AnonymBruker Skrevet 22. juli 2023 #1 Del Skrevet 22. juli 2023 Når du er ute og bader, enten det er i sjøen eller i bassenget, liker du å tisse i vannet? Jeg vet mange liker det, men får det ikke til. Det er noe med motstanden i vannet som hindrer strålen og gjør at jeg virkelig må presse på om jeg skal tisse i vannet. Anonymkode: 05d13...1ab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2023 #2 Del Skrevet 22. juli 2023 2 minutter siden, AnonymBruker said: Det er noe med motstanden i vannet som hindrer strålen og gjør at jeg virkelig må presse på om jeg skal tisse i vannet. Anonymkode: 05d13...1ab Det er jo ingen motstand. Høres ut som sykdom. Anonymkode: 82487...f9b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2023 #3 Del Skrevet 22. juli 2023 Å tisse i basseng er kjempeekkelt! I sjøen gjør jeg det, men ikke hvis det er stappfullt. Må presse litt mer synes jeg også. Anonymkode: de4ca...314 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2023 #4 Del Skrevet 22. juli 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Det er jo ingen motstand. Høres ut som sykdom. Anonymkode: 82487...f9b Nei. Det er motstand, kanskje du som er syk? Anonymkode: bf317...610 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2023 #5 Del Skrevet 22. juli 2023 Ekkelt. Kvalmende å tenke på at andres avføring driver rundt i offentlige basseng. Anonymkode: ee1a6...c80 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2023 #6 Del Skrevet 22. juli 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ekkelt. Kvalmende å tenke på at andres avføring driver rundt i offentlige basseng. Anonymkode: ee1a6...c80 Avføring? Anonymkode: 1148a...591 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2023 #7 Del Skrevet 22. juli 2023 Æsj griser. Ikke bra for badevannet og skadelig for urinveiene. At folk faktisk får seg til å tisse i basseng er likt som at du skulle tisset på gulvet i hus og butikker. Respektløst mot andre mennesker å la dem intetanende Bade i ditt tiss. Har du glede av å vite at de bader i det så er du syk på sinnet Anonymkode: 6eb79...f14 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2023 #8 Del Skrevet 22. juli 2023 Nei, liker bedre å gå på do. Men er jeg ved sjøen en stund og valget står og faller på slike strand toalett eller sjøen så ok, da er valget enkelt. Men bader aldri i basseng fordi jeg vet hvor mange både barn og voksne som pisser i bassenget og synes det er nasty som pokkeren. Anonymkode: 47c7c...8da 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2023 #9 Del Skrevet 22. juli 2023 6 minutter siden, AnonymBruker said: Avføring? Anonymkode: 1148a...591 *Urin men det er sikkert noen som slipper ut bak også... Anonymkode: ee1a6...c80 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2023 #10 Del Skrevet 22. juli 2023 I sjøen ja, i basseng nei. Anonymkode: cca22...c9b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå