AnonymBruker Skrevet 22. juli 2023 #1 Skrevet 22. juli 2023 Har møtt en helt fantastisk fyr for en god stund siden. Han vil kun meg å barna godt, men har ikke møtt dem enda. Når han prater om fremtiden så inkluderer han dem. Før han møtte meg hadde han bestemt seg for å kjøpe ny bil, etter han har møtt meg har han begynt å se På familiebiler. Han holder på å pusse opp hjemme, han spør meg om hva slags farger barna liker, for han vil lage til rom til dem hjemme hos seg. Han har ikke andre barn, men en drøss med onkelbarn som jeg ser at han er 110% engasjert i. Jeg er jo ikke i tvil, men samtidig må man tenke fornuft oppi det hele også…Tenker å introdusere han som en venn eller kollega i første omgang? Noen som har erfaringer? Anonymkode: 40e24...68d 1
ESFP Skrevet 22. juli 2023 #2 Skrevet 22. juli 2023 Hvor gamle er barna dine? Og hvor lenge har du vært alene? 1
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2023 #3 Skrevet 22. juli 2023 Synes sånn ca 1 år allefall. Da er dere begge to mer sikker på forholdet og hva dere vil i framtiden. Helst litt senere, men allefall ikke tidligere! Anonymkode: f1026...fbf 1
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2023 #4 Skrevet 22. juli 2023 Enig med den over, ett års tid. Anonymkode: c7ff8...0e3 1
petterm Skrevet 22. juli 2023 #5 Skrevet 22. juli 2023 Ett år er vel lenge? Kommer litt an på alderen til barna. Sikkert lurt å introdusere han som en venn først. Mulig konfliktnivået med din x også spiller inn? Hvis det er mye konflikt så blir det sikkert ikke noe bedre når du introduserer en ny venn til barna dine.
Daria Skrevet 22. juli 2023 #6 Skrevet 22. juli 2023 Han høres i overkant intens ut - han vil pusse opp rom hjemme hos seg til barn han ennå ikke har møtt...? Hvis ungene er gamle nok til å vite forskjellen på venn og kjæreste, så vær ærlig med dem fra starten av, og ta det langsomt, på deres premisser. Du har valgt ham, for deg er han fantastisk - for dem er han en ukjent de må få lov til å bli kjent med over tid. 2 2
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2023 #7 Skrevet 22. juli 2023 Jeg er midt opp i dette nå, vi er 37 og 41 år, har to barn hver, 10 - 14 år. Mine barn har fått vite: jeg har møtt en hyggelig mann som jeg blir kjent med. Jeg har begynt å date den hyggelige mannen, vi er ikke kjærester, hva tenker dere? Hva lurer dere på? Hva trenger dere? Han har håndtert dette mer på en mannemåte 😅 han har sagt han snakker med en hyggelig dame. Det er det. Og barna hans er veldig ulik. Den ene er svært knyttet til mor og er nok den av de alle som kan ha litt vansker med dette. Vi hadde tenkt å vente minst 6mnd før vi introduserte alle for hverandre, ca høstferien, men mine ville møte han FØR vi ble kjærester, så da ble det slik etter 7 uker. Vi er nok for kjærester å regne, og vi vil være sammen. Vi venter med å gjøre det offentlig slik at det går gradvis for barna. Når barna er mindre enn dette, om det er mye konflikter, om det har vært ny partner inne tidligere, eller at barna er skeptisk så tenker jeg det er best å være kjærester opp mot et år eller lenger før barn involveres. Da har forelskelsen lagt seg litt og man kjenner hverandre godt, og evt gått fra hverandre om det ikke var klaff. Anonymkode: ee6e2...8c3 2
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2023 #8 Skrevet 22. juli 2023 Takk for svar. Det har vært brudd mellom meg og x i 1 års tid. Han har vært veldig fraværende etter bruddet og har lite kontakt med barna desverre. Yngste barnet sier at han har ingen pappa lengre, for pappaen er ikke sammen med han. Største vet at jeg har truffet en, han er 13 år. Han håper jo at det blir seriøst. Minstemann er 8 år. Har spurt han generelt før jeg også traff han, om hva han syns om mamma fikk seg kjæreste, å da sa han at det ville bli litt rart siden han måtte bli kjent med noen. Forøvrig tar han det veldig fint at pappaen har fått seg dame. Men igjen, så er ikke dem så mye med pappaen lengre. Anonymkode: 40e24...68d 1
Gjest WhisperingWind Skrevet 22. juli 2023 #9 Skrevet 22. juli 2023 Hvor lenge har dere datet og hvor gamle er barna? Om daten min hadde snakket om rom til min unge etter 5 mnd hadde jeg blitt skeptisk 👀
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå