Gå til innhold

Har lest at iPhone 15 pro Max kan bli tilgjengelig i veldig begrenset kvanta

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har lest at de har problemer med full utgivelse og at der derfor blir lang ventetid på å få de. Det jeg da lurer på er hvor det er lurt å bestille mobilen med en gang det er mulig å bestille den. Hvilke nettbutikker sender til de som bestiller først? Har lest mye om folk har bestilt med en gang får mobilen mye senere enn andre som har bestilt mange dager senere.

https://www.tek.no/nyheter/nyhet/i/Kn2kao/hevder-skjermtroebbel-kan-gi-iphone-15-pro-mangel

Anonymkode: 26739...a0c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Når kommer ca iphone 15 da?

Anonymkode: a4b96...a94

AnonymBruker
Skrevet

Leste det nå 5 eller 12 september..

AnonymBruker
Skrevet

Aldri skjønt folk som skal ha det siste nye av mobiler, når mobilen de har fungerer mer enn bra nok. 

Anonymkode: 46dfe...881

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker said:

Aldri skjønt folk som skal ha det siste nye av mobiler, når mobilen de har fungerer mer enn bra nok. 

Nei vel

Anonymkode: 31be3...224

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Ikke jeg heller, men så har jeg kanskje andre hobbyer og prioteringer de ikke skjønner . Så lenge de har råd til det, og det gir dem glede bør det ikke være et problem for oss som ikke skjønner det. 

Anonymkode: b0e29...0a9

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror forskjellen i år blir usb-c lading på telefonene hvis de følger regelverket EU kommer med. Vet ikke, men vil tro det.

AnonymBruker
Skrevet
Sitat

Har lest at iPhone 15 pro Max kan bli tilgjengelig i veldig begrenset kvanta

Er det ikke vanlig Apple-strategi å skape "begrenset antall"-hype slik at fansen står i lange køer utenfor butikkene for å sikre seg siste nytt?

Trodde alle fornuftige mennesker for lengst hadde gjennomskuet dette PR-stuntet ...

Anonymkode: d95bd...516

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...