Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Er det noen som har erfaring med å kjøpe flybilletter gjennom ticket.no (momondo)?

Skal kjøpe til NYC for min datter, men er så skeptisk til de nettleverandørene som ligger på Momondo. Har søkt samme flyruter direkte på KLM og SAS, men de er 1/3 dyrere😤

Skrevet

Jeg har bare gode erfaringer med Ticket. Da et av flere fly ble kansellert i bestillingen fikk jeg en personlig service jeg ikke har opplevd hos andre. Istedenfor mail om alt ringte de, lyttet godt til ønsker og krav, ba meg slappe av og vente på at de ringte tilbake igjen når de hadde funnet nye billetter som var i tråd med ønsker, og så løste de det etter mine ønsker, uten at det kostet en krone ekstra. 

Jeg reiser mye, og stort sett må jeg fikse alt på nettet selv om noe slikt skjer. Det er ikke mulig å tilpasse det personlig da. Man får bare velger mellom de alternativene som et dataprogram har funnet. Ofte lang ventetid og/eller unødvendig mange flybytter.

AnonymBruker
Skrevet

Er det flere alternativer enn ticket? 

Anonymkode: 015a8...399

Skrevet

Takk for svar Trolltunge🤩

De andre som har samme rute er Sembo og Flysmarter, men de er dyrere, og kjenner ikke til dem🫣

• Liker 1
Skrevet

Jeg kjøper kun gjennom Ticket - det er det eneste reisebyrået jeg stoler på nå, etter mange års erfaring. Jeg reiser ofte, og har opplevd at mange av flyreisene gjennom de andre billige leverandørene har endt opp dårlig. Falske billetter, feil navn på billetter, billetter med en annen destinasjon, billetter som avbestilles i siste liten - you name it. Det eneste reisebyrået jeg aldri har opplevd noe negativt med er Ticket - og reiser dermed kun gjennom dem nå.

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
Winterair skrev (2 minutter siden):

Jeg kjøper kun gjennom Ticket - det er det eneste reisebyrået jeg stoler på nå, etter mange års erfaring. Jeg reiser ofte, og har opplevd at mange av flyreisene gjennom de andre billige leverandørene har endt opp dårlig. Falske billetter, feil navn på billetter, billetter med en annen destinasjon, billetter som avbestilles i siste liten - you name it. Det eneste reisebyrået jeg aldri har opplevd noe negativt med er Ticket - og reiser dermed kun gjennom dem nå.

Reklame 

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Reklame 

For at jeg deler min personlige erfaring? Ja, jeg reklamerer gjerne for noe jeg er fornøyd med som kunde. Men Ticket kan gjerne sponse meg 😛 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Winterair skrev (6 minutter siden):

For at jeg deler min personlige erfaring? Ja, jeg reklamerer gjerne for noe jeg er fornøyd med som kunde. Men Ticket kan gjerne sponse meg 😛 

Men seriøst…Hvordan du beskriver de andre leverandørene er jo mildt sagt rart 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Men seriøst…Hvordan du beskriver de andre leverandørene er jo mildt sagt rart 

Vel, jeg har en lang liste over alle de gangene jeg ble nektet ombord på flyet fordi "billetten ikke eksisterer". Har ikke opplevd det hver gang nei, men så ofte at jeg ikke lenger tørr eller gidder å reise med de andre leverandørene. Men fantastisk fint for alle andre som kun har opplevd positivt med dem - man sparer mye på det.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har selv gode erfaringer med Ticket, men en ting undrer meg. Når man bestiller er det et tilvalg man kan gjøre for å få hjelp fra kundeservice. Husker ikke i farten hva de kaller det. Men det er vel noe man har krav på uansett? 

Anonymkode: d4e2b...35b

AnonymBruker
Skrevet

Bestiller bare rett fra flyselskapet 

Anonymkode: 76842...9ce

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...