AnonymBruker Skrevet 22. juli 2023 #1 Skrevet 22. juli 2023 Vi leser stadig vekk lett kåserende artikler i mediene med en klar negativ tone til nærmest alt som er av sosial omgang og familieliv i Norge. Julebord, aktiviteter for barn, hyttegjester, firmaturer, familieselskaper osv. Tonen i disse artiklene er som om disse tingene er det verste man kunne tenke seg, og man lurer på om det er noen grunn i det hele tatt til å få barn, ha venner og være hyggelig mot folk på jobben - alt er jo bare negativt ved det! Jeg derimot, synes faktisk familieselskaper er hyggelige, det er alltid hyggelig å få besøk på hytta, og julebord og turer med jobben er alltid gode minner bortsett fra et av og til høyt alkoholinntak. Hvorfor leser vi aldri noe positivt om det å omgås andre mennesker og ha et sosialt nettverk i norsk offentlighet? Anonymkode: ab793...7d5 3
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2023 #2 Skrevet 22. juli 2023 Jeg er såååå enig med deg. Leste akkurat i DN tror jeg det var, om 30 regler for feriegjester. Altså ja, man skal oppføre seg som folk i selskap med andre. Men den artikkelen fremstiller det som en skjebne verre enn døden å ha sosial omgang med venner og familie. Og her på KG er du needy hvis du vil at foreldrene dine skal ønske å se barnebarna mer enn en gang i skuddåret. Anonymkode: 82756...b8b 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå