AnonymBruker Skrevet 22. juli 2023 #1 Del Skrevet 22. juli 2023 Hei, samboeren min og jeg prøver å bli gravide. Jeg er nå på syklusdag 40 uten å se tegn til at mensen nærmer seg (pleier å merke det i magen når den er på vei). Denne syklusen har jeg hatt flere symptomer. Jeg har testet med hver dag i tre dager nå og graviditetstesten forblir negativ. Kan det hende jeg fortsatt er gravid eller er testen til å stole på? Anonymkode: fb71a...689 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fame Skrevet 22. juli 2023 #2 Del Skrevet 22. juli 2023 Ikke hatt eggløsning 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2023 #3 Del Skrevet 22. juli 2023 Jeg har lest at man bør teste inntil en uke etter forventet mens for å utelukke graviditet. Anonymkode: ca55f...568 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tanuki Skrevet 22. juli 2023 #4 Del Skrevet 22. juli 2023 Det skjedde med meg, mensen uteble nesten 2 måneder. Ble gravid 2 sykluser senere da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofakona Skrevet 22. juli 2023 #5 Del Skrevet 22. juli 2023 Vet du når du hadde eggløsning? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2023 #6 Del Skrevet 22. juli 2023 Sofakona skrev (4 minutter siden): Vet du når du hadde eggløsning? Ifølge en app jeg har skal jeg ha hatt det 4. juli🤷🏼♀️ Anonymkode: fb71a...689 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2023 #7 Del Skrevet 22. juli 2023 Jeg testet negativt 4 dager etter uteblitt mens og positivt en uke etter der igjen. Hadde ikke sex under det appen sa var eggløsningsperioden så eggløsningen var ganske forsinka hos meg den mnd Anonymkode: aa2f6...1ef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofakona Skrevet 22. juli 2023 #8 Del Skrevet 22. juli 2023 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Ifølge en app jeg har skal jeg ha hatt det 4. juli🤷🏼♀️ Anonymkode: fb71a...689 Men har du regelmessig syklus? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2023 #9 Del Skrevet 22. juli 2023 Jeg fikk ikke positiv test før 5 dager etter jeg skulle hatt mens 🥰 Superskuffa da første test var negativ 2 dager etter forventet mens. Ventet et par dager og tok ny dag 5 som var positiv. Tok vel 3 tester til uka etter bare fordi jeg ikke trodde det var sant at den var positiv 😅😅 vesla er 10 måneder i morgen ❤️ Anonymkode: c14d9...9cc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå