Gå til innhold

Flere kronisk single som får slike «festlige» idiotforslag?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har fått det i årevis. Før lo jeg bare. Nå er jeg piss lei. En del venner, alle i langvarige forhold har festlige forslag til noen som hadde vært noe for meg. Det er utelukkende steika rare folk. En åpenbart sosialt inkompetent kjendis eller lokal. En de kjenner som i neste setning viser seg å være sta og vrang eller ikke den skarpeste kniven i skuffen. Eller en som sitter med bustete hår på en benk og snorker høyt mens vi går forbi. 

Superfestlig, hehe.

Nå jeg sier at heretter får de bare komme med skikkelig bra forslag, eller jeg sier jeg ikke vil ha flere «festlige» rævva forslag etter de har kommet med ca 100 sånne, så reagerer de ikke. Det er som de plutselig ble døve. Ingen svar. Men noen gir seg, mens noen fortsetter, i alle fall etter en stund. Skal legge til at de synes jeg er er flott dame. Gud, jeg er så lei. Jeg er ikke lettkrenka, jeg har bare selvrespekt. 

Så jeg bare lurer på om dette er noe som bare jeg opplever, eller er det vanlig at andre (langtids)single blir utsatt for slike festligheter? 

Anonymkode: 02af5...7b2

• Liker 3
  • Hjerte 3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er dessverre helt vanlig blant folk som er i et forhold. "Det der er noe for deg vettu,haha" 🙄

Anonymkode: fe10d...541

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det er dessverre helt vanlig blant folk som er i et forhold. "Det der er noe for deg vettu,haha" 🙄

Lol. Ler meg ihjel assa. 

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Lol. Ler meg ihjel assa. 

Det er visst superfestlig for dem ,av en eller annen grunn.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er sikkert fordi du forteller til folk at du er på jakt etter et forhold, at du misliker å være singel osv. 

Anonymkode: 97ca0...443

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det er sikkert fordi du forteller til folk at du er på jakt etter et forhold, at du misliker å være singel osv. 

Anonymkode: 97ca0...443

Nei, gjør ikke det. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Nei, gjør ikke det. 

Ny strategi: begynn med det, så kanskje de kommer med seriøse forslag. 

Alternativt: gi faen, eller skaff deg bedre venner. 

Anonymkode: 2fca8...919

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ny strategi: begynn med det, så kanskje de kommer med seriøse forslag. 

Alternativt: gi faen, eller skaff deg bedre venner. 

Anonymkode: 2fca8...919

Ba ikke om råd. Jeg spurte om det var noe andre langtidssingle også opplevde. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei. Mine venner anbefaler og sier seg villige til å ordne dater med ordentlige menn som de oppriktig tror vil være en god match. 

Skjønner at du er lei av vitsingen til vennene dine.

Anonymkode: 8824b...9be

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Nei. Mine venner anbefaler og sier seg villige til å ordne dater med ordentlige menn som de oppriktig tror vil være en god match. 

Skjønner at du er lei av vitsingen til vennene dine.

Anonymkode: 8824b...9be

Det var godt å høre. Du har fine venner. 😊

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje du er det latterlige forslaget for andre igjen?

Kanskje mennene du vil ha er urealistisk å håpe på?

Anonymkode: cfe87...c7b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Kanskje du er det latterlige forslaget for andre igjen?

Kanskje mennene du vil ha er urealistisk å håpe på?

Anonymkode: cfe87...c7b

Jeg har ikke sagt et pip til dem om hvem jeg ønsker. Det er typ alkoholikere, autister, utviklingshemmede, 30-40 år eldre menn osv de har som festlige forslag. Jeg er en ganske vanlig kvinne med utdanning og sterke og svake sider som alle andre. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Dette har eksistert til alle tider. 

Anonymkode: b16c6...769

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Dette har eksistert til alle tider. 

Anonymkode: b16c6...769

Seinfeld, så klart! 

AnonymBruker
Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Har fått det i årevis. Før lo jeg bare. Nå er jeg piss lei. En del venner, alle i langvarige forhold har festlige forslag til noen som hadde vært noe for meg. Det er utelukkende steika rare folk. En åpenbart sosialt inkompetent kjendis eller lokal. En de kjenner som i neste setning viser seg å være sta og vrang eller ikke den skarpeste kniven i skuffen. Eller en som sitter med bustete hår på en benk og snorker høyt mens vi går forbi. 

Superfestlig, hehe.

Nå jeg sier at heretter får de bare komme med skikkelig bra forslag, eller jeg sier jeg ikke vil ha flere «festlige» rævva forslag etter de har kommet med ca 100 sånne, så reagerer de ikke. Det er som de plutselig ble døve. Ingen svar. Men noen gir seg, mens noen fortsetter, i alle fall etter en stund. Skal legge til at de synes jeg er er flott dame. Gud, jeg er så lei. Jeg er ikke lettkrenka, jeg har bare selvrespekt. 

Så jeg bare lurer på om dette er noe som bare jeg opplever, eller er det vanlig at andre (langtids)single blir utsatt for slike festligheter? 

Sta? bustete hår? rare folk? uff stakkars deg da. Du virker ganske reflektert og realistisk. Du fortjener bedre<3

Anonymkode: 0ec50...43c

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Superfestlig, hehe.

Neste gang svarer du at jeg syntes han passer bedre med deg jeg, siden du ser noe interessant i fyren. Jeg ser det ikke

Anonymkode: ce704...4eb

• Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

Og du selv så av sinnsyk høy kvalitet og det er bare disse andre som er helt ubrukelig? Ikke sant. Riktig. 

Jeg tenker her at kanskje det mest er selvinnsikten som er manglende. Du er tross alt langtidssingel, og det renner vel heller ikke menn ned døra di. Det er ganske enkelt sånn at man ender opp med noen som matcher seg selv både utseendemessig og alt ellers. Dessverre tar det ofte lang tid for kvinner å akseptere dette, og at de rett og slett ikke kan få en kvalitetsmann fordi man rett og slett ikke har nok å tilby. 

Anonymkode: b7017...c62

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja da. Vi hadde jo vår egen Nettinettet som gjort seg karriere på å leke Kirsten Giftekniv. Hun gjør dette på heltid. Går rundt og forteller single om merkelige menn de burde passe sammen med, menn som ingen andre vil ha.

Anonymkode: ee860...533

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Neste gang svarer du at jeg syntes han passer bedre med deg jeg, siden du ser noe interessant i fyren. Jeg ser det ikke

Anonymkode: ce704...4eb

Beste svaret. 🤣

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

I min kompisgjeng sier vi slikt uavhengig av om vi er i forhold eller ikke. Synes det er morsomt jeg.

Anonymkode: 1978f...7ee

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...