ut (som regel Napoleon eller marsipan, da disse står henholdsvis 2 og 3 dager i disk før de byttes ut), ferske baguetter og rundstykker. En gang i blant påsmurt, men dette er som regel på lørdager - rett og slett fordi det vi har igjen av påsmurt og salater blir brukt som personalmat dagen etter, og vi har stengt søndager. Har vi igjen veldig mye brød og lite av andre ting, er det brød i posen også. Har vi igjen veldig mye som skal ut, legger vi opp i ekstra og informerer om det ved henting slik at du ikke blir skuffet neste gang du henter over posens innhold. Anonymkode: e6535...22d 1 2
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2023 #5 Skrevet 22. juli 2023 Noen steder får man veldig mye igjen for pengene, andre steder lite. Det varierer veldig. Men som regel er jeg veldig fornøyd 😊 Anonymkode: 93287...196 1
Cata Skrevet 22. juli 2023 #6 Skrevet 22. juli 2023 Litt blandet. Beste fangst fikk jeg faktisk fra en Cirkle K der jeg fikk ganske mye påsmurt av forskjellig slag. Fra det lokale bakeriet så fikk jeg i overkant mye søtbakst for min smak, men det ligger vel i sakens natur at det blir en del slikt igjen ved slutten av dagen så det er ikke appens feil. En venninne som bor litt mer gunstig til med tanke på forretninger som bruker TGTG har rapportert om flere gode middager og mye godt brød fra sine omkringliggende butikker så det kommer helt an på hvem og hva som tilbys der du er. Kvalitetsmessig har det vært helt OK mat det jeg har fått. Selvsagt merkes det at rundstykker f.eks. har ligget i en disk en stund men annet kan man ikke forvente. 1
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2023 #7 Skrevet 22. juli 2023 Det kommer jo an på hvem som tilbyr der du bor da. Her er det bare et par bakeriutsalg, en bensinstasjon og en sjelden gang en bunnpris butikk. Fra bakeriene og bensinstasjonen går det mest i søtbakst, det er ikke hverdagsmat for min del, så jeg ga meg på å hente fra de. Bakeriene har brød til overs også, men de selger de visst helst til halv pris i utsalget dagen derpå. Anonymkode: 85813...1d9 1
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2023 #8 Skrevet 22. juli 2023 I området hvor jeg bor kan jeg for eksempel hente TGTG fra en sjokoladeprodusent, en spekematprodusent, en blomsterbutikk, og den lokale kinoen. Ikke hver dag selvfølgelig, men med ujevne mellomrom. I tillegg er det de daglige butikkene, kioskene, og hotellene. Sist jeg handla fra et nytt konditori som har veldig gode kaker (og helt standard påsmurtmat) så var det ett eneste wienerbrød og resten påsmurte vafler, rundstykke, og baguett. Jeg ble fryktelig skuffet, hadde lyst på kake 🤭 Anonymkode: 93287...196 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå